Fernando Alonso jau šodien (trešdien) ir devies uz Vokingas bāzi, kur spānis sēdīsies simulatorā, lai sāktu gatavošanos nākamajam posmam Malaizijā. Vakar Alonso apmeklēja bāzi un paviesojās pie komandas vadītāja Ērika Buljē, bet šodien atkal jāķeras pie darba. Jāpiebilst, ka FIA joprojām veic Alonso Barselonas testu avārijas izmeklēšanu, tomēr maz ticams, ka tiks atrasti jauni vērā ņemami notikušā skaidrojumi, jo testi neatrodas FIA pakļautībā un precīzi video no notikušā nav pieejami.
Spotted at #MTC: Fernando’s in the house today and will be in the simulator tomorrow. pic.twitter.com/5hKT8HfkZf
— McLaren (@McLarenF1) March 17, 2015
Arī Felipe Masa ir paziņojis, ka jaunais “Ferrari” dzinējs ir plats solis uz priekšu attīstībā, jo pirmajā posmā Austrālijā “Williams” pilots zaudēja Sebastianam Fetelam, kā arī pamanīja “Sauber” vienības straujo progresu un ātruma rekordus taisnēs. “Jūs redzējāt, kur “Ferrari” finišēja pērn un kur viņi ir šobrīd,” paziņoja Masa, kurš neskatoties uz “Mercedes” apgalvojumiem, nebija pārliecināts, ka “Williams” saņem identiskus motorus kā “Mercedes” fabrikas komanda. “Paskatieties uz ātrumu! Viņu jaudas agregātrs ir ļoti progresējis. Pērn mēs bijām 10-15km/h ātrāki par “Ferrari”, bet tagad viņi ir pat nedaudz priekšā mums. “Sauber” finišēja 5.vietā, lai gan viņiem nav naudas mašīnas attīstībai. Visa vaina dzinējā.” Itāļu prese ziņo, ka neskatoties uz “Ferrari” konkurētspēju Austrālijā, Maranello kompānija Melburnā izmantoja tikai daļu no pieejamās jaudas agregāta jaudas, lai garantētu nokļūšanu līdz finišam. Spānijas GP posmā gaidāmi uzlabojumi un ievērojams progress šajā jomā.
Tuvākajās pāris dienās “Sauber” komanda varētu vienoties ar Gido van der Gardi par mierizlīgumu un atstāt šo lietu aiz muguras. Jau Austrālijā tika panākta pirmā vienošanās, kas ļāva komandai startēt un tiesvedība tika izbeigta. Šobrīd tiek lēsts, ka “Sauber” nāksies izmaksāt Van der Gardem kompensācijā €15 miljonus, kas ir ļoti ievērojama summa finansu grūtībās nonākušajai Šveices komandai. Salīdzinājumam jāsaka, ka abi maksas piloti Markuss Ēriksons un Felipe Nasrs komandā kopā ienes €40 mijonus, kamēr paša Van der Gardes pienesums saskaņā ar pērn noslēgto līgumu būtu bijis ‘tikai’ €8,5 miljoni. Pats Van der Garde or paziņojis Holandes presei, ka šobrīd meklē iepsējas startēt WEC vai DTM čempionātā.




