BBC ziņo, ka Fernando Alonso ir izturējis pirmo no divām medicīniskajām pārbaudēm, lai varētu piedalīties Malaizijas GP izcīņā. Pārbaude notika Kembridžas Universitātē trīs speciālistu klātbūtnē un spānis esot atzīts derīgu piedalīties smagākajā sezonas posmā Malaizijā. Vēl Alonso būs jāiztur standarta FIA medicīniskā pārbaude pirms posma sākuma, kā arī jāiziet kokpita tests – 5 sekunžu laikā jāizkāpj no sacīkšu formulas kokpita. Līdzīgs tests būs jāiztur arī Valteri Botasam, kurš tieši šo testu nespēja veikt pirms Austrālijas GP muguras problēmu dēļ.

Mercedes” komanda ir atzinusies, ka piedāvājusi būtisku palīdzību, lai šī gada Vācijas GP notiktu, tomēr darījums nav izdevies. Kā atzīst pati vācu vienība, komandām nebūtu jānodarbojas ar sacīkšu organizēšanu, tomēr Vācijas GP posms esot būtiska kalendāra sastāvdaļa un tās saglabāšanai esot izdarīts viss iespējamais no vācu kompānijas puses. Komandas preses dienests apstiprināja, ka komanda ne tikai apsolījusi segt pusi no GP posma radītajiem zaudējumiem, bet arī uzņemties promoutera lomu. Pēc neveiksmīgā mēģinājuma glābt Vācijas GP Nikijs Lauda komentēja: “Tas vienkārši ir ļoti skumji.”

“Sauber” komandas vadītāja Moniša Kaltenborna ir atzinusi, ka Gido van der Gardes lietā ir pieļāvusi kļūdu: “Es pārāk daudz uzticējos cilvēkam. Tiesai ir svarīgas tikai vienošanās, kas ir uz papīra un parakstītas – morālās vērtības nav svarīgas. Kad sēžot Austrālijas tiesā izdzirdēju vārdus par cietumu, nācās pārdomāt daudz lietas.” Jau tika ziņots, ka “Sauber” izmaksās 15 miljonus Eiro kompensāciju Van Der Gardem, taču nav skaidrs, kur Šveices komanda ņems šos liekos līdzekļus – no sponsoru naudām vai arī to segs pats Peters Zaubers, kurš arī bija klāt Austrālijā. Tostarp Kaltenborna atzina, ka situācija būtu izvērtusies vēl sliktāk komandai, ja FIA būtu Austrālijā piešķīrusi van der Gardem superlicenci un tad viņš noteikti panāktu iespēju startēt, kas savukārt sadusmotu Felipes Nasra vai Markusa Ēriksona sponsorus.

1 KOMENTĀRS

  1. Bet Vācijas GP sakarā atkal jāsaka, ka atšķirībā no Laudas neredzu pamatu skumjām – mazais Nirburgringas aplis nav nekāda pērle, bet Hokenheimas kartodroma neesamība kalendārā rada tikai atvieglojumu.

    • ja kolēga domāja šosezonu, tad imho tas ir pilnīgi nereāli.

      Ja nākamo – viss iespējams. Let’s wait and see, kā mēdz teikt domājamais HAM-a priekštecis sarkanā skudērijā, Kimi Matiass Reikkenens..

    • Nu par cik Hamiltonam līgums ar Mercedes uz 2016 sezonu joprojām nav, tad jau var likt 50/50. Vai nu šamais grib lielo algas pielikumu, vai arī šogad kļūstot par trīskārtējo, un redzot Ferrari progresu + Raikonena līgums, paveras iespēja kļūt par četrkārtējo, ar McLaren, Mercedes un Ferrari, kuri viņu labprāt vēlas iegūt. Varam pieskaitīt vēl 20%. Tad vēl iespēja Fetelim parādīt kur vēži ziemo, vēl varam pieskaitīt 29%. Sanāk 90% ka jā.

  2. “Tiesai ir svarīgas tikai vienošanās, kas ir uz papīra un parakstītas – morālās vērtības nav svarīgas.”

    Un to saka vesela F1 tīma galvenā amatpersona, pati ar maģistra grādu jurisprudencē..

    Un nevajag te “ai-ļu-ļū” no sērijas, ka ‘bija džentlmeniska vienošanās’ ar VDG, ka jams ir brīvs, kopš atradušākies naudīgāki mecenāti, nekā jamā modes lupatu magnāti..

    Incanti būtum dzirdēt, Moņas versijā, tad par ko īsti VDG sponsori maksāja miljonus pagāj’šgad??

    Sauber tīma glābšana no bankrota ir cēls mēŗķis, nenoliedzami, bet acīmredzot papīri, ko Moņas juristi bija tik laimīgi parakstīt tad, uzlika Sauber arī šādus tādus pienākumus attiecībā uz “the young Mr. v.d. Garde”..