Sebastians Fetels pēc finiša trešajā vietā Malaizijas GP izcīņā paziņoja, ka “Red Bull” attīstības temps tagad virzās uz priekšu ar platākiem soļiem nekā “Mercedes” komandas progress.

“Tas ir ļoti pozitīvi vērtējams progress, ko mēs esam panākuši kopš testiem,” paziņoja Fetels, kurš uzvarētājam Luisam Hamiltonam Sepangas sacīkstē zaudēja 24,5 sekundes. “Darbs no “Renault” puses ir bijis iespaidīgs, tomēr vēl ir pietiekami daudz darāmā. Mēs redzam, ka “Mercedes” ir ātrāki un viņiem vienmēr ir vēl trumpji, ar ko atbildēt. Šobrīd gan izskatās, ka mēs progresējam ātrāk nekā viņi un cerēsim, ka tā arī turpināsies. Pusotru mēnesi iepriekš mēs nebijām spējīgi nobraukt desmit apļus pēc kārtas, bet tagad mēs spējam finišēt trešajā vietā vienā no smagākajām sacīkstēm sezonā tieši temperatūras un tehnikas slodzes ziņā.”

Tostarp “Red Bull” komandas direktors Dr. Helmuts Marko paziņoja, ka “Renault” progress lielā mērā ir panākts pateicoties “Red Bull” straujai reakcijai uz krīzes situāciju.

“Kopā ar “Toro Rosso” un “Renault” mēs sākām ļoti ciešu sadarbību, lai panāktu progresu,” paziņoja Marko. “Protams, ar labāku dzinēju mēs atkal būtu virsotnē, taču šobrīd ar 80 zirgspēku jaudas deficītu tas nav iespējams.”

“Bahreinas trasē ļoti svarīgs būs maksimālais ātrums, kas joprojām ir mūsu vājā vieta jaudas trūkuma dēļ,” turpināja austrietis. “Tomēr mēs meklājam ceļus, kā panākt lielāku maksimālo ātrumu nevis uz jaudas, bet uz aerodinamikas rēķina, tajā pašā laikā nezaudējot ātrumu līkumos. Šajā ziņā mums jau ir progress. Uz Bahreinu mums būs sagatavotas jaunas detaļas no fabrikas, bet “Renault” būs sagatavojuši vēl vienu jaudas agregāta vadības bloka programmatūras atjauninājumu.”

1 KOMENTĀRS

  1. nesena pieredze raada ka sezonas gaitaa tieshi Red Bull blice attiista mashiinu vis-straujaak. tomeer shogad daudz kas ir atkariigs no power-junita. ja Renualt nespees tureet liidzi Mershiem, tad Bullsi var attiistiities kautvai gaismas aatrumaa. taapat Hamiltons vinees uz jaudas reekjina.

    sezonas intrigas vaardaa ceru ka Mershus nokjers netikai RBR, bet Ferrari, Maklaaren un Williams arii. citaadi buus veel garlaiciigaak nekaa Seba dominances laikaa, jo shobriid sudraba bultas ir vesalu juuras juudzi priekshaa paareejiem. Hamis brauca konfortabli visiem priekshaa, teereeja vismazaak degvielu un piedevaam uzstaadiija aatraakos apljus. tas noziimaa ka vinjam bija oi oi oi kaada aatruma rezerve veel kabataa.