Rafaele Marčello ir pievienojies “Russian Time” komandai, kurā aizvadīs jau savu trešo sezonu GP2 sērijās. Šveicē dzimušais itālietis 2013.gadā kļuva par F3 čempionu, tomēr tad sekoja divas bālas sezonas GP2 (pērn 7.vieta kopvērtējumā) un šobrīd viņš ir atskaitīts no “Ferrari” jauno pilotu akadēmijas. “Russian Time” komandā Marčello startēs kopā ar krievu Artjomu Markelovu un aizstās jaunzēlandieti Miču Evansu, kurš pievienojies “Campos” komandai.

christian-600x450Holivudas aktieris Kristians Beils ir atteicies no lomas Maikla Mana filmā par Enzo Ferāri, jo nepagūs pieņemties svarā līdz filmēšanas sākumam. Biogrāfiskā drāma tiks sākta filmēs šajā pavasarī, tomēr Beilam nav pietiekami laika, lai pieņemtos svarā, kā to prasa loma. Jāsaka, ka britu aktierim ir ļoti liela pieredze ar svara maiņu lomām: uz “Mechanist” filmu (2004) Beils nometa 27kg no sava normālā svara, bet uz 2013.gadā iznākušo “American hustle” Beils pieņēmās svarā par 23kg (attēlā).

“F1LV

VolfaVolfs

Sūzija Volfa būtu pietiekami labs pilots, lai cienīgi startētu kādā no Formula 1 vidusmēra komandām, uzskata viņas vīrs un “Mercedes” komandas boss Toto Volfs. Pēc iepriekšējās sezonas beigām Sūzija Volfa paziņoja par karjera beigšanu un lielākais notikums saistībā ar F1 pasauli viņai bija dalība Vācijas un Lielbritānijas GP treniņos “Williams” sastāvā. “Man ļoti žēl, ka viņai neradās iespēja startēt sacīkstē,” paziņoja viņas vīrs. “Esmu pārliecināts, ka viņa ir pietiekami laba, lai startētu vidusmēra komandā. Tas būtu lieliski arī F1, jo tie mēdiji, kas parasti ignorē motoru sportu, sāktu par to interesēties. Tā bija neizmantota iespēja.”

5 KOMENTĀRI

  1. “…viņa ir pietiekami laba, lai startētu vidusmēra komandā…”
    Kas tas par apgalvojumu? Tātad pēc Volfa teorijas visus pilotus (ne tikai F1) var iedalīt trīs kategorijās – tādi, kuri var startēt top-komandās, tādi, kuri var braukt vidusmēra komandās, un tādi, kuri var riņķot autsaideru komandās. Tas līdzinās iedalījumam: zīdītāji – abinieki – vienšūņi 😀

    • nu bet ir tak tur extraordināri eksemplāri atronami – skat. to pat senjoru Maldonaldo kā paraugu #1.. komanda, kas reāli cīnās par uzvarām, vienkāŗši nevar tādas pasugas indivīdu atļauties – #didpastormaldonaldocrashtodayalready

  2. ….vēl piemirsi nosaukt ceturto grupu – mutanti, kuri var braukt GANDRĪZ jebkur, ja vien viņiem ir nauda… Tev nāk smiekls, bet tev ir paveicies, jo tu pats neapzinies šo patiesību , ka piloti ir kā sacīkšu produkts, kurš arī tiek dalīts pa līmeņiem…..labi vien ir, ka sabiedrība nezina visas sporta politiskās nianses – visi var gulēt mierīgāk 😀

    • Zini, kaut kāda nojausma man par tiem līmeņiem bija gan – par menedžmentu, par sponsoru naudiņām, par skanīgiem tēvu uzvārdiem, par valstīm ar plašu tirgus noietu, par māku iepatikties komandu vadītājiem utt. Bet datora režīmā stūri grozīt, pedāļus spaidīt un podziņas klikšķināt, kā te pēdējā laikā vairākkārt pieredzēts, māk arī jebkurš tīnis no F3…