Starptautiskā Automobiļu Fedrācija (FIA) paziņojusi, ka, sākot ar 2016. gada sezonu, dzinēju ražotājiem vajadzēs ražot vienādus dzinējus visām komandām, ar ko viņiem ir sadarbība. Viens no “Ferrari” piedāvātajiem priekšlikumiem “Red Bull” komandas glābšanā bija šī gada dzinēju piegāde, ko “Red Bull” noraidīja. Pēc jauno noteikumu pieņemšanas šāda iespēja vispār netiek pieļauta. Šajā sezonā “Manor” komanda startē ar pērnā gada “Ferrari” jaudas agregātiem, tomēr panāktā vienošanās ar “Mercedes” jau paredzēja, ka viņi saņems tādus pašus dzinējus, kā citi “Mercedes” motoru izmantotāji.

“Lotus” komandas braucējs Pastors Maldonado paziņojis, ka ir ļoti grūti vērot, kā “Williams” komanda, kuru venecuēlietis pārstāvēja no 2011. līdz 2013. gadam, regulāri spēj sasniegt augstvērtīgus rezultātus, kamēr Maldonado tagadējā komanda saskaras ar virkni problēmu gan trasē, gan ārpus tās. “‘Dusmīgs’ nebūtu īstais vārds. Tas vienkārši ir sarežģīti. Tas nebija pareizs lēmums, tomēr šobrīd koncentrējos uz maksimuma sasniegšanu ar esošo komandu. Es, tāpat kā citi sportisti, esmu izsalcis pēc panākumiem, un vienmēr ceru uz ko vairāk. Dažkārt ir jāpieņem sarežģīti lēmumi, un jāuzņemas atbildība par tiem.” Vaicāts par iespēju sekot cita dienvidamerikāņa Huana Pablo Montoijas ceļam un censties izveidot karjeru Amerikā, 30 gadus vecais Maldonado ir skeptisks. “Varbūt arī Amerikā man būtu vairāk panākumu, tomēr pagaidām es izbaudu braukšanu F1. Uzskatu, ka mans darbs šeit vēl nav padarīts un esmu pelnījis iespēju nodemonstrēt savu patieso potenciālu.”

“F1LV

Negaidīti 55 gadu vecumā miegā miris 1976. gada pasaules čempiona Džeimsa Hanta jaunākais brālis Deivids. Lai gan kā sacīkšu braucējam Deividam Hantam ne tuvu neizdevās gūt tādus panākumus kā Džeimsam, tomēr viņš aktīvi darbojās arī ārpus trases, cenšoties atgriezt F1 čempionātā “Lotus” komandu, pēc tās bankrota deviņdesmito gadu vidū. Pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem Hants pārdeva tiesības uz “Lotus” vārdu malaiziešu uzņēmējam Tonijam Fernandesam. Nāves cēlonis nav zināms. Viņa tuviniekam nav zināms, ka Hantam līdz šim būtu bijušas kādas veselības problēmas.

4 KOMENTĀRI

    • ja pareizi sapratīju infu par pēdējiem FIA lēmumiem, tad tā kā šķiet, ka bezmaz via Matešitcam izpatikt cenšas – tak it kā ‘rūpnīcu’ tīmu, un uz ‘customer team’ piegādātajiem endžiniem būs būt tādiem pat.

      No otras puses, pats BCE (aka vecais blēdis bernijs) esot paudis publiski, ka dīters esot parakstījis papīru par dalību bernija cirka trupā līdz pat AD 2020.. Milžu Cīņas drīz sāksies, methinks..

      • nekur nekad cutomer-tīmiem nav tads pats bleķis kā ražotājam. skat kur grib- bobslejs, skeletons un protams arī autosports. un, pat ja klientam piegādātais F1 dzelzis ir identisks, ražotājam noteikti ir software kas to prot izmantot labāk. vai arī zin kādu degvielu labāk izmantot.

        bet nu, cerēsim ka būs kā saki lidz tam 2020. bez Red Buļļa un Williams tas cirks kļutu par ražotāj-komandu pasākumu, kur privātajiem nav ne mazāko izredžu uz tituliem.

      • nu tā tas gan varētu būt, ka customer tīmiem ‘aizmirst’ pateikt par to vai citu preces fīču, vai par to vai citu darba režīmu, bet konkordijas laukuma ofisā esot teikts vienkāŗši par ‘power unit’ nešķirojot softu no dzelža – nu tai nozīmē, ka itin visam jābūt identiskam – kā priekš ‘works team’, tā priekš ‘customer team’