“Ferrari” Formula 1 komanda ir apstiprinājusi, ka “Mercedes” galvenais sacīkšu inženieris Džoks Klīrs pievienosies Maranello vienībai, kur aizstās atlaisto inžinierijas departamenta vadītāju Patu Fraiju.
1997.gadā Džoks Klīrs bija Žaka Vilnēva sacīkšu inženieris, kas kanādietis izcīnīja čempiona titulu “Williams” komandā. Savukārt pēdējos gados Klīrs bija Niko Rosberga sacīkšu inžinieris pirms šajā sezonā tika paaugstikāts par galvenao sacīkšu inženieri un tādejādi viņš ir pielicis savu roku arī Luisa Hamiltona titula izcīnīšanas procesā.
“Ferrari” komanda pēdējās nedēļās veic apjomīgu kardu atjaunošanu – atlaisti ir Pats Fraijs, šasijas departamenta vadītājs Nikolā Tomabzi, riepu guru Hirohide Hamašima un citi. Savukārt komandas vadītāja Marko Matiači vietā pie “Ferrari” komandas stūres ir stājies Mauricio Arivabene, kura uzdevums tagad ir atgriezt vienību uz panākumu ceļa, jo šis gads ir pirmais Maranello vienībai kopš 1993.gada, kad nav gūta neviena uzvara.
Arivabene paziņoja, ka “Ferrari” risina pārrunas ar “Mercedes”, lai panāktu Džoka Klīra pievienošanos komandai pēc iespējas ātrāk.
Brīnums kā vēl nav telpu apkopējas atlaistas-viss pārējais jau ir atlaists! 🙂 Pat riepu guru esot pār sētu pārmests! 🙂
daudzkas paariet uz Ferrari, ibio. cereesim ka kaadam ir ponja kaa to visu likt kopaa. jaunais Skudeerijas boss neko daudz ceriibas neviesh. es pac ceru ka manc wrong.
Herr Wolff par meršu kadru polītiku tuvākai nākotnei –
“The priority is to continue with these drivers. Should it not be possible, then Alonso represents the first alternative, then there’s Bottas.”