Formula 1 čempionātam nebūtu jāmēģina uzrunāt jaunākās paaudzes līdzjutēji, jo viņi nav sponsoru mērķauditorija, apgalvo Bernijs Eklstons.
Lai gan pēdējos gados F1 čempionāta TV skatītāju skaits ir samazinājis, Eklstons uzskata, ka jauno līdzjutēju uzrunāšana, izmantojot sociālos tīklus, būtu vienīgi laika un līdzekļu izšķiešana. Tā Eklstons izteicās apjomīgā intervijā “Campaign Asia-Pacific” žurnālam.
“Mani neinteresē tviterošana un Facebook – tas viss ir muļķības,” paziņoja Eklstons. “Es mēģināju to saprast, bet esmu pārāk vecmodīgs. Es neredzu tam visam pievienoto vērtību un es nezinu, ko tā sauktā ‘jaunā paaudze’ mūsdienās tiešām vēlas. Kas tas ir? Ja Jums ir zīmols, kuru jūs vēlajies nolikt priekšā simtiem miljoniem cilvēku, tad es to varu izdarīt ar TV palīdzību. Jūs man apgalvojat, ka man ir jāatrod kanāls šiem 15 gadīgajiem, lai viņi varētu sekot līdz F1, jo kāds vēlas savu zīmoru reklamēt viņiem? Neviens sponsors nebūs ieinteresēts to darīt. Jaunieši redzēs “Rolex” zīmolu, bet vai viņi nopirks kaut vienu pulksteni? Viņi to nevar atļauties. Vai, piemēram mūsu sponsors USB, – šie bērni neuztraucas par baknu lietām. Viņiem nav pietiekami daudz naudas, lai izmantotu banku pakalpojumus. Es tā domāju un nesaprotu, kāpēc visi tik ļoti vēlas piesaistīt šo ‘jauno paaudzi’. Vai visi cer viņiem ko pārdot? Vairumam šiem bērniem vispār nav naudas. Es labāk piesaistītu 70 gadus vecus cilvēkus, kuriem ir pa pilnam naudas. Tāpēc es neredzu vajadzības piesaisīt bērnus, ja vien mēs nereklamējam “Disney”.”
Arī attiecībā uz “Marussia” un “Caterham” situāciju Bernijam Eklstonam bija ļoti kardināls viedoklis: “Nevienam nerūp šīs divas komandas, jo tās nebija vadošās vienības. Viņām ir tikai nosaukums, kuru cilvēki atcerēsies dēļ problēmām, kurās tās nokļuva. Ja vēlies būs atpazīstams, tad tev ir jāpaveic kas nozīmīgs.”
tā vien izskatās, ka F1 drīz skatīsies 70-gadīgi pedofīli, kuri metīs savu lielo naudu ārā, lai skatītos uz 16-18 gadus puišeļiem…
*jauniem*
Nu tam Bērnijam smadzenes laikam vispār nestrādā…
Nu vellos, nenoturējos neuzrakstijis, Bērnijam tiešā mozgi sviestā sagājuši?!
Es gan neticu, ka 70-gadīgam āzim interesē F1 ! Nauda groza pasauli un plikas pakaļas!
par baletu viņš teica – nesaprotu kāpēc viņām visu laiku jādejo uz pirkstgaliem – vai tad viņi nevar sameklēt garākas meitenes?
Vecums nenāk viens-kārtējo reizi Bērnijonkuls parāda sava vecuma marazma progresiju.
JaEklstons nepiesaistīs F1 no bērna kājas, naudīgajā vecumā var būt par vēlu, risks ka potenciālā auditorija būs kļuvuši par NASCAR līdzjutējiem 🙂
Ha-ha-hā, Bernija filozofijas augstākā pilotāža 😀 Tur jau tā lieta, ka interešu jomas, kas cilvēku pavada tālākajā dzīvē, pa lielam nostabilizējas tieši bērnu un pusaudžu vecumā. Visdrīzāk es nekad neinteresētos par tehniskajiem sporta veidiem, ja bērnību kopā ar tēvu nebūtu vazājies pa Biķerniekiem un motokrosa trasēm. Kāpēc, piemēram, futbols ir ‘sporta karalis’ un gandrīz vai reliģija daudzās valstīs? Tikai tāpēc, ka bērniem jau no mazotnes iepotēta šī futbola izpratne un mīlestība, nevis tāpēc, ka viņi pieaugušo vecumā būtu atklājuši, cik interesanta ir šī trulā bumbas spārdīšana. Tas Eklstona pieminētais 70 gadīgais opis varbūt nopirks to vienu Rolex pulksteni, ar kuru pēc dažiem gadiem tiks apglabāts, kamēr pašreizējais piņņainais pusaudzis tiks neglābjami zaudēts un tālākajā dzīvē izvēlēsies zīmolus, ko popularizē visādas X-Games un tamlīdzīgi modernie tusiņi.
Šo laikam komentēt pat vairs nevajag. Pulnīgi skaidrs, ka Bērnijs ir par vecu, lai vadītu šo biznesu.
ja viss būtu tik vienkāŗši un acīmredzami, tad kāda eksa pēc to Berniju vel pietur amatā…(?)
Nē, Bernijs laikam jau ir Alcheimera vai vēl kādu smagāku slimību sasirdzis. 🙂 Es laikam F1 skatos no pamatskolas, kad CCCP kanāli to dēvēja par “gladiātoru un pašnāvnieku” sportaveidu. Bet tajā laikā kešs nāco arī no skatītājiem, un vājprātīgajiem miljoniem, ko F1 grūda smēķu ražotāji: Marlboro, Rothmans, Lucky Strike un kaudze citu. Tagad kešs nāk no citurienes, un citi seriāli seriāli reklamē Need For Speed un tupas online spēles. A Rolex, Longines un citu Šveices pulksteņu ražotāju reklāmas īsti nav vajadzīgas. Nu ja nu jāšanas sportā, tenisā, golfā… Tur ir mazliet cita publika.
par sponsorēšanu runājot – ļaunas mēles melš, ka ‘na dņjah’ jevrobirokrāti esot depešu nosūtījuši uz Place de Concorde, kur FIA opiss, un depešā rakstīts stāvot, ka neesot brīv’ reklamēt brandavīnu un līdzīgus padzērienus iekš FIA kontrolētajiem sportiem..
Nu tas jau nozīmē ka Džonijam Staigātājam un vēl kādai šmigai būs jāstaigā prom no F1. Indy Eda Kārpentera komanda uz vienas Fuzzy Vodka ieskatījumiem vien vispār normāli var eksistēt… kā tas dumjais teiciens: sprorts un spirts nekad nav šķirts. 🙂
Nez tiesam tikai nave skirs f1 no bernija?
Vai tad tiesam neviens nav spejigs to visu vadit? Kads, kas ir jaunaks, progresivi domajoss, nevis sitas vecais opis… Protams, ka vinam viss ir vienalga, galvenais lai kase pildas.
te Tev paš Bernija atbilde uz tavu jautājumu :
“The only way my job in Formula One will come to an end, unless somebody with the power decrees it, is when they are carrying me away in my coffin. And then they’d better make sure the lid is nailed down.”
diivaini. kas tas bar biznesu kas neluukojas peec izaugsmes naakotnee? google pa-audze jau nu noteikti ir jaauzrunaa caur soc-tiikliem. jo liela dalja padsmitnieku televizoru neskataas.
nu un kas tad notiks peec gadiem desmit kad shodienas jaunieshi buus ekonomiski aktiivi? peekshnji saaks F1 skatiities vecumaa kad vinji buus noderiigi Bernija meerkjauditorijai?
peedeejaa laikaa vinjsh vispaar baigi daudz runaa. piekriitu ko vinjsh teica par Marussiju un Katramu, ka peec tiem neviens neseeros, jo tas noziimeetu triis Ferrari un RedBull uz starta. bet nu shitas domu gaajiens ir makten tuvredziigs.