Luiss Hamiltons atzinis, ka ir vairākkārt apdomājis sava bijušā komandas biedra Fernando Alonso pāreju uz “McLaren” vienību. Neraugoties uz to, ka “Ferrari” sastāvā spānim izdevās izcīnīt 11 uzvaras, šosezon Alonso piekrita jaunam izaicinājumam, pievienojoties “McLaren” vienībai, kuras mašīnas šogad darbina “Honda” dzinējs, tomēr pēc sacīkstēm Malaizijā redzams, ka “Ferrari” vienībai beidzot izdevies uzbūvēt mašīnu, kas ir spējīga izcīnīt uzvaras, kamēr “McLaren” ne tuvu nesokas tik labi. “Es sēdēju blakus Sebastianam un domāju pie sevis “Ko gan Fernando domā?”. Atceros, kad pametu “McLaren” vienību mēs ar “Mercedes” bijām pārāki jau nākamajā sezonā,” komentē Hamiltons. “Toreiz man bija laba priekšnojauta, taču viņš ir izdarījis kaut ko pilnīgi pretēju. Tas varēja būt viņš (kas uzvar). Dīvaini, kā notikumi attīstījās.”

“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs neslēpj, ka ir nobažījies par “Ferrari” komandas spējām pēc Sebastiana Foto: Aldis PutniņšFetela negaidītās uzvaras Malaizijā. “Šādos apstākļos, kad temperatūra bija ļoti augsta, viņu formula spēja darboties veiksmīgāk garākās distancēs. Mums jāsaprot, kas tam ir par iemeslu, un, skaidrs, ka tas nebūs viegls darbs.” Volfs atzīst, ka nebija gaidījis, ka “Ferrari” progress būs tik straujš un atzīst, ka tas ir lielisks modinātājs komandai, lai turpinātu strādāt pie mašīnas attīstības arī sezonas gaitā. “Tuvāko dienu laikā mums jāizanalizē, ko darījām nepareizi, kur iespējams attīstīties, kā plānot uzlabojumus, kā arī ko iesākt ar nākamo dzinēju. Nenoliedzami, ir jāuzlabo mašīnas attīstīšanas jauda.”

Foto: businessinsider.comBernijs Eklstons paziņojis, ka nav nekādas garantijas, ka Vācijas GP atgriezīsies F1 čempionāta kalendārā 2016. gadā, kā arī ir gatavs atteikties no sacensībām Moncas trasē, ja tas būs nepieciešams. Uz jautājumu par Hokenheimas trases, kurai ir kontrakts par sacīkšu rīkošanu 2016. un 2018. gadā, atgriešanos, Eklstons atbild skeptiski. “Nē. Tas vēl neko negarantē. Daudz cilvēkiem ir līgumi. Problēma ar Vāciju ir tāda, ka Nirburgringa iztērēja pārlieku daudz naudas, ko viņi bija aizņēmušies. Viņiem vajadzēja būt taupīgākiem, līdz ar to aizņemties mazāk. Parāds netika laikā atmaksāts, kas izraisīja turpmāko notikumu attīstību.” Eklstons arī neizslēdz, ka Moncas trase varētu pazust no F1 kalendāra, ja tā nespēs nest vēlamo peļņu. “Komandas saņem 62 procentus no CVC peļņas. Tātad, ja mūsu ienākumi samazinās, tad samazinās arī naudas summa, kuru saņem katra komanda.”

1 KOMENTĀRS

  1. Visu cieņu Eklstonam par atklātu valodu. Varam tikai kārtējo reizi pārliecināties, ka šim vecajam perdelim vienmēr ir interesējis un interesē tikai $ daudzums personīgajā kabatā. Tādi jēdzini, kā autosporta vēsture, tradīcijas, leģendāras trases, paaudzēs uzticīgi līdzjutēji utt., viņam ir tukša skaņa. Gan jau viņš būtu gatavs pirmajam arābu šeiham vai ķīnīzeru oligarham notirgot pat savas meitas, ja vien tiktu piedāvāta apaļa summiņa.

    • nu kaa ta. cik tad var kalt chikas un soliit titulu katru sezonu? Ferrari vienmeer ir algojushi labaakos pilotus. Primadonna jau sen taads nav. Honda konkreeti ieberzaas uz daudziem miljoniem. tagad par Batons kozh Muhamedu the baardu laukaa lol.

  2. Alonso….nu ko lai saka…titulam nevajag skriet pakalj…tie pashi atnaaks,ja esi labs brauceejs 🙂 Aizmirsis kaa ieprieksheejos izciiniijis tos….Kurs to agrak buutu domaajis,ka vinjsh kabinaas Shuumim….tgd atrodaas tur,kur parasti jaunpienaaceeji atrodaas! 🙂

      • es runaaju par peedeejiem diviem gadiem no Shuumja karjeras Ferrarii,kad Alo izciinija savus titulus 🙂 Protams Shuumis ir un paliks labaakais brauceejs! 🙂

      • es runaaju tieshi par to pashu. Uzace dabuuja haljavjo titulu deelj absurdaam gonkaam, kad no starta liidz finisham ar vienaam riepaam. ne jau Shuumis, bet gan Bridgestone netureeja liidzi.

        a Muhamedam jau sakaapa galvaa. ka nu vinjsh labaakais ja jau Shuumaheru “vineejis”.

      • Pašā F1 notiekās apsurdas lietas. Kopš 90 gadu sākuma vācijas automabiļa fedarācija ir diktējusi noteikumus FIA kas tad ar bīdījusi noteikumus tā lai tas atbilstu noteiktai komanda gan ar investējusi lielus līdzekļus atiecīgajā komandā. 2004. gadā notika liela brēka kad pērējās komandas uzstādīja ultimātu kad rīkos atsevišķu čempionātu ja būs tikpat liela pretīm nākšana Ferrari. Ar ko izskaidrojams straujais kritums 2005.gadā.

      • Es vairāk Francam šo-

        Bāc, tiešām iemācies rakstīt. Savādāk, ja arī tev ir doma tekstam, tad viņš nav lasāms. Vienkāŗši nožēlojami. Pirmajos 16 vārdos 6 kļūdas.

      • McLaren pilotiem tas tikai tāds imidžs. Abi ir veci, pieredzējuši un ļoti ātri piloti, manuprāt labākie, kādus McLaren šobrīd ir pelnījuši. Abi brauc korekti un visiem atstāj vietu trasē pie adzīšanas manevriem, tā kā, lai audzē bārdu kaut līdz grīdai un nēsā turbānus 😀 Trasē gan viņu izdarības neliecina par noslieci un džihādismu 😀 Ja nu vienīgi mazohismu, jo braukt tik lēnā mašīnā ir jābūt pacietībai 😀

  3. Džankarlo Fisikella teica kad tas ir psiholoģiski smagi kad esi cīnījies par uzvarām un jāpārsēžas uz formulu kuru jācīnās par priekšpēdējo vietu ar komandas biedru. Tādu slogu tagat nākās pārciest Batonam un Alonso.