Ferrari” ir gatavi uz visu, lai iegūtu savā komandā tehnisko cilvēku, kas paceltu komandu atpakaļ uzvarētāju līmenī. Spānijā parādījās ziņas, ka “Ferrari” ir gatavi ‘iztukšot kabatas’ un maksāt jebkādu summu, lai pārvilinātu uz Maranello Adrianu Ņūveju no “Red Bull”, kur britu speciālistam jau tagad tiek maksāta milzīga alga – 12 miljoni USD sezonā. “Ferrari” iznteresējas arī par Rosa Brauna atgriešanu komandā – brits pagājušā nedēļā apmeklēja Maranello fabriku. Tagad nākamais tehniskais speciālists “Ferrari” vēlmju sarakstā ir Bobs Bels, kurš nesen pameta “Mercedes” tehniskā direktora amatu. Spāņu prese pat izsaka versiju, ka “Ferrari” cenšas nolīgt visus trīs un beidzot sakārtot savu tehnisko departamentu. Turklāt šobrīd komanda jau sāk domāt par 2015.gada sezonu, jo ņemot vērā “Mercedes” pārsvaru, šī sezona jāizmanto tehniskā funtamenta izveidošanai uz nākamo gadu.

McLaren MP4-29″ modelis varētu ierūcināt “Honda” motorus vēl pirms šī gada beigām, paziņoja komandas sacīkšu direktors Ēriks Buljē. Pēc pēdējā posmā Abu Dabi paredzētas divas testu dienas un tajās “Mercedes” varētu debitēt jau ar “Honda” motoriem. Līgums ar “Mercedes” paredz, ka “McLaren” nevar izmantot citus dzinējus pirms sezonas beigām, tomēr sekojošie divu dienu testi jau ir pēc sezonas pēdējā posma.

“F1LV

FIA prezidents Žans Tods ir paziņojis, ka piedāvājumi par izmaksu ierobežošanu no lielajām F1 komandas ir pilnīgas muļķības. Žans Tods kopā ar mazajām komandām cenšas rast reālus risinājumus, kā pēc iespējas operatīvāk ieviest ierobežojumus izmaksās, tomēr lielās komandas cenšas šo procesu ierobežot, jo tieši lielāki budžeti ļauj tām palikt virsotnē. “Šobrīd komandu budžeti ir no 100 līdz 400 miljoniem USD gadā un lielo komandu piedāvājumi dotu izmaksu ietaupījumu uz 2 miljoniem – tas ir smieklīgi,” paziņoja Tods, kurš bija ieradies arī uz Spānijas GP. “Mēs vēlamies samazināt budžetus par 30-40%. Mums ir jaunas idejas un mēs liksim tās priekšā – skatīsimies, ko teiks komandas. Lielākās izmaksas sagādā darba spēks un dažām komandām ir pat 800 darbinieku, kas nav ekonomiski pamatojams.”

1 KOMENTĀRS

  1. Ņu Ferrari ar naudu neskopojās. Ja piemēr Ņuvijs pārietu uz marinello,tad viņam alga jau būtu reiz 2.bet neticu ka ņuvijs pārietu uz ferrari.drīzāk jau ticamāk ir ka Bob Bell var pāriet uz marinello vienību. bet tadā ziņa šī trījotne skaista izskatītos shaja vienībā.Ka sak Ferrari budžets to atļauj. Ja nemaldos vissa Ferrari kompānija ir vērta aptuveni uz 7.2 Milijardi $. Vien pardod veiksmīgi savus autinjus tirgu.Tur rādītājs ir labs

      • Tomēr pastāv iespejamība ka 2015 gadā Ross Brauns ir sarkanajā kombinzonā.. Tiek lēsts ka shim būs visslielākā ālga komandā. No visiem vadoshajām komandām. tad iedomājaties ko Ferrari piedāvāja Ņuvijam;)! kur nu vel stradaat pie citiem projektiem.

    • nekas cits jau Serkanajiem neatliks. shaabriizha pilotu sastaavs vinjiem ir iisterminja. nedomaaju ka jauno komandu vinji buuvees ap kaadu no saviem, karjeras otraa pusee esoshajiem, pilotiem.

      nav jau daudz variantu no jaunajiem pie-ejamu. kas veel bez Seba? Hulkenbergs? nez vai. pilots vinjsh ljoti labs, tomeer augumaa liels, kas ir ieveerojams miinus muusdienu formulaa. Hamiltons? nu moriits izskataas ka uz ilgu laiku Mercedesaa buus prieciigs. Botass un Lieljaanis veel sevi nav pa iistam pieraadiijushi. un veesture Ferrari patiik noliigt tituleetus pilotus.

      ja man buutu jaaliek 10 EUR totalizaatoraa, tad es liktu uz to ka Ferrari naakotnes piloti buus Fetels un Bianki. chempions + perspektiivs Ferrari skolas audzeeknis.

      • Tu domā ka sebs ir tas vienīgais kas var pacēlt tos sarkanos aukstāk? Maldies Čalīt. Man gan liekas,ka vel viens variants ir tāds —> N.Rosbergs,(N,Hlkenbergs- ko pats pieminēji),J.Batton,un pat nebrīnos par jauniņo red bull vienībā D.Rikiardo:) Tapēc liecies mierā,ja sebs tev ir vienīgais kumīrs shajā formulā1 prieksh tevis.tad kas tie pārējie ir??? Es cienu jebkuru pilotu,pat.K.Kobajaši:) J.Bianchi.u.t.t. Viņiem visiem ir talants,ja vinjus iesedināsi ātrā formulas bolidā.Respect ALL

      • protams. visi vinji ir labi piloti, citaadi nemaz netiktu F1. ir jau protams arii naudas maisu brauceeji, un krashieris Maldonaado. bet arii vinji nav netalantiigi, jo kautkaa ir piesaistiijushi sev sponsorus tomeer 4kaarteejs uber alles big staars ir tikai viens. un Ferrari parasti censhas noalgot taadus. tas sekmee gan rezultaatus trasee, gan maarketingu.

        turklaat Sebs gados jauns. nu nebuuvees vinji jaunu komandu ap kaadu no tevis nosauktajiem pilotiem. shameejie karjeras otraa pusee. tas nebuutu logjisks plaanojums ilgterminjaa.

    • Nu teksts par Fetelu kā labāko man ir kā bullim sarkana lupata 🙂 Lai tas “labākais” sākumā šosezon uzvar savu komandas biedru. Bet par Ferrari : ja Kimi šādā garā turpinās, tad viena vieta komanda nākošajā gadā būs brīva. Pavisam neizslēdzu, ka par FA komandas biedru uz gadu vai 2 patiešām var kļūt Batons. Pirmkārt, tāds variants jau sen tika baumots. Otrkārt, spriežot pēc tiem publiskajiem komentāriem, kurus pēc Barselonas izteica Batons un Buljē, tad tur nekāda ķīmija komandā maigi izsakoties nav un JB tā ir pēdējā sezona Makos (neraugoties uz to, ka JB ir japāņu mīlulis dēļ girlfrendas, publicitātes Japānā un vēstures ar Hondu). Protams, ja nepametīs F1 kā tādu. Bet par Ņūiju, ja viņš pat parakstīsies uz pāreju, tad tāpat viņam liks aiziet ilgā dārza kopšanas atvaļinājumā. Tā kā viņam būs 0 ietekme uz to, kāda būs nākošā gada mašīna.

      • Who cares par iemesliem? Rikjardo ir paņēmis Fetelu praktiski visos posmos un neredzu, ka tas varētu īpaši mainīties, ja vien komanda pie tā nepiestrādās kā Vēbera gadījumā.

      • atliek vien ieteikt Mucins “Who Cares” k-gam izbaudīt mirkli, jo ilgi vairs ļurināt VET ‘paņemšanu praktiski visos posmos’ nevarēs 😀

      • To mēs, Austin Shaggin’ Powers, varēsim novērtēt sezonas gaitā 🙂 Ja arī RBR paņems kādu sacīksti, tad tikai ielu trasēs kā Monako, kur motoram nav lielas nozīmes.

      • pag pag, nenolecam no tēmas.. ‘who cares’ rulāde no Jūsu puses bija, cik VET ir nekāds salīdzinājumā pret jauno stāru RIC.. vienas races experiences jau pietika? 😉

      • ‘Who cares’ , protams, ir izcili intelektuāla pieja 😛 Citādi gan varētu atgādināt, ka kopvērtējunmā Fetelam joprojām ir vairāk punktu kā Rikjardo un ņemot vērā to, ka šasija ir nomainīta, tiešām varu Tev piekrist ka neredzu, ‘ka tas varētu īpaši mainīties’ 😛

      • Ja kas, tad kaut kā nespēju atcerēties Tavas kaismīgās uzstāšanās pret to , ka Rikjardo saņēma diskvalifikāciju AUS 😛

  2. jebkuraa gadiijumaa,lai arii kaadus speciaalistus Ferrari noalgotu, paies laiks kameer jaunaa komanda atgrieziisies pie uzvaraam.

    runaajot par Njuuviju- vinjsh vairaakkaart ir teicis ka vinja sieva neveelas paarcelties uz dziivi Itaalijaa. un arii vinjam pasham Britaanijaa patiik. bet nu, liela nauda ir speejiiga mainiit domas.

      • reiz jau sarkanie projektēja kāru ‘filiālē’.. ja atmiņa neviļ, tā bija tā tupele, ar ko mocījās Alezī un Bergers.
        No vienas puses, modernajos laikos droši vien ir vieglāk šārēt datus un infu un ‘skarus uzturēt’ starp maranello pabrīķi un ‘dizaina opisu’ Anglijas laukos, kur nu tur mister Newey mitinās, bet tā dizainēšana tomēr ir ‘team effort’, līdzarko dikti neticās, ka smuka leibla dēļ (a-ļa Designed by A.Newey) vien sarkanie uz šitādu hochmu parakstīsies, nemaz tik senā pagātnē nav ‘Designed by J.Barnard’…