Jaunizveidotās F1 komandas “Haas” vadītājs Džīns Hāss ir paziņojis, ka formula 2016. gada sezonai jau ir gatava. Tas nozīmē, ka komandai nevajadzētu būt problēmām ar piedalīšanos visās pirmssezonas testu dienās. Amerikāņu vienības vadītājs jau gatavs ķerties pie 2017. gada modeļa ražošanas, lai nokļūtu soli priekšā saviem konkurentiem. “Haas” komandas pārstāvji ir pārliecināti, ka viņi spēs finišēt punktos jau no pirmajiem sezonas posmiem.
“Mercedes” komanda, kas pagājušogad pirmo reizi vēsturē izcīnīja konstruktoru kausu, izplatījusi paziņojumu, ka pagājušajā sezonā tā cietusi 76,9 miljonu mārciņu (104 miljonu EUR) lielus zaudējumus, kas, galvenokārt, saistīti ar daudz jauninājumu ieviešanu, kas radījušas lielākas izmaksas nekā parasti. Gadu iepriekš zaudējumi bijuši mērāmi 51 miljona apmērā. Tas viss, par spīti tam, ka “Mercedes” komandas ienākumi pērn pieauguši no 125,2 līdz 146,9 miljoniem mārciņu. Komandai šī gada laikā ievērojami pieaudzis darbinieku skaits. Pērn komandā bija nodarbināti 765 cilvēki, kas ir par 102 vairāk nekā gadu iepriekš.
1992. gada F1 pasaules čempions Naidžels Mansels uzskata, ka, nedaudz patrenējoties, viņš varētu braukt vienā ātrumā ar savu tautieti Luisu Hamiltonu. Par to, kas notiktu, ja 62 gadus vecajam Manselam dotu iespēju sēsties pie šīs sezonas “Mercedes” modeļa stūres, leģendārais braucējs atbild: “Es ātri vien spētu tikt tuvu viņa rezultātam, ja ne pat atkārtot. Turklāt ar vecumu nāk stabilitāte, tādēļ nešaubos, ka šādā tempā varētu veikt daudz apļu.“
Ha ha reāli ierēcu par Mansela izteikumiem. Sen šeit nebija nekas jautrs dzirdēts. Irvains vispār noziedējis un Villenēvs arī vairs dikti reti kādu pērli izmet.
…ņemot vērā mūsdienu F1, kurā tehnikas attīstība ir aizgājusi tik tālu , ka ir dažnedažādi palīgelementi, ,,atlaides,, formulu vadīšanā , tad tas būtu pilnībā iespējams cilvēkam, kam ir bijusi pieredze un zināšanas formulā 1 … 1992 gads ir kā diena pret nakti ar mūsdienām , vadīt ir kļuvis daudz vieglāk , kas ir redzams pat ar neapbruņotu aci (pēc izslīdēšanas kļūdu daudzuma , spini sakarā ar formulas stabilitāti līkumos, kad katrā līkumā bij jātiek galā ar savu formulu, un par tādā aspektā kā svara zudums pēc sacīkstēm , kas ir krietni mazāks nekā pirms 2000 gadiem) …piloti mūsdienās pat nav tik mikli pēc sacīkstēm , ja nu tikai pēc smagām cīņām trasē 😀 …uzlabots fiziskais līmenis – un viss būtu iespējams…