Kevins Magnusens ir apņēmības pilns šajā sezonā atgriezties uz Formula 1 komandas bosu radara pēc tam, kad “McLaren” vienība parādīja durvis dāņu talantam. Magnusens cer startēt 2016.gada DTM čempionātā, kur nesen aizvadīja testus “Mercedes” sastāvā. Tomēr 24 gadus jaunais dānis, kurš savulaik “McLaren” debijas sacīkstē izcīnīja goda pjedestālu, ir pārliecināts, ka viņam radīsies iespēja atgriezties F1, kad rinda veterānu dosies atpūtā: “Drīz vajadzētu notikt tam, kas sen nav bijis – vairākiem pilotiem ir pienācis laiks doties atpūtā. Tāpēc man ir svarīgi uzturēties Formula 1 čempionāta tuvumā.” Nesen Magnusens pastāsīja, ka pirms 2015.gada sezonas “McLaren” bija apsolījusi viņam vietu blakus Fernando Alonso, taču tad pārdomāja, jo Džensons Batons nolēma turpināt karjeru.

“Mercedes” komandas biedru savstarpējā cīņa nenoliedzmi būs viens no galvenajiem sarunu tematiem arī 2016.gada sezonā. Vēl jo vairāk tāpēc, ka komandas boss Toto Volfs apsver iespēju ‘palaist grožus vaļīgāk’ un ļaut abiem brīvību cīņā ne tikai trasē, bet arī stratēģijas jomā. Turklāt nevar aizmirst, ka Niko Rosbergam 2016.gadā beidzas līgums ar komandu, kamēr Luisam Hamiltonam tikai nākamgad būs jāsāk uztraukties par līguma pagarināšanu. Niko Rosbergs intervijā vācu presē atzina, ka Hamiltons ir perfekts komandas biedrs, jo ļauj vienībai progresēt un motivē arī viņu. Pats Rosbergs kā lūzuma punktu pagājušās sezonas izksaņā uzskata ASV GP posmu, kad negaidīts zaudējums Hamiltonam pārvilka svītru pēdējām Rosberga cerībām uz titulu: “Pēc Ostinas es sev teicu, ka tā vairs nevar turpināties. Pēc tam es 100% nodemonstrēju savu sniegumu, bet līdz tam tie bija 98%. Mūs vienmēr šķīra ļoti maz – varbūt viena desmitdaļa. Pēc Ostinas tā desmitdaļa bija man par labu.”

Ferrari” komandas mātes kompānija “FIAT Chrysler Automobile” ir sākusi kotēšanos Milānas biržā – tieši šis solis savulaik bija par iemeslu Lukas di Montidzemolo aiziešanai no kompānijas, jo valdonīgais itālietis iestājās pret šādu attīstības stratēģiju. Šobrīd šāds risinājums ir nodrošinājis FCA tik ļoti nepieciešamos līdzekļus attīstībai, kamēr “Ferrari” F1 komanda tā visa rezultātā ir ieguvusi lielāku autonomiju. No otras puses “Ferrari” komandas sniegums tādejādi kļūs vēl svarīgāks kopējā kompānijas veselības veidošanā, lai gan analītiķi uzsver, ka noteicošais akciju cenas veidotājs būs mātes kompānijas panākumi ielas auto tirgū. Tostarp kompānijas prezidents Serhio Markione ir pārliecināts, ka “Ferrari” šajā sezonā cīnīsies par titulu: “2016.gads būs sezona, kad “Ferrari” atgriezīsies virsotnē. Es zinu, cik spēcīgi ir mūsu konkurenti, taču mēs esam veikuši visus nepieciešamos ieguldījumus, lai pirmajā posmā Austrālijā tieši “Ferrari” būtu tā komanda, kas uzstāda augstāko latiņu.” Šie vārdi noteikti vienlaicīgi ir brīdinājums arī komandas bosam Mauricio Arivabenem.

6 KOMENTĀRI

  1. Tīri cilvēciski man Rosberga tomēr ļoti žēl – ņēmās cilvēks, cīnījās ar sūdīgu formulu un sūdīgu komandu, piecieta 7-kārtējo kā komandas biedru, izcīnījās līdz pefektai komandai un perfektai formulai, te atnāk viens cits tirliņš, kurš ir varbūt tos 2% par viņu labāks un savāc visus laurus…

    • Такова Се ля ви, как говорят у них… 😀 Kaut kas līdzīgs jau bija arī bēdu brāļa Marka Vēbera gaitās – divus gadus palīdzēja attīstīties Red Bull, bet tad atnāca Fetels… Un Filipe Masa brauca Ferrari vēl pirms ieradās Raikonens un nosmēla titulu…

  2. …. nu ar humora izjūtu Volfam viss kārtībā :D.. nē nu protams, tas loģiski, ka arī intriga vismaz kautkādā mērā ir jāuztur, jo vienmēr bija un būs cilvēki, kuri tic pasakām…vēl nesen tepat vien daži strīdējās, ka nē, nekādu grožu nav un Rosbergs tīrā cīņā zaudē Hamim, un ka komandās vispār tādu lietu nepastāv… nē , nē , jūs ko …un šogad jau nu točna abiem ļaus cīnīties, jo likmes par zīmola čempiona titula izcīnīšanu ir kļuvušas nesvarīgākas 😀 …..Nu jā..kāds tam varbūt arī noticēs, nebrīnos… ja runājam par Hamja , Raikkonena vai Fetela skarbo lauru plūkšanu attiecībā pret komandas biedriem – varu piebilst vienu…..pilotam ar talantu un braukšanas māku vien nepietiek…ir šai sportā tāda lieta, kā publicitāte , pilots , kas kalpo kā komandas simbols un protežē….jeb Rokeris komandā…varonis… to arī atzina Bergers 1992 gadā runājot par Sennu un sevi, piebilstot, ka Senna bija ne tikai labs pilots, bet arī daudz harizmātiskāks nekā Bergers….viņš spēja labāk strādāt ar komandu , viņš spēja labāk komunicēt ar žurnālistiem, viņš fanos izsauca to čuju, ko sauc par pilotu izcelšanos uz citu fona….skandalozs, harizmātisks , stiprs visās jomās – tieši tāds pilots kalpo komandas TĒLAM , kas nes ne mazu artavu ..šie PSIHOLOĢISKIE faktori spēlē lielu lomu… Šūmahers bija nepārspējams ar savu īpašo bruņinieka, barona tēlu, Hamis jau pirmajā sezonā lika kloķi visiem… Raikonens tāpat kā Hakinens izceļas kā cīnītājs ar savu ,,pieauguša pilota,, harizmu…. u.t.t, …pilotam jābūt ne tikai pilotam – pilotam ir jāaizrauj sev līdzi visi ar kautko atšķirīgu….tas ir svarīgs faktors.. labs piemērs – Moto GP ar Džeku Milleru , kuru pēc viņa harizmas pielīdzināja Šūmahera tipam – buntnieks ….var teikt , ka daudzējādā ziņā sava tēla dēļ par Milleru ieinteresējās, jo viņš spēj strādāt uz tēlu….un uz tādu pilotu pirmām kārtām strādās komanda….ja kāds domā , ka psiholoģija un sports ir divas nesavienojami atšķirīgas lietas, tas tā ir smaga kļūda…. piloti ir redzamiun viņi ar savu tēlu prezentē savu komandu, un ja tam visam plus vēl ir talants, tad šāds pilots kļūst par pirmo numuru (viņam ir priekšrocības) … ne Vēbers, ne Rosbergs , ne Baričello kādreiz nav piloti ar tādu harizmu , kāda ir bijusi viņu komandas biedriem….harizma arī nes naudu un atpazīstamību, kas nav mazsvarīgi….. par Massu runājot – viņam vienkārši nepaveicās..ar visu viss bija kārtībā visās jomās , tikai Gloks tai līkumā saslīdēja un Hamis noņēma titulu…. bet nu izsmējos no sirds – Volfs atlaidīs grožus vaļīgāk….nu jā 😀

  3. p.s. nevis te kāds ir talantīgāks par kādu ….vienkārši komandās bija un būs – strādāt uz vienu pilotu vairāk tādēļ , lai sasniegtu maksimālo rezultātu… pilotēt viņi prot visi līdz ideālam, ticiet man…

  4. Tyler Alexander (1940-2016)

    “Alongside Bruce McLaren, who founded the McLaren company in 1963, Tyler Alexander was one of the first pillars of our company – working hard alongside Bruce from the very earliest days (..)”

    Tā vakar esot runājis pats Lielais Lunārs