Malaizijas GP posmā F1 līdzjutēji cer darbībā atkal ieraudzīt Fernando Alonso, kurš jau ir izturējis pirmo medicīnisko pārbaudi un tagad viss atkarīgs no FIA ārstu komisijas slēdziena Sepangā. Tāpat cītīgi gatavojas arī Valteri Botass, kuram Austrālijā sākās sāpes mugurā un izrādījās, ka nobīdījīes viens no mugurkaula apakējās daļas skriemeļu diskiem. Kamēr abi piloti cer uz veiksmīgu FIA ārstu komisiju ceturtdien, “Manor” komanda cer atklāt sezonu tieši Sepangā un komandas vadītājs Džons Būts sola, ka šoreiz situācija esot pavisam cita. “Manor” arī Malaizijā būs ieradusies ar tiem pašiem pilotiem – Vilu Stīvensu un Roberto Meri.

“Sauber” komandas sastāvā Malaizijas GP treniņos trasē dosies testu un rezerves pilots Rafaele Marčello, kurš ir “Ferrari” jauno pilotu akadēmijas biedrs. Nevar aizmirst, ka Marčello ir itālis un šī nācija Formulā 1 nav pārstāvēta jau vairākas sezonas, kopš Jarno Trulli bija spiests pielikt punktu F1 karjerai 2011.gada sezonas noslēgumā. Marčello, kurš startē GP2 čempionātā un kurš ļoti daudz laika ir pavadījis “Ferrari” jaunajā simulatorā, piektdienas pirmajā treniņu sesijā aizstās Felipi Nasru.

Laika apstākļu prognozes liecina, ka Sepangā gaidāms lietus un pat negaiss, tomēr nevar aizmirst, ka Malaizijā prognozēt laiku ir ļoti sarežģīti un nav precīzi zināms vai lietus sāksies jau sacīkstes laikā. Pirms šīs sezonas tā arī netika noorganizēti “Pirelli” lietus riepu testi, kas ne tikai ļautu riepu ražotājam sagatavot atbilstošas riepas, bet arī pilotiem pierast pie to uzvedības. Jāpiebilst, ka šis būs jau 17. Malaizijas GP vēsturē, tomēr līgums uz nākamo sezonu nav parakstīts, jo pēdējās sarunas ar Berniju Eklstonu beigušās bez rezultāta – sacīkšu organizatori nav mierā ar tik lielu dalības maksu.

1 KOMENTĀRS

  1. Viss jau ir skaisti – jaunas trases, sports kļūst arvien internacionālāks utt. – bet, ja godīgi, ir jau apriebies klausīties kā tiek ”izēstas” klasiskās un leģendārās trases. Jā, tas galu galā ir viens liels bizness no sērijas ‘kas maksā, tas pasūta mūziku’ , bet nevajadzētu ievērot kaut kādu balansu? Drīz, varbūt, Azerbaidžāna aizstās Monako?

    • no vienas puses – tālāk jau vairs patiesi nav kur, ja i vāczemes GP nenotiek. No otras, i modernā Hokenhaima, i modernā Zīdšleife ir tādas nekādas, ja tā pavisam godīgi. Un patukšās tribīnes pagāj’šgad Hokenhaimā arī ir skats, ko tik viegli nevar aizmirst.