“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene uzskata, ka Kimi Raikonena vājajā startā Itālijas GP izcīņā vainojams pats braucējs. “Ja tā izrādīsies mašīnas vaina, mēs jūs informēsim, tomēr pagaidām izskatās, ka viņš pats nejauši ar pirkstiem saspiedis kaut ko. Tomēr, lai to droši apgalvotu, nepieciešams vairāk datu.” Pats Raikonens atzīst, ka viņam nav ne jausmas, kādēļ mašīna startā nav izkustējies tikpat ātri kā konkurentu spēkrati.
Tikmēr “Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners paziņojis, ka, visticamāk, divu nedēļu laikā kļūs skaidrs, vai “Renault” nopirks “Lotus” komandu. “Protams, vairs nav palicis daudz laika. Ir jau septembris un visiem gribās zināt, kādi ir “Renault” nākotnes plāni. Es domāju, ka pēc divām nedēļām būsim guvuši lielāku skaidrību.” Šobrīd “Renault” ar dzinējiem apgādā vien “Red Bull” un “Toro Rosso” vienības, ar kurām sadarbība nākamajā sezonā netiks turpināta, kamēr “Lotus” komanda šajā sezonā izvēlējusies “Mercedes” dzinējus. Interesanti, ka pati “Lotus” komanda F1 ienāca, nopērkot “Renault” vienību.
Pirmās sezonas Formula E čempions Nelsons Pikē Jr. pirmo reizi savā karjerā piedalīsies ikgadējās čempionu sacīkstēs, kas šogad 20. un 21. novembrī notiks Londonā. Pikē Jr. kopā ar Felipi Masu aizstāvēs Brazīlijas godu. Masa pēdējo reizi čempionu sacīkstēs piedalījās pirms 10 gadiem. Pikē Jr. uzsver, ka īpašu šarmu pasākumam piešķir tas, ka sacīkstes norisināsies pilsētā, kur tika izcīnīts Formula E tituls. Pikē Jr. nebūs vienīgais debitants šajā pasākumā – Austrāliju pārstāvēs Daniels Rikjardo, bet Vācijas sastāvā pieteikts šī gada Lemānas 24 stundu uzvarētājs Niko Hilkenbergs.
Proud to be representing #TeamBrazil in the @RaceOfChampions this November, alongside @MassaFelipe19! http://t.co/r62aDo2F4Q #ROCLondon
— Nelson Piquet Jr. (@NelsonPiquet) September 8, 2015
ak Raiko, Raiko. ja tehnika negļučī, tad pašam melnie nāk virsū. vai viņš kačā, kačā, kačā karmu? izskatās ka ne-e. aukstasinigs somainis noteikti ka netic tādiem ezotēriskiem pekstiņiem.
stāv rakstīts:
Pats Raikonens atzīst, ka viņam nav ne jausmas, kādēļ mašīna startā nav izkustējies tikpat ātri kā konkurentu spēkrati.
nebūs īsti pareizi IMHO – pēc paša Kimstera teiktā, ir skaidrs kamdēļ mašīna neizkustējās – ganģene ar endžinu ielēca ‘anti-stall’ režīmā. A vot kamdēļ tas noticis, to gan viņš nezināja svētdien.
Uz šo brīdi jau nu tam nevajadzētu būt aplam lielam noslēpumam nevienam iekš sarkanās skudērijas, kas tieši (ne)notika ar car # 7 (RAI) startā
Austin – viņi vienkārši vēl nebij paspējuši saskaņot – ko kurš presei teiks 😀 😀 😀
Nu, tā mēdz notikt, kad stūre vairāk atgādina kosmosa kuģa vadības pulti, nevis četrriteņu mašīnas ierīci. Houston, we have a problem… 😀
tikmér bernija oficiozs ir runājis ar Haas tīma bosu Ginteru Štaineru – http://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/interviews/2015/9/guenther-steiner-q-a–haas-could-become-model-for-new-teams.html
lai Jums izdodas, draugi (c)