Formula 1 pirmssezonas testi turpinās. Pirmajā dienā ātrāko laiku uzrādīja “Ferrari” braucējs Sebastians Fetels, bet “Mercedes” izcēlās ar vairāk kā 150 apļu veikšanu. Šodien Rosbergs pārņem stafeti no Hamiltona. Iesaisties arī tu satura veidošanā! Komentāri, jautājumi, piebildes un diskusijas – komentāru sadaļā, vai Twitter izmantojot haštagu #F1LVtesti.

res12f

Pirmajās 2 testu dienās veikto apļu skaits pa komandām
Pirmajās 2 testu dienās veikto apļu skaits pa komandām

23 KOMENTĀRI

  1. nesen bija raksts par jauno Igauņu talantu , kā arī es pieminēju mūsu Šlegelmilhu un Baltijas valstu cerībām lielajā sportā, kuru nav un būt nevar…un lūk par Rio Harjanto runājot – dzīvs piemērs tam ,cik svarīgas ir politiskās spēlītes un politiskie sakari iekš šī sporta… – tev nemaz nevajag super rezultātus , lai tiktu iekš F1 – tur spēlē lomu tikai un vienīgi politiskais domino…..kamēr Harjanto ir ticis augstākajā līgā , tikmēr piemēram F3 čempions Blūmkvists tikai priekšā, ko vispār darīt šogad….un tādu piemēru ir daudz…..

      • ..būsim atklāti – ir ļauni, ir…. Polijai tomēr bija maķenīt labāki (daudz maķenīt labāki) politiskie sakari , nekā Lietuvai ,Latvijai vai Igaunijai…. par Čehiju un Ungāriju runājot – šīm nācijām pat ir pagātnes saknes šajā sportā, tāka tur vispār viss ok – viss atkarīgs no pašiem šo nāciju pilotiem (vienārši pagaidām nav brīnumbērnu un lielu talantu šais valstīs) …ja Ungārija spēja izsist pat F1 saulītē paši savu trasi, tad ar ,,aizmuguri,, , fundamentu viņiem viss bija kārtībā jau sākotnēji…. šo politiku apzīmē ar trīs burtiem FIA …Kā zināms – F1 ir tikai viens no pasākumiem iekš FIA …tā politiskā saikne un ,,aizmugure,, veidojas visā FIA motoru sporta pasaulē , ne tikai Formulā 1 …katras nācijas ,,darīšanas,, pasaules motoru sportā arī veido nācijas tēlu ,iespējas un vietu visā šajā politikas ķēdē… Baltijai tur nav lielu darīšanu…. pirmā darīšana varētu notikt tad, kad FIA pārņems rallijkrosu, kurā piedalās latvieši un būs pat sava trase…tad Latvija vismaz būs FIA pasaules motoru sporta apritē..tālāk viss būs atkarīgs tikai no politikas un spēcīgiem cilvēkiem…bet kad tas vēl notiks…bet zinot Latviešu mentalitāti, šaubos ka viņi domās par ,,savējiem,, ….

      • Džeizus! nu Tu lej! ar Fia te maz sakara. Visu spēlē naudas, potenciālais tirgus un valstu līderu aizraušanās. Ja piemēram nevienam Tailandē neintersētu F1 vai potenciālais tirgus efekts, tad nekad tāds Alex Yoong F1 arhīvos nefigurētu. Attiecīgi, ja Latvijas naudasmaisiem vai Valsts līderiem interesētu autosports, tad pāris miljoni Haralda bīdīšanai atrastos vēsā mierā, nevis valsts naudu tērēt visādu parexbanku un tamlīdzīgu puskoka lēcēju glābšanai

      • …..mīļo cilvēk , FIA ar to ir visai liels sakars, tāpat kā FOM un pārējām šī sporta organizācijām…. FIA ir , kā lai tev labāk izskaidro – kā centrālais kabinets, kurā satiekas visi lēmumi un visi darījumi , kas notiek jebkurā motoru sporta klasē, kas ir pakļauts kādai no šīs ķēdes organizācijām….. tēlaini runājot – mehānisms ir pēc savas būtības ir līdzīgs valstu savienību mehānismam – piemēram Eiropas Savienība , kas ietver sevī tajā iekļautās valstis un kuras lēmumi skar VISAS visas šīs iekļautās valstis..rezultāts – maksimāla sev interesējošo plānu izpilde….. Tas ir centrālais štābs politisko norišu pieņemšanā..nezinu, kā vēl sīkāk lai to nosauc, lai tu saprastu…..
        ,,Attiecīgi, ja Latvijas naudasmaisiem vai Valsts līderiem interesētu autosports, tad pāris miljoni Haralda bīdīšanai atrastos vēsā mierā, nevis valsts naudu tērēt visādu parexbanku un tamlīdzīgu puskoka lēcēju glābšanai,, …. tu neesi ņēmis vērā , ka AR VIENU VAI DIVIEM BIEZAJIEM aiz muguras nepietiktu, lai pavilktu autosportistu…tu domā , ka lielajam autosporta tīklam vajadzīgi tavi pāris miljoni Šlegelmilha iebīdei??? pilnīgas muļķības… pirmais, kas ir vajadzīgs – tie ir vismaz kautkādi sakari F1 iekšpolitikā un plāni nākotnē, kas nestu vēl vairāk miljoniņus, nekā kāds biezais , kurš maksā par Šlegelmilhu….. ja no Latvijas kāds apgrozītos autosporta varas gaiteņos – lūk tad jau varētu nākt Šlegelmilhs ar savu naudas maisu…. tavi plikie miljoni nevienu neinteresē.. tur interesē labums, ko no kādas nācijas pilota viņi varētu izspiest nākotnē….tātad viņi ir jāieinteresē uz sadarbību parādot, ka mūsu pilots ja tā var teikt ,,dos labumu,, ….un lūk tad jau tu vari ieguldīt savus miljonus sava autosportista karjerai iekš lielā sporta….. tur jau tā problēma, ka Latvijā nav tādu cilvēku un nav tādu ieinteresējošu projektu, kas ļautu tur iebīdīties….. resns čalis ar naudas maisu – tie vēl nav visi nosacījumi, kas jāizpilda šajā sporta politikā….miljardieru un miljonāru pasaulē pietiek..ja būtu viss tik vienkārši – sen jau Formulā 1 brauktu TIKAI UN VIENĪGI naudas maisu piloti..pēterīši un vaņkas, kas brauktu līdzīgi kā Maldonādo un vēl trakāk…. F1 sistēma visdrīzāk uzsprāgtu , jo šāda pilna naudasmaisu sistēma šo sportu sapūdētu no iekšienes…

      • Šajā sakarā, džentlmeņi, atļaušos norādīt uz pāris būtiskām niansēm pieminēto valstu ķēdītē. Pēc iedzīvotāju skaita Indonēzija ir 4. lielākā valsts pasaulē, Polija ir 6. lielākā valsts Eiropas Savienībā, bet Čehijā un Ungārijā katrā dzīvo vairāk ļautiņu nekā Baltijā kopā. Turklāt šī saraksta autsaiderei Ungārijai iekšzemes kopprodukts ir reizes piecas lielāks par mūsējo, bet 1.formula pie viņiem notiek jau 30 gadus…
        Tāpēc, ņemot vērā, ka F1 nav sports, bet gan reklāmas šovs naudas pelnīšanai, Baltijas klusās āres ar te mītošajiem iezemiešiem (lai cik talantīgi stūres grozītāji viņi arī nebūtu) nevienu neinteresē…

      • ….par Latviešiem Tev Pro varu piekrist…politikā ir arī vēl kāda – iekšzemes kopproduktam un iedzīvotāju skaitam un blīvumam te gan nav primārā loma…sporta politika pilnībā nav atkarīga no valsts politikas..tur ir biku cits lauciņš…tie ir spēcīgi cilvēki tieši sporta politikā, kas to visu bīda..tas , ko izbīda cilvēki sporta politikas gaiteņos – tikai vēlāk tiek ,,ielikts grozā,, un sasaistīts ar valsts iekšpolitiku….ieinteresētie cilvēki ir tie, kas bīda, un ja izdodas iebīdīt, valsts kā tāda pieņem vai nepieņem spēles noteikumus un formalitātes….jūs taču zinat, ka viss šai pasaulē balstās uz naudu , ietekmīgumu un miljardieriem…. Latvijā pagaidām šādu bīdošo spēku nav, jo vienkārši neesam tai ķēdītē pagaidām….tas tā – tēlaini runājot….redz kā tagad Indonēzija… – tātad bij kādam aiz muguras paprāvs projektiņš – ne velti Harjanto ir tur, kur ir…. viss ir atkarīgs nevis no nācijas, karoga krāsām, cilvēku skaita, iekšzemes kopprodukta, bet gan no CILVĒKA , jeb cilvēkiem , kas bīdās pa šiem sporta gaiteņiem….

      • …Agri – ja viss būtu tik vienkārši , tad es jau sen būtu sadraudzējies ar Aivaru Lembergu un tagad vadītu formulu tādā pat stilā kā savu Audjiku 😀 ……nav tik traki, ka nevienu naudasmaisu Latvijā tas neinteresētu , jo kāpēc gan neuzčikot kādu projektiņu , ja zinam , ka Šlegelmilhs IR līmeņa braucējs…. tikai ar pliku naudu vien nepietiek…..

    • arī Ferrari apļu skaits ir OK. protams, ka testi nav sacensība, bet parasti ātrākie testos kautkā kļūst par ātrākajiem arī gonkās. vienīgi RedBull savos spēka gados nerādīja savu patieso potenciālu. a tā, ja pareizi atceros, gan Merki, gan BrawnGP testos spridzināja un turpināja to darīt arī sezonā.

      tā ka ne vienmēr testi neko nenozīmē.

  2. Āri – testi ir tādēļ, lai komandas burtiskā nozīmē NOTESTĒTU savu tehnisko potenciālu , izmēģinot tās pie dažādiem scenārijiem.. tas nemaz nav komandu interesēs izbraukt trasē, lai uzstādītu labāko rezultātu…. (vienīgi iebiedēšanas taktikai, bet to mūsdienās vairs nedara, jo viss ir tik ierobežots , ka tādiem niekiem nav laika) ….tākā paredzēt nav iespējams, ko un kurā brīdī komandas izmēģina un uz kādiem maksimumiem brauc, tāpēc spriest par to kopējo līmeni ir vienkārši muļķīgi….pat ja Brawn testos spīd un arī vēlāk gonkās spīd – nenozīmē, ka šie testos uz to apzināti gāja (jeb var uzstādīt ātru apli brīdī, kad pārējie testē citus variantus)…tāpēc kā nu kuru reizi SAKRĪT ātrākais testos un ātrākais gonkās….