Katara ir gatava uzņemties ambicioza plāna īstenošanu un izveidot jaunu Formula 1 sacīkšu trasi jaunās topošās Lusailas pilsētas ielās. Tādejādi Katara varētu kļūt par trešo Tuvo Austrumu valsti, kas organizē Grand Prix posmu – atbalstu projektam ir izteicis arī Kataras Šeihs Tamims Bens Hamads Al Tani. Jau kopš 2004.gada Katarā Losailas (nejaukt!) trasē risinās MotoGP posms, tomēr Formula 1 gadījumā plāns ir izveidot jaunu trasi tieši topošās pilsētas ielās. Nevar aizmirst, ka topošā Lusailas pilsēta jau ir kļuvusi par mājvietu 2022.gada Pasaules Kausam futbolā. Nav izslēgts, ka pirmais Grand Prix posms varētu risināties jau 2016.gada, bet aizķeršanās gadījumā debija tiktu pārcelta uz 2017.gadu.
Formula 1 trašu arhitekts Hermans Tilke ir pārliecināts, ka jaunā Meksikas GP trases versija būs ļoti izdevusies. Gaidāmais posms Meksikā risināsies šī gada novembrī “Autodromo Hermanos Rodriguez” trasē, kur pēdējo reizi F1 sacīkstes notika 1992.gadā un tagad tur ir veikti pamatīgi rekonstrukcijas un modernizēšanas darbi, kas pēc Tilkes domām nav sabojājuši trases raksturu. Tāpat Tilke ir ir mēģinājis atspēkot viedokli, ka jaunā trase Baku ielās, kur jau 2016.gadā notiks Grand Prix posms, izskatās ļoti garlaicīga: “Jums jāredz trase klātienē, lai par to spriestu. Tās reliefs ir iespaidīgs un kāpums uz vecpilsētu, kur trase ved gar 11.gadsimtā celtu mūri, ir satriecošs. Trase 100% ved pa eksistējošām ielām, kuras tiks daļēji uzlabotas sacīkstes vajadzībām. Turklāt trase ir ļoti ātra un tā atšķirsies no visām pārējām ielu trasēm, kā Monako vai Singapūra.”
Formula 1 komanda ir apņēmušās sekot Žila Bjanki incidenta izvērtēšanas padomes ieteikumam un atbalstīt “Pirelli” kompāniju, lai organizētu pilnvērtīgus slapjā laika riepu testus. “Pirelli” ir saņēmuši plašu kritiku par slapjā laika riepu īpašībām, tomēr kompānijai ir jāsaskaras ar ievērojamiem testu ierobežojumiem, kas limitē arī riepu attīstību. Iepriekš tika aizvadīti slapjā laika testi, izmantojot trases saslapināšanu Heresā pagājušā gadā, tomēr šobrīd runa ir par pilnvērtīgiem slapjā laika testiem vismaz divu dienu garumā un “Pirelli” piedāvā Pola Rikāra vai Fiorano trases.
Markionne tiek citēts sakām, ka sarkanie būšot lieli vinnētāji no endžinu “izturības” uzlabojumiem šogad..Let’s wait and see, merši būs uztamborējuši:D
par Kataras izredzēm – tad vispirms jānomirst Bernardam Čārlzam Ekklstōnam, jo viš savlaik ar Bahreiņiem noslēdzis Rokasspiediena vienošanos ka bez Bahreiņu svētības vairāk gonku Līča Reģionā nebūs un tie bahreiņi vismaz pašūlaik nav diezko sajūsmā un paziņoja ka ķipa redzēs cik augstu BCE vērtē džentelmeņvienošanos un GodaVārdu. Kas par Tilki, tad nav tur ko daudz komentēt, visur kur viņš tiek klāt ēkas utt izskatās grandiozi, bet pašas trases lielākoties ir khm khm, ne tās interesantākās. Bet Tilki tur daudz nebar vainot jo šamā kantoris vien izpilda labāko kas iespējams attiecīgā zemes pleķī un klienta nosacījumu ietvaros…Kas te vēl? Ā, Pirelli – nu te gan vajadzētu kaučko darīt, kautvai 1-off testu PaulRiccard kur lietu var dabūt pēc pasūtījuma BCE ultra-flexiblajā trasē a to paredzētajos testos – a ja nelīst ne kaujams, tad nekāda lietus gumijas testēšana(un attīstība) notikt nevar in real conditions…:(
Nu visi šeihi tagad grib būvēt trases, džunguru no naftas vairs nav kur likt! Baku (AZ) jau uztaisīja ielu trasi priekš GT1 briesmoņiem, tad saprata, ka monstri tur pat tolkam nevar izbraukt.