Oficiālā čempionāta mājas lapa Formula1.com ir publicējusi shematisku salīdzinājumu starp dzinēju piegādātāju jaudas agregātu uzbūves principiem.

Jau pērn kļuva zināms, ka “Mercedes” izdevies ļoti veiksmīgs turbo dzinēja risinājums ar turbīnu vienā pusē un kompresoru otrā pusē motoram, kas atrisināja daudzas dzesēšanas un svara sadalījuma problēmas. Tikmēr “Renault” un “Ferrari” arī šajā sezonā ir palikuši uzticīgi savam sākotnējam risinājumam, kad turbīna un kompresors atrodas aiz dzinēja un turpat priekšā (dzinēja ‘V’ veida atvērumā) atrodas arī reģenerācijas sistēmas bloks (MGU-H).

Liela ažiotāža tehnisko speciālistu vidū bija par iepsējamo “Honda” risinājumu un tika lēsts, ka japāņi sekos “Mercedes” piemēram. Taču japāņu speciālisti ir izvēlējušies savu ceļu, turbīnu un kompresoru novietojot aiz dzinēja, bet elektromotoru jaudas reģenerācijai starp tiem. Tostarp kinētiskās enerģijas reģenerācijas bloks (MGU-K) atrodas priekšā motoram un daļa no radiatora virs tā, kas ir ļāvis jaudas agregāta izmērus samazināt platuma ziņā un dodot “McLaren” komandai lielākas iespējas variācijai ar aerodinamiku mašīnas aizmugurē.

Vai tas būs izrādījises pareizs risinājums, rādīs laiks. Pirmssezonas testi “McLaren Honda” izvērtās ļoti neveiksmīgi, tomēr vainojamas galvenokārt bija niecīgas, taču laikietilpīgas problēmas ar sensoriem, kamēr fundamentālo tehnisko risinājumu efektivitāti vēl nemaz nav izdevies attiecīgi notestēt.