Formula 1 čempionātam nebūtu jāmēģina uzrunāt jaunākās paaudzes līdzjutēji, jo viņi nav sponsoru mērķauditorija, apgalvo Bernijs Eklstons.
Lai gan pēdējos gados F1 čempionāta TV skatītāju skaits ir samazinājis, Eklstons uzskata, ka jauno līdzjutēju uzrunāšana, izmantojot sociālos tīklus, būtu vienīgi laika un līdzekļu izšķiešana. Tā Eklstons izteicās apjomīgā intervijā “Campaign Asia-Pacific” žurnālam.
“Mani neinteresē tviterošana un Facebook – tas viss ir muļķības,” paziņoja Eklstons. “Es mēģināju to saprast, bet esmu pārāk vecmodīgs. Es neredzu tam visam pievienoto vērtību un es nezinu, ko tā sauktā ‘jaunā paaudze’ mūsdienās tiešām vēlas. Kas tas ir? Ja Jums ir zīmols, kuru jūs vēlajies nolikt priekšā simtiem miljoniem cilvēku, tad es to varu izdarīt ar TV palīdzību. Jūs man apgalvojat, ka man ir jāatrod kanāls šiem 15 gadīgajiem, lai viņi varētu sekot līdz F1, jo kāds vēlas savu zīmoru reklamēt viņiem? Neviens sponsors nebūs ieinteresēts to darīt. Jaunieši redzēs “Rolex” zīmolu, bet vai viņi nopirks kaut vienu pulksteni? Viņi to nevar atļauties. Vai, piemēram mūsu sponsors USB, – šie bērni neuztraucas par baknu lietām. Viņiem nav pietiekami daudz naudas, lai izmantotu banku pakalpojumus. Es tā domāju un nesaprotu, kāpēc visi tik ļoti vēlas piesaistīt šo ‘jauno paaudzi’. Vai visi cer viņiem ko pārdot? Vairumam šiem bērniem vispār nav naudas. Es labāk piesaistītu 70 gadus vecus cilvēkus, kuriem ir pa pilnam naudas. Tāpēc es neredzu vajadzības piesaisīt bērnus, ja vien mēs nereklamējam “Disney”.”
Arī attiecībā uz “Marussia” un “Caterham” situāciju Bernijam Eklstonam bija ļoti kardināls viedoklis: “Nevienam nerūp šīs divas komandas, jo tās nebija vadošās vienības. Viņām ir tikai nosaukums, kuru cilvēki atcerēsies dēļ problēmām, kurās tās nokļuva. Ja vēlies būs atpazīstams, tad tev ir jāpaveic kas nozīmīgs.”




