Starptautiskā automobiļu federācija (FIA), pašlaik notiekošajā pasaules motoru sporta sanāksmē, Meksikā, ir apstiprinājusi kalendāru nākamās sezonas F1 čempionātam.
Neoficiālā kalendāra versija parādījās jau pirms kāda laika, taču tagad to ir apstiprinājusi FIA. 2016. gada Formula 1 sezona būs garāka čempionāta pastāvēšanas vēsturē, un tajā būs 21 sacīkste.
Sezona sāksies 3. aprīlī Austrālijā, un noslēgsies 27. novembrī Abu Dabi. Malaizijas GP sacīkste pārcelta uz rudeni, kamēr Krievijas GP Sočos notiks maijā. Austrijas GP samainīti vietām ar Lielbritānijas GP, bet Azerbaidžānas posms Baku ielu trasē norisināsies 17. jūlijā.
2016. gada F1 kalendārs:
3. aprīlis | Austrālija |
10. aprīlis | Ķīna |
24. aprīlis | Bahreina |
1. maijs | Krievija |
15. maijs | Spānija |
29. maijs | Monako |
12. jūnijs | Kanāda |
26. jūnijs | Lielbritānija |
3. jūlijs | Austrija |
17. jūlijs | Baku |
31. jūlijs | Vācija |
7. augusts | Ungārija |
28. augusts | Beļģija |
4. septembris | Italija |
18. septembris | Singapūra |
25. septembris | Malaizija |
9. oktobris | Japāna |
23. oktobris | ASV |
20. oktobris | Meksika |
13. novembris | Brazīlija |
27. novembris | Abu Dabi |
kameer nav atpakalj Turcijas lieliskaa trase, manc nav prieciigs par kalendaaru.
Jā, pilnīgi piekrītu, Turcija un vēl 2 Tilkes ražojumi: Indija un Koreja būtu pelnījušas būt kalendārā, baigi elegantas trases.
šis laikam to izdaudzināto “izmaksu samazināšanu” sakarā
Baku pilsētas trase! Es skatījos GP1 milzīgās “šosejas blaktis” (Audi, Lamborghini utt) kā viņi mēģināja kautkā iespraukties tajās ieliņās, kas ir tādas pašas kā Vecrīgā! Pat Indy pilsētas trases tad ir jāsauc par autodromiem! Nu bet šeihi Bernijam ir uzskaitījuši kādu cipariņu, tākā būs būt sacenei, kur kautkas var mainīties tikai pitu laikā.
kamēr Audi priekš GT racinga monstriem par ‘prototipu’ ņem R8, nekādi milzonīgie izmēri tur nesanāk.. druscītiņ platāks nekā tāds ‘normāls’ sedans (man personīgi etalons tādam ir A6), tomēr krietni īsāks..
GT raceriem, protama lieta, platumu ietekmēs tās restotās riteņu arkas, (papildus downforca ģenerēšanai un/vai bremžu dzesēšanai), bet jelkurā gadījumā, kāru gabarīti racinga ‘GT’ segmentā mūslaikos drīzāk šķiet esam ‘kompakti’, nekā ‘lieli’ ..
viedi vārdi, nupat izlasīti kādā websaitā –
Motor racing, in essence, is simple. It is driver, car and road and is about being fastest. The FIA has lost sight of that. We need a return to simplicity.