Līdz ar jaunās motosporta disciplīnas Minišoseja atklāšanu žurnāls TopGear Latvija izsludina jauno autosporta talantu meklēšanu un balvu – braucienu ar F1 bolīdu, informē žurnāla pārstāvji.

Jau 11. maijā Biķernieku kompleksajā sporta bāzē startēs jauns autosacenību seriāls Minišoseja, kas paredzēts gan autosporta iesācējiem, kuri var startēt ar parastiem ikdienas auto, gan rūdītiem liepratējiem, kuru rīcībā ir speciāla sacīkšu tehnika.

Žurnāls TopGear Latvija sekos līdzi jaunā seriāla braucēju progresam, izvērtējot pilotu izaugsmi Minišosejas kausa pirmajos četros posmos. Tieši braucēju progress, nevis uzvaru vai kopvērtējuma punktu skaits būs izšķirīgais kritērijs, lai pretendētu uz balvu.

Noslēdzot konkursa atlasi ar papildsacensībām starp katrā Minišosejas ieskaites klasē visvairāk progresējušajiem braucējiem, žurnāla TopGear Latvija žūrija kopā ar Minišosejas organizētājiem izvēlēsies vienu, kurš varēs sēsties pie F1 formulas stūres Pērnavas sacīkšu trasē Auto24 Ring, kur šādu iespēju nodrošina zviedru kompānija Rajamäki Racing Experience.

Minišosejas norises vieta un laiks šogad dod vienreizīgu iespēju izmēģināt savus un auto spēkus. Mēs gribam, lai balva – F1 bolīda vadīšana plus treniņš ar Formula Renault – ir pamudinājums ikvienam, kurš kaut reizi sapņojis par autosacīkstēm, drošā, bet superaizraujošā veidā tās beidzot izmēģināt,” stāsta Ilmārs Līkums, žurnāla TopGear Latvija galvenais redaktors.

Minišoseja tiek pozicionēta kā pirmais solis autošosejā, jo te var piedalīties ar jebkuru auto. Nākamais solis būtu pāriet uz lielo šoseju un braukt ar sportam speciāli sagatavotu auto. F1 – tā ir augstākā līga, tāpēc domāju, ka šī ir unikāla iespēja, piedaloties Minišosejā, jau sezonas izskaņā sēsties pie 650 ZS formulas stūres. Tas ir piedzīvojums, ko uzvarētājs atcerēsies visu dzīvi,” komentē Eduards Kalve, Minišosejas sacīkšu organizētājs.

Lai piedalītos konkursa atlasē, pretendentiem jābūt vai jākļūst par žurnāla TopGear Latvija abonentiem vismaz līdz 2014. gada beigām, kā arī jāpiedalās Minišosejas 2014. gada sezonas pirmajos četros posmos.

1 KOMENTĀRS

    • ka ne dzinējs, ne ganģene un arī ne riepas nebūs “F1 specifikācijas”, tas nu laikam ir skaidrs a priori..

      līdzarko ‘tehniski’ pareizāk būtu bijis raxtīt – ‘bolīds, kas ārēji atgādina F1’.. bet tas jau nebūs vairs smuki no mārketinga perspektīvas

  1. Nez kāds zvedriem rezōns ar šito ņemties? – Vai tad Zviedrijā Ēriksonu aptrūcies? Un – cerēsim ka Augstākminētais Žurnāls neaizies vēstures annālēs ap laiku kad solījumi būs jāsāk pildīt…Cerams ka solītais bolīds nebūs kāds AndreaModa vai Simtek, bet sakarīgs un ne pārāk aizvēsturisks vai nevarīgs agregāts. Lai veicas censoņiem un cerams ka nākošais Lauda/Prosts/Senna/Šūmahers/Vettels/Alonso nāks no Latvijas!