Iespējams, “Red Bull” komanda atradusi glābiņu, lai startētu F1 arī nākamajā sezonā. “Renault” ir gatavi turpināt piegādāt dzinējus buļļiem arī nākamsezon, taču šie dzinēji netiktu pārdoti ar “Renault” nosaukumu. Šāds variants šķiet ticams pēc tam, kad “McLaren” komanda nobloķēja “Red Bull” iespējamo sadarbību ar “Honda”. Komandas vadītājs Kristians Horners paziņojis, ka lēmumu nepieciešams pieņemt tuvāko nedēļu laikā, lai neiekavētu 2016. gada sezonas modeļa attīstību.
Šīs sezonas čempions Luiss Hamiltons paziņojis, ka cīņa ar komandas biedru Niko Rosbergu par uzvaru Meksikas GP izcīņā netika uzsākta apzināti, lai Rosbergs, pēc zaudētās cīņas par titulu, justos nedaudz gandarītāks un laimīgāks. Vairūms līdzjutēju šos Hamiltona izteikumus uzskata par blefu un politiskajām spēlēm, lai morāli ietekmētu Rosbergu un nolemtu otrā pilota lomai arī nākamajā sezonā.
Trīskārtējais pasaules čempions Nikijs Lauda paziņojis, ka Meksikas GP izcīņa bijusi visu laiku lieliskākā F1 nedēļas nogale, kurā viņš bijis. Lauda uzslavējis gan posma rīkotājus par perfektu organizētību, gan līdzjutēju pūļus, kas radījuši vienreizēju atmosfēru. Austrietim īpaši iepatikusies ideja par apbalvošanas ceremonijas rīkošanu trases vidū. “Formula 1 nokļuva atpakaļ tur, kur to var sajust un sataustīt. Manuprāt, tas ir pats svarīgākais.” Pats Lauda nekad nav piedalījies Meksikas GP, jo no 1971. līdz 1985. gadam sacīkstes Mehiko nenotika.
[socialpoll id=”2306469″]
Kāds var paskaidrot, kāpēc Red Bull jāņem no Renault dzinēji ar kaut kādu citu nosaukumu? Vai tikai tāpēc, ka šamējie nesen ar pompu paziņoja, ka neizmantos Renault 2016.g., un tagad grib visiem stūrgalvīgi demonstrēt, ka dzīvo pēc principa ‘vīrs un vārds’?
tāpēc ka kāpēc beidzas ar c. Viņiem nav nekā cita ko ņemt. Neviens neko viņiem negrib dot. BAIDĀS. REN visu sačakarēja kad piekrita Infiniti dīlam, tāpēc nevar sūdzēties par publicitāti, Tad viņi visu sapi*a ar dzinējiem. Ko tad RBR atlika darīt kā zākāt REN par nespējniekiem ? Bet ja nopietni tad tikpat mistisku iemeslu dēļ RBR būs nebrandēti/mechachrome/renault dzinēji un TR FER’15. acc to zinošiem fruktiem kā JoeSaward utml. F1 ir absolūti neloģisks n-to miljonu bizness bet kautkādā veidā VIENKĀRŠI SUPER, it īpaši visas tās aizkulišu spēlītes. You can’t get better than this!
Dikti iŗoniski ir, ka tieši reņi esot bijuši kvēlākie hibrīddzinēja idejas aizstāvji, nu starp tieši motoristiem, tas ir. Un kuru prece izrādījās visnespējīgākā, gala beigās.
Pati ideja, ka F1 kā ‘motorsporta virsotnei’ jārāda piemērs un japropagandē hibrīddzinēji, tā esot vēl Makša izdomāta.
Ja tam var ticēt:
http://thejudge13.com/2015/11/05/exclusive-red-bull-secure-an-engine-for-2016/
Let’s Wait And See.
Katrā ziņā, šis vācu massmēdīklis (http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/illien-dementiert-geruechte-keine-motoren-entwicklung-bei-red-bull-10234139.html) nepiekrīt –
Illien weiß nichts über Renault-Upgrade
yep! varbūt īlēns tur nebūs dikti iesaistīts, bet ja RBR dabūs vispār kādu dzinēju, tad acc to iepriekš lasīta materiāla, RBR ir investējuši baigo džunguru lai AVL kaučko līdzētu. Mož, ja šamie tiktiešām dabon attīstīt jaunāko REN versiju kā anonīmu + RBR hibrīdi. tad mož īlens ar nemaz nav tik vitāli vajadzīgs, beigu beigās Austriešu AVL var būt daudz lojālāks nekā nu jau multinacionālais Ilmor. Bet, let’s wait and see(ģeniāla frāze attiecībā uz F1!). Ja RBR nedabūs REN, tad gan jau FIA izmainīs Sporting Rules, lai noturētu RBR kaut vai viņi rullē ar tvaika katlu 🙂
RB vajag pamēģināt Ferrari endžinus un nemocīties ar tiem varžēdāju cepumiem.
ka ‘RB vajag’, tas skaidris, tikai nianse ir, ka Ferrari nedod..
un tā – problēma atrisināta! F1 pievienojas jauns konstrucktors – Red Bull – Ilmor. Itkā tiks izmantots jaunākais Ren bloks uz kuru IP tiesības esot beidzot nokārtotas tā ka tas pieder gan Ren gan RBR. Plus Īlena konstruētā galva + RBR hibrīdi. Raxta ka RBR jau pērn vienā no savām ēkām iestellējis AVL dzinēju testmonstru un viss pēdējā laika surbors bija vajadzīgs laika iegūšanai kamēr IP tiesības tiek sazortētas.Tas acc to TheJudge13 un SommersF1. Abi saiti ir kabineta prātvēderi, bet TJ13 šķiet daudzko zin par MiltonKīnu un arī JoeSaward to atzīst. Kā tur viss puzilis beigās sastāsies vēl gan nezin neviens par 100%. Mož RBR apmaiņā pret IP atdod Ren projektu par alternatīvo dzinēju vai sazin vēl kādas ir iespējas. Bet galvenais – dumpis uz kuģa šķiet ir beidzies(pagaidām). Un ja tas viss izrādās patiesība, tad VISU CIEŅU Red Bull. No Limonādes pankiem par PU konstruktoru !!! – Don’t annoy Austrians!!!
kā saka – If It Seems Too Good To Be True – It Usually Is..
dzīvosim, redzēsim (LW&S), vai nākamgad būs tāds RBR, un ja būs, ar kādiem endžiniem. It kā jau nav gluži svaigs tas hibrīddzinēja koncepts priekš F1, varbūt i var ‘nelieliem resursiem’ uztamborēt jaunu parikti, no jau esošiem puzļa gabaliņiem…
Nu tie Ilmor dzinēji pirms daudziem gadiem bija diezgan liels sū. Var jau būt, ja austrieši ķerās pie lietas, kautkas uzlabosies. KTM Moči, STEYR triecienšautenes un manis paša KTM velosipēds ir perfekti.
Nemaz jau tāds sū nebija, vienu brīdi jā, bet ja palasīsi augšmiētos saitos, tad ar’ uz to tur atbilde ir .Ņūijs spieda uz extremāliem risinājumiem un īlens pieņēma izaicinājumu. Bet tas nu jau sena pagātne. Vēlāk Ilmōrs bij labs, tik labs ka beigās pārdeva savu F1 programmu. . . Merc!
vispār jau Šveices technoloģijas (no kurienes Mario I. ‘pēc izcelsmes’ un arī izglītības) ‘vēsturiski’ kotējas kudi augstāk par austrīķeru.. Pēdējiem ziedu laiki bij’ ‘ķ. un ķ.’ impērija, pēc kuriem valsc industriāli attīstītākā daļa tapa par Čehoslovākiju.
Austrīķeriem palika šniceles, valši un šokolāde..
Kooooooooooooooo????? neticu savām acīm… Hamis atzinies, ka atdevis uzvaru?? Da nevar būt…. to tak komandas vienmēr tur baigā noslēpumā, lai saglabātu intrigu, a te Hamis novirzījās no normas un izpļāpājās.. 😀 …..Eh šī komandu politika 😀 ..Bet bija tak arī tādi, kas ticēja leģendai, ka Rosbergs to visu izcīnīja smagā cīņā 😀