Red Bull” komanda vēlas izspiest “Lotus” vienību no “Renault” klientu loka un visdrīzāk šiem pūliņiem būs panākumi, jo arī Enstonas vienība jau ir gandrīz pabeigusi sarunas par pāreju uz “Mercedes” dzinējiem 2015.gadā. Šajā sezonā visas “Renault” komandas cīnās ar zemu konkurētspēju, tomēr “Red Bull” ir ķērušies vērsim pie ragiem un mēģinājuši izdarīt nopietnu spiedienu uz franču dzinēju ražotāju, kā arī ieguldījuši savus resursus situācijas uzlabošanā. Tā rezultātā jau notikušas nopietnas izmaiņas arī administrācijā – “Renault Sport” atgriezies Sirils Abitebuls, kurš jau strādā pie nākamā gada projekta. Tostarp “Red Bull” boss Kristians Horners ir norādījis, ka lielākā “Renault” kļūda bija sadalīt savu uzmanību starp “Red Bull” un “Lotus” – laikā, kad vajadzēja uzlabot dzinēja efektivitāti, “Renault” bija aizņemti ar īpašas versijas izstrādi “Lotus” vajadzībām. Šobrīd “Red Bull” ar Helmutu Marko un Kristianu Horneru priekšgalā mēģina nodrošināt “Lotus” izstumšanu no “Renault” klientu loka, lai no nākamās sezonas faktiski kļūtu par “Renault” fabrikas komandu un pāerņemtu kontroli pār dzinēju ražošanas procesu.

Bernija Eklstona aizstāvības advokāti tiesas procesa laikā Minhenē ir nākuši klajā ar piedāvājumu par mierizlīgumu kukuļdošanas lietā. Eklstona puse piedāvā 25 miljonus Eiro mierizlīguma summu, lai lieta tiktu slēgta. Lai gan aizstāvības puse atzīst, ka “apsūdzības esot ļoti apšaubāmas un neesot nodarīti reāli zaudējumi “BayernLB””, Eklstons vēlas pēc iespējas ātrāk beigt šo procesu, jo “tas ir apgrūtinošs un novērš uzmanību no citām lietām”.

Līdz vasaras beigām septiņkārtējais Pasaules čempions Mihaels Šūmahers varētu atgriezties mājās. 45 gadus vecais vācietis turpina rehabilitācijas procesu Luzannā, Šveicē un šobrīd ar ģimenes locekļiem un ārstiem sazinās mirkšķinot acis. Šūmahera sieva jau esot nodrošinājusi, ka viņu mājā Šveicē tiek izveidots īpašs medicīnas centrs, kur Pasaules čempions varētu turpināt rehabilitāciju. Turklāt iepriekšējā nedēļā Korīna Šūmahere izlika pārdošanā Mihaela privāto lidmašīnu par 20 miljoniem Eiro (savulaik tā tika nopirkta par 25 miljoniem Eiro). Savukārt ārsti cer, ka jau tuvākajā laikā Šūmahers varēs pārsēsties uz elektronisko ratiņkrēslu, kas tiek kontrolēts ar mutes palīdzību.