Mauricio Arivabene paziņojis, ka viņš nemeklē aizstājēju Kimi Raikonenam. Raikonena līgums ar “Ferrari” beidzas pēc šīs sezonas, un Raikonens jau ir paziņojis, ka gribētu palikt “Ferrari”. Arivabene saka, ka viņš šobrīd  nedomā par citiem braucējiem, un viņš ir drošs, ka jebkurš pilots izmantotu iespēju braukt “Ferrari”, ja viņš izlems nomainīt somu. “Es koncentrējos uz mūsu diviem puišiem šobrīd, un es labi zinu, ka viegli var atrast braucēju, kurš jebkurā brīdī būtu gatavs sēsties “Ferrari”. Tā nav problēma. Mums ir jāstrādā ar braucējiem, kas mums ir un jābūt drošiem ka viņi rāda labāko sniegumu,” saka “Ferrari” boss.

Bernijam Eklstonam ir bijušas sarunas par Ņūdžersijas F1 sacīksti. “Port Imperial street circuit” trase bija provizionālajā kalendārā uz 2013. un arī 2014. gadu, taču sacīkste tā arī netika aizvadīta. Problēma bija tā, ka sacīkstes promouters Leo Hinderijs nespēja atrast sponsorus, kurus meklēja. Lai arī Eklstons palīdzēja atrast līdzekļus, lai sacīkste notiktu, ar to nepietika. Hinderijs satikās ar Eklstonu Kanādas GP laikā, lai diskutētu par iespējamo sacīksti.”Viņš grib lai sacīkste notiek. Mēs padomāsim, un redzēsim, ko varam darīt priekš viņa,” Eklstons saka.

“F1LV

Turpmākajās nedēļās “Manor” komanda izlems, vai ir nepieciešams ieviest jauno modeli vēl 2015. gada sezonā, vai arī koncentrēties jau uz nākamo, 2016. gadu. “Manor” vienība sākotnēji plānoja ieviest jauno modeli uz Beļģijas Grand Prix izcīņu, pēc vasaras pārtraukuma, pēc tam, kad pirmajā sezonas pusē tiek izmantots uzlabots pagājušā gada modelis. Taču tā, kā 2014. gada formula vēl joprojām var kvalifikācijā nobraukt zem 107% limita, komanda apsver iespēju jau sākt strādāt uz 2016. gadu. “Manor” direktors Greiems Loudons saka, ka jaunie darbinieki, ar bijušo “Mercedes” tehnisko direktoru Bobu Belu priekšgalā, izlems ko darīt.

1 KOMENTĀRS

  1. kādēļ tā Māri ???? ..Manor tāpat kā Caterham vai Virgin gadījumā zina savu vietu Formulā 1 …..tur ir mazliet citas prioritātes viņu dalībā F1 …..diezvai viņi paši tic, ka kādreiz varēs vismaz ar kādu cīnīties….bet tas viņiem nemaz nav vajadzīgs…viņi pastāvēs , kaut katru gadu būs pēdējie, ja vien pietiks līdzekļu vispār noturēt vietu F1 formulu sagatavošanā un savas bāzes uzturēšanā…

  2. kaut 10 apļus zaudētu, i to ne liela bēda..mūsdienu nožēlojamie noteikumi ļauj braukt da ar jebkādu lūzni, kurš vien atbilst noteikumiem – ja vien tev ir nauda….kāpēc malties pa pēdējo vietu un būt apmierinātam?? citi mērķi un ambīcijas – dalība F1 vien jau ir sava zīmola akciju celšana, atpazīstamība , kas noderēs kautvai citās biznesa jomās un sfērās ….parāde vienvārd sakot….tādēļ daudzām šīm pundurkomandām nav nekas pret braukt pa pēdējām vietām..viņu mērķis ir būt iekš F1 …. savas intereses, savi mērķi…

  3. Un kapēc gan meklēt citu pilotu? Ferrari šobrīd ir labākais pilotu tandēms F1… Raikonena milzu pieredze un Fetela motivācija ir faktori, kas atgriezīs čempiona un konstruktora kausus Maranello. “Sogad ne, bet ja turpinās kā iesākts, tad pēc gada tam būtu jānotiek.

    • runaa ka ap 2017. gadu atkal tiks mainiiti noteikumi kas speeku sameerus var no jauna samaisiiti. F1 attiistiibas grupa jau kautko iemineejaas par 1000 zirgaspeeku formulaam un mega plataam riepaam. izklausaas jau labi. labaakajiem pilotiem buus iespeeja izcelties, mega-monstrus savaldot.

  4. …nu megaplatās riepas jau diemžēl noraidīja, tāpat kā degvielas uzpildi. ceru ka vismaz dzinēji būs spēkā… bet tā nu tās gudrās galvas mainīs tos noteikumus no gada uz gadu, pa drupačiņai, jo cita ceļa pašlaik nav ..tā ir izmisīga variantu meklēšana, lai atgrieztu sacīkšu interesantumu…. F1 ir strupceļā, tāpēc seko viena izmaiņa pēc otras…bet cik nu tas palīdzēs, nezinu…tāpat šis F1 vairs nav tas F1 , kas reiz bija…