Sebastianam Fetelam uz Spānijas GP varētu būt pieejama jauna RB10 šasija, jo komanda mēģinās atrisināt problēmas, kas vajā vācieti pēdējos posmos.

Arī pēdējā posmā Ķīnā Fetels nespēja konkurēt ar savu komandas biedru Danielu Rikjardo ne kvalifikācijā, ne arī sacīkstē, kas norāda uz fundamentālām problēlām mašīnas regulējumos. Komandas boss Kristians Horners atzina, ka problēmas varētu būt saistītas ar regulējumiem, kamēr Helmuts Marko apgalvo, ka problēma slēpjas pašā šasijā.

“Mēs nesaprotam, kāpēc Fetela riepu nodilums bija ievērojami lielāks par Rikjardo,” paziņoja Marko. “Mēs izpētīsim vai tā ir šasijas problēma. Tiklīdz jaunā šasija būs sagatavota, Fetels to saņems savā rīcībā.”

Pēc neapstirpinātas informācijas “Red Bull” komanda šo jauno šasiju varēs sagatavot jau uz nākamo posmu Spānijā, kas Barselonas trasē notiks 11.maijā. Ja problēma tiešām izrādīsies šasijā, Marko ir pārliecināts, ka Fetels uzreiz spēs atgriezties virsotnē un atkal kļūt konkurētspējīgs.

“Šī sezona ir tik sarežģīta, ka pat inženieri pilnībā vēl neizprot visus tehnoloģiskos procesus,” atzina austrietis. “Tas nozīmē, ka Sebam ir vēl grūtāk noregulēt savu formulu savām vajadzībām. Taču Sebastians ir perfekcionists. Viņš ar to ķimerēsies līdz dabūs pie prāta.”

1 KOMENTĀRS

  1. uz sezonas otro pusi jau redzēs izteiktāk kas un kā, bet patiesībā vismaz priekš manis Rikjardo sniegums šajā sezonā ir patīkams pārsteigums, taču vēl vairāk pārsteidz, ka red bull nav izteikti nostājušies Fetela pusē, kā tas bija tolaik kad vēl komandā brauca Vēbers.

      • tāda sajūta radās jau 2010. gadā pēc abu sadursmes Turcijā, vai tā paša gada Silverstonas GP. bet par to pašu KERS – nu atteica viņš biežāk tieši Vēberam un šķiet, ka arī kārtīgi nepieskrūveti riteņi pitstopā biežāk gadījās tieši Vēberam 😀
        Multi21 – tas tomēr bija pats sezonas sākums un skaidrs, ka red bull negribēja riskēt ar punktiem konstruktoru kausā

  2. Lai nu kas tur arī bija tai Ķīnā, bet ja RedBull arī nākošajā raundā radio-ēs Let Daniel through, he’s faster that you, tad tas jau sāks izklausīties vairāk pēc nodrāzta joka nekā ģeniāla staratēģiskā gājiena…jo negribas domāt ka RB tagad Vettelam liek manīt ka jāsāk atmaksāt kredīts kas viņam savlaik tika izsniegts uz nabaga ‘vecā’ Wēbera rēķina. Smieklīgi skan, bet tagad Vettels is TAS vecais

      • nu tad paskaidro visu lasoshais un zinoshais gudriniek, kaa var pacelt purngalu, ja ir taa maximaalais augstums?

        divi varianti. vainu Ferrari purngals bija veel zemaaks nekaa noteikumos prasiits, vai arii jaunais ir augstaaks nekaa vajag.

      • un nevienaa no prestiszhaakajiem F1 portaaliem ( ne autosport.com, ne F1fanatic.co.uk kaa arii ne pitpass.com ) nav shii zinja, bay ze vej. iespeejams ka tu lasi dzeltano presi kas pilna ar tuftu.

        neticu ka var pacelt purngalu kaa tajaa juutjuuba klipinjaa, bez noteikumu paarkaapuma. maklaarenam ir aptuveni tikpat augsts gaisa kanaals purngalaa, tomeer vinji lieto to pipuku, lai izpildiitu noteikumu prasiibas.

      • pofig kas kuras valsts dzeltanajaa lapelee ir nonaacis. nav nekaada oficiaala infa nevienaa respektablaa vietaa. un tu taapat neatbildeeji uz jautaajumu- kaadaa veidaa tik augstu pacelts purngals var iekljauties noteikumos?
        redzeesi ka beigu beigaas tava infa izraadiisies buljkaka.

      • Agri viss ok. man viss notiek darbibaa. jo es nesen tikai iegadaajos portatiivo,galiigi svaigu,no vaacijas:) es zinu kaadas programas ir vajadziigas. paldies par palidziibu.

      • Bresi, pirmkārt tas bija domāts par Āri Nūģi, acīmredzot čalis joprojām “aizsēdējies” jippii laikos 😀 un otrkārt man arī nav kompī ne tildes, ne kā, vajag vnk prasties un nerakstīt kā pajols :p

    • Izradaas ka taa detalja neetiek reklameeta,taa ir procesaa.itka taa sapratu.bet uz spaniju,vai monaco grand prix shi detalja prieksheejais purngals tiks testeets treninjos:) ja Āri Plūģi gribi strideeties striidies.Es tam vienkarshu pieeju atradu,vienkarshi nerakstiishu lieki.jo ar teviim nav veerts striideeties. jo admins jau skataas uz sho pusi…

      • 🙂 Ak no vaacijas…, tad redz no kurienes Tev tādas interesantas ziņas visiem pa priekšu…es savu Īrijā pirku, te vispār nevienam nekādas intreses un līdz ar to nojēgas par f1, viss pašam jāmeklē un jākož 🙂

      • otmaskas 🙂
        es nestriidos. es uzdevu konkreetu jautaajumu, bet tu novirzies no teemas, jo nav logjiskas atbildes.

      • Āri, dod Viņam drusku laiku izprast visus tos brīnumus ko tas vācu dators met ārā, tad arī konkrētu atbildi dabūsi ne tikai uz šo, bet arī daudziem citiem iepriekšējiem jautājumiem. Nevar jau visu tā uzreiz gribēt, vajag laiku lai jaunās sistēmas izprastu, tāpat kā pilotiem

      • Dators Agri man nav svesh. Visi lieto Tos Dell,Sony,HP. es gan neuzskatu ka tieshi ko iegadaajos HP ir vaacietis.:D Uzliku latvieshu valodu programai. ta ka Agri nesmej,nesmej:D. te jau mees saakam runaat ne pa teemu..Plugja kungs es jau tev pateicu visu,man te nav nekaadas atmaskas. neesi man te kads,kam kautkas ir jaatskaitaas.Visu cienju tev bet……..

      • protams ka nav jaa-atskaitas. viekaarshi paartrauc te publiceet dzeltanaas preses piiliites. un bildiites, kas tipa kaa joks, tomeer pilniigi atsaldeeta sazveerestiibu teorija par to ka Weeberam RBR mashiinu bojaaja, un tipa shogad Sebs zin kaa vinjsh jutaas. shaada tufta noraada uz tevi pashu kaa taadu esam.

      • da es tak nesmej, nesmej nemaz. Ja Tu – Jāni – saki ka viss Tev tur notiek, tad kāda vella pēc Tu tās garum un mīkstum zīmes nelieto? Vai nu esi slinks, vai necieni Latvešu valodu vai nevari atrast kā panākt uz keyboard. nevajag izlēkties – mēs neviens nevaram būt ģēniji visās jomās, tāpēc jau ir draugi kas var pamācīt, padomus dot utt., nevajag kaunēties ja kautko nezin, pajautā

  3. Mazliet labākz par to preteklību, ar ko viņi vizinās sezonas sākumā… viņiem 4. btw: nedēļas nogalē pašā skaistākajā amerikas trasē (Barberas parkā) trešā gonka amerikas formulām. (vēl smukāka ir tikai SPA Beļģijā, jo nekas smukāks par to trasi nevar būt) 🙂