“Cosworth” ar Bernija Eklstona atbalstu meklē iepsējas atgriezties Formulā 1 un piegādāt jaunā formāta V6 motorus. Kompānija pameta F1 pirms jaunās ēras, jo klientu un partneru trūkuma dēļ šo programmu uzsākt nebija rentabli, tomēr šobrīd “Cosworth” ir atvēruši jaunu ražošanas cetru savā Northemptonas bāzē un plāno sākt darbu pie jaunās paaudzes V6 dzinējiem, kuru cena būtu ievērojami zemāka par šobrīd Formula 1 tirgū trīs pieejamiem dzinējiem: “Mercedes”, “Renault” un “Ferrari”.
“McLaren” izpilddirektors Ēriks Buljē ir paziņojis, ka laiks, lai jau uz 2015.gada sezonu vadošās komandas sagatavotos plāniem izmantot trīs mašīnas, paliek aizvien mazāk. Bernijs Eklstons mēģina lobēt šādu scenāriju gadījumā, ja vairākas no esošajām mazām komandām nespēs pārdzīvot ziemu un nākamajā sezonā nestartēs. Lai mašīnu skaits uz starta nenokristu zem 20, pastāv iespēja, ka vadošās komandas varētu pieteikt trīs mašīnas. Tomēr Buljē ir paziņojis, ka nepieciešami vismaz seši mēneši, lai nodrošinātu tādu iespēju.
Tikai divas nedēļas palikušas līdz Krievijas GP, tomēr publikas viedoklis šajā jautājumā joprojām nav vienozīmīgs. Neskatoties uz Ukrainas krīzi, MH17 katastrofu un Krievijas saspīlētās attiecības ar Rietumu pasauli, FIA un Bernijs Eklstons ir apņēmības pilni organizēt Krievijas GP posmu Sočos. No savas puses Formula 1 komandas ir saistītas ciešās līgumsaistībās ar FOM un Berniju Eklstonu, kā arī atzinušas, ka sekos FIA norādēm. Savukārt FIA tikai neoficiālā līmenī izsaka bažas, kamēr Čarlijs Vaitings jau ir inspicējis trasi un paziņojis, ka posms varot notikt bez aizķeršanās. Tostarp Vācijas SID ziņu aģentūras veiktā aptauja liecina, ka 71% no aptaujātajiem ir pret Krievijas GP norisei politiskās situācijas dēļ.




