Bijušais F1 braucējs Žaks Vilnēvs ir pilnībā pārliecināts, ka “Mercedes” braucēju sadursmē Spānijas GP izcīņā pilnībā vainojams Niko Rosbergs. “Šādus manevrus astoņdesmitajos gados mēs neredzētu, jo braucēji nosistos. Tagad viņi uzskata, ka tā ir videospēle.” komentē 1997. gada čempions. “Viņš veica manevru, kad Hamiltons savu kustību jau bija veicis.” Kā zināms, sacīkšu tiesneši avāriju atzina par sacīkšu incidentu un ne Rosbergam, ne Hamiltonam sodu nepiešķīra.

Neraugoties uz vājo sezonas startu, Sebastians Fetels ir pārliecināts, ka viņa pārstāvētajai “Ferrari” vienībai vēl ir iespēja pacīnīties par čempiona titulu. Četrkārtējais pasaules čempions atgādina, ka pērn “Ferrari” komanda bija ļoti konkurētspējīga (Fetels finišēja otrais, Raikonens sestais), tādēļ cer šogad turpināt pērn iesākto un tad virzīties soli pa solim.

Izslavētie “Renault” jaunie dzinēji rūpnīcas komandai, kā arī “Red Bull” būs pieejami jau Monako GP izcīņā. Katra komanda saņems vienu jaunās specifikācijas jaudas agregātu, kuru izmantos Daniels Rikjardo un Kevins Magnusens. “Renault” dzinēju tehniskais direktors Remi Tafīns ir pārliecināts, ka tie ļaus uzlabot apļu laikus par aptuveni pussekundi. Fakts, ka abām komandām viens braucējs izmantos jauno dzinēju, bet otrs paliks pie līdzšinējā varianta kļūs par pirmo mērauklu. Tomēr nevar aizmirst, ka Monako trase nav pārāk prasīga pret dzinēju, tādēļ ar skaļiem secinājumiem pēc viena posma vēl nav vērts steigties.

55 KOMENTĀRI

  1. Paldies Robertam par visām trim ziņām! Katra no tām mani savā veidā “aizķēra” – kāda lika atcerēties daža laba braukšanas kultūru 🙁 Žaka ziedu laikos (1997.g. sezonā), kāda uzjautrināja 😮 un vēl kāda sajūsmināja. 🙂

  2. Par pusvācieša Nikolaja “”naglismu”” Vilenēvam taisnība-laikam jau komandas “”sasolītais”” šā gada čempiona tituls Rosbergam izpratnē dod viņam tiesības braukt kā ienāk prātā nerēķinoties ar komandas biedru kā tādu.Pie kā tas noveda mēs visi redzējām!
    Kas attiecas uz Ferrari tad manuprāt šamiem vēl tāls ceļš ejams lai neteiktu skarbāk.Nu nav viņi ne pa mata tiesu pietuvojušies MB-ja kāds arī ir pilnveidojis auto tad tie ir prātu izm#zušā Dr.Marko rokaspuiši no RB.

      • …šādiem ,,apsolījumiem,, ir vairāki labumi…. pirmkārt uz komandas sniegumu atspoguļojas arī iekšējais komandas ,,garastāvoklis,, , pilotu attieksme pret komandu un savu atdevi darbam …kā jau zināms – pilota psihotips un psiholoģija kā tāda maina ļoooooti daudzko ….pirmkārt – tās ir attiecības komandas iekšienē, otrkārt – divi vairāk vai mazāk apmierināti piloti ,nekā viens ļooooti neapmierināts…. tas viss būtiski iespaido kopējo komandas darbu un arī panākumus… pašlaik komandā ir divi apmierināti piloti (Hamim jau nu toč nav ko skumt) , tāpēc šāda politika ļoti nāk par labu komandas darbam kopumā.. bet arī tas vēl ir sīkumi….kā zināms , katrs pilots čempions konkrētā gadā kalpo kā komandas un zīmola protežē – visas šīs preses , tēla veidošanas nianses ienes ārkārtīgi lielu peļņu… jauns varonis, jauna ,,seja,, komandā – jauna reklāma – jauni mārketingaugļi komandai kā tādai…tāka tas viss spēlē ļooooti lielu lomu un šāda politika ir pat vēlams…ar vienu nosacījumu – ja komanda dominē ilgu lika posmu un ja viņi to var atļauties darīt…. tākā šie piloti ir viņu top, tad arī domājot par nākotni komanda ceļ savas akcijas pašu pilotuacīs…. 4kārtējs protams skan labāk – bet jauns varonis un jauna ,,seja,, – ir daudz izdevīgāk…. presē jūs tiktiešām neatradīsiet par to nekādu informāciju , tikai baumas, jo komandas nevar pieļaut ,lai visi zina patiesību un šim pasākumam zūd jebkāda spriedze …un tas strādā – daži šādai politikai netic…tātad komandai vēlamais ir panākts…. komandas to nekad neatzīs, bet to var saprast arī bez atdzīšanās…. – vislabāk pamanāmais mājiens ir tāds, ka Ros labā tagad strādā labākie darbinieki, kuri nesen strādāja vēl Ham labā…. (katrā komandā starpcitu ir nr1 piloti, uz kuriem ,,strādā vairāk,, ..absolūti katrā komandā)… tas jau ir mājiens uz to….bet fani ir kontrolējama tauta – viņi tāpat nesapratīs , un tik vien būs kā baumas un minējumi..

  3. Kungi,nu netēlojiet naivos! Skaidrs,ka masu mēdijos Jūs nekad neatradīsiet Laudas vai Totālā Vilka atzīšanos,ka MB šogad strādā uz pussomu Koļu tomēr neviens šo hipotēzi apstrīdēt arī nevar jo līdzšenejie rezultātiun Hama “”tehniskās problēmas”” par to nepārprotami liecina!!! Un kā jums komandas frāze par to,ka Hamim it kā esot dzesēšanas sistēmas problēma tāpēc esot jāsamazina ātrums?!! Tai brīdī,ja atcerieties,viņš sāķa ļoti ātri tuvoties Koļanam……
    Tā kā pastulbi būtu noliegt acīmredzamo.

  4. Dažu tehnisko darbinieku savstarpējā maiņa būtiski neko nemaina. Sacīkšu inženieri paliek tie paši. Pašreizējo situāciju es skaidrotu ar notiekošo ROS un HAM galvās. Pirmais ir ļoti izsalcis un koncentrējies uz….otrais tieši otrādi, pēc diviem bingo, nespēj saņemties:) Un frāze, ka ir dzesēšanas problēmas un jāsamazina ātrums, var tieši to nozīmēt un neko vairāk. Pilnīgi loģisks secinājums. Es nedomāju, ka HAM tagad ir nolikts par nr.2. Domāju, ka īstā kauja vēl priekšā. Nu nav F1 tradīcijās padarīt 3kārtējus pasaules čempionus par otrajiem numuriem. Tas, ka vācu publikai, droši vien arī daļai Mercedes augsto aprindu ļoti gribētos ROS par vienīgo kandidātu ( vācietis, nevis kaut kāds brits, vācu mašinā, ar vācu karogu:))), tas tā droši, ka ir. Šaubos vai tas ir reāli, kamēr HAM ir komandā.

    • ..un atkal jāprasa ‘avoti’ – t.i. konkrēta infa, kas pret ko faktiski ir nomainījuši meŗšu ‘garāžas’ puses..
      Dikti jau isskatās pēc britu tabloīdu saceltas vētras ‘earl grey’ tējas tasē, kopš vietējais favorīts sāk konstanti zaudēt tīmmeitam pushunnim/pusvikingam..

      • lāčuķiņ – kārtējo reizi jāatkārtojas, ka komandas nav ieinteresētas dalīties ar jebkādu informāciju , kas pazeminātu šī čempionāta ,,akcijas,, sabiedrības acīs ,kā arī veidot sev antireklāmu…nevienu linku tu neatradīsi arī par to , ka Hamis, vai kāds cits pilots F1 vēsturē.. ne tas bija par Wēberu , ne Masu , ne pārējiem ,,otrajiem,, ….tāpēc jāvirzās šais lietās pēc pašu saprašanas , kā arī jāņem vērā tie mājieni no komandām , pilotiem, f1 politikas, kas reizēm nepieskatīti izsprūk brīvā vaļā..atkal jau nianses…. vari pat nepūlēties – neko konkrētu tu nekur neuzodīsi… paldies dievam neesi sporta darbinieks, savādāk salaistu šiem visu pa pieskari domādams, ka par visu ir jārunā 😀 ….nabaga tu preses upuris – iet tur , kur ar pirkstu šim rāda (tos es saucu par kontrolējamo sabiedrības daļu) ….der atiet no tā visa arī maliņā , ar nosacījumu protams ja tev ir pašam sava galva uz pleciem , ,,neej,, vienmēr tur, kur tev ar pirkstu parāda …..

  5. Tehnisko darbinieku maiņa nozīmē oj cik daudz, kad iet runa par niansēm šai sportā…un te cīņas arī izšķir nianses…. nu redzi – Tu tam visam netici.. – tas vien jau nozīmē to, ka plāns darbojas nevainojami….

    • kārtējais ļurinājums par kaut kādām mistiskām niansēm, kuras kaut vispārīgos terminos aprakstīt ir “slabo”, bet kuras noteikti pastāv un darbojas..

      ikurāt kā no UA ‘infosfēras’ pasmelts, daunbasa krīzes karstumā –

      Tu bander-fašistus redzi? Es arī neredzu, bet viņi te ir.
      Tu krievu tankus redzi? Es arī redzu, bet viņu te nav.

      • Austin, varbūt, ka tā ir britu vētra, lai gan šaubos. Es par to izlasīju šeit
        http://www.skysports.com/f1/news/12433/10259103/mercedes-personnel-swap-not-influencing-2016-performances
        Un te citāts, no raksta kas raksturo lietas
        “Let’s not forget Lewis is not struggling, he’s had some bad luck, there will come a time very soon when he’s back on song, the car is working perfectly and we will get some great battles.”

        Tagad mazdrusciņa mana “otsebjatina”Mēs protams nevaram ielīst, Mercedes dūžu galvās, varbūt kāds arī domā, ka HAM varētu būt Nr. 2. Noteikti ne pats HAM, to pierāda pēdējā sacīkste, pilots nr.2 nemetas atjaunot P1 zinot, ka tā tāpat pienākas Nr.1. Pašlaik cik noprotu abi saņem equal treatment, un man grūti iedomāties, ka F1 top komandā varētu pastāvēt tādas lietas kā sabotāža – t.i nepieskrūvēta skrūve HAM mašinā utt. Un par HAM motivāciju, nu jā vinš ir teicis, ka mērķis 3 tituli, tagad, kad tas saniegts var likt latiņu augstāk – 5 tituli, Vetelam ir četri – es pilnīgi labi varētu saprast, ka HAM arī grib 4 un pat 5 lai apsteigtu Feteli. Es drīzāk brīnītos, ja tā nebūtu.

      • … Tāli – kāpēc Tu uzskati, ka otrais numurs čempiona izskatā tagad vispār nešķērsos ceļu Rosbergam visas sezonas garumā???? ….tas tak būtu stulbākais , uz ko varētu cerēt… protams ,ka cīnīsies par uzvarām un izrādīs konkurenci ,jo šajā gadījumā ir jāpilda viens no daudziem uzdevumiem – pēc iespējas jāceļ čempionāta
        ,,interesantums,, , un jāuztur vismaz kautkāda spriedze, lai līdzīgi par dažiem domājošie spētu noticēt, ka kautkas tur tiešām notiek..arī par to ir jādomā lielajām komandām…. tas nu gan būtu smieklīgi, ja Hamis kā nr 2 tagad atdotu VISU Rosbergam….ak, fani , fani…

      • paldies – Sky Sports rakstelis, ar atsauci uz Williams ex-darbinieku, viennozīmīgi ir vien ‘atbilde’ uz kaut kur jau iepriekš atskaņotu ‘versiju-zajavu’ kamdēļ HAM šogad tik ļoti ‘krokodil ņe lovitsja, ņe rasķjot kokos’.

        Ka HAM pašlaik ir ‘trendīgākais’ F1 stārs iekš UK, tas laikam papildus komentus un/vai pierādījumus neprasa 😉

      • Austin, nu jā SKY sports ar atsauci uz Williams ex darbinieku. Mehāniķu apmaiņa notikusi. Par to raksta arī citi (autosport com). Labie HAM mehāniķi apmainīti pret ROS sliktajiem? Varbūt otrādi? ) Es nelasu vāciski, tur ir cita informācija?
        Edgar V., tāpēc, ka HAM nav nekāds 2. numurs. Netici? Nu pagaidam kaut līdz SPA un paskatīsimies, cik uzvaras būs HAM, cik ROS un kas vispār notiks.

      • …. Tāli , Tu gan nobiedēji 😀 …laikam jau tiešām domā, ka tajā f1 politikā viss ir tik vienkārši un caurspīdīgi… es pat nebrīnīšos, ja Hamis vēl pirms pēdējā posma saglabās izredzes uz titulu – ko ta tu tur ar Spāniju biedē 😀 ….šādas politikas sakarā perfekti izdarīts sezonas darbs būtu noturēt abiem pilotiem maksimālu spriedzi ,cik vien iespējams, lai tā bilde būtu krāsaināka..tas ir pats galvenais uzstādījums, tādēļ es pat nebrīnos, ka Hamis izcīnītu uzvaras pat pusē sezonas posmu…a tālāk – brīdī kad būs nepieciešams – piemeklēs kāds dzinēja vai bremžu defekts…skat kā šis pieļauto dzinēju komponentu normu drīz izsmels..un tā tā bilde nostāsies kā vajag…
        Tev nešķiet tā dīvaini, ka gadu no gada kopš sezonas sākumiem potenciālajiem otrajiem numuriem klapatas ir nesalīdzināmas ar pirmajiem??? (tipa cīņās par augstākajiem mērķiem) ….tas tā sakritība vai ne???
        ..par to spēku samainīšanu starp pilotiem… Ferrari to pat neslēpa Šūmahera laikos..tika strādāts uz vienu pilotu par diezgan caurspīdīgi… šo politiku pazīstu jau kādus gadus 13 … ja kāds saka, ka tāda maiņa nenes neko īpašu , tad nu sorry..paskat kā pat lielie speciālisti atšķiras viens no otra ar reitingiem… – vienmēr būs cilvēki , kas ir perfekti savā darbā, un cilvēki, kas ir ideāli savā darbā…pat ienākot servisā tu redzēsi daudz un dažādus speciālistus – katru ar savām ,,stiprajām pusēm,, ….tākā te visu izšķir nianses , tad tas ir pat ļooooti svarīgi…

      • Atslābsti. Vienkārši paskaties kas notiks. 3 komentāri, tīrais ūdens pa tukšo. Te nevajag lasīt nekādu dzelteno, balto vai oranžo presi, visu varēs redzēt trasē. Ja Tu uzskati ka tas ir teātris, ko notēlos ROS un HAM lai pievilinātu skatītājus, tad atvaino – F1 ir autosporta smirdīgākā bedre, nevis virsotne. Tev nav taisnība, bet vai man vajag Tevi par to pārliecināt? Laikam jau, ka nē.

      • Lasu un brīnos 😀 Ja jau tiešām Meršu rīcībā ir tā saucamie ‘sliktie’ mehāniķi, tad taču iznāk, ka Ham tituli ir tikai tāpēc ka Merši līdz šim ir sabotējuši Ros ar ‘sliktajiem’ mehāniķiem un tagad nu tos iedevuši Ham. 😀 Nu vienkārši beautyfuckingfull sazvērestības teorija 😀

      • Tāli , tici man , mums faniem tā statistika varbūt nozīmē ļoti daudz, bet pilotiem tas ir darbs , un cipari viņus ja ne īpaši , tad maz jau nu noteikti interesē… Hamis ar Fetelu jau sen atzina, ka pilnībā nedomā par Šūmahera noķeršanu savas karjeras laikā… f1 pilotiem psiholoģija ir daaaudz savādāka ,nekā pārējai sabiedrības daļai…nejau dēļ skaitļiem viņi ir tur… viņi ir tur lai izdarītu konkrētu darbu konkrētā laikā un vietā…

      • Vermin – kādi vēl ,,sliktie mehāniķi,,??? 😀 ..droši vien dzīvot ir grūti ar burtisko redzējumu uz visu 😀 …. tas nozīmē – strādāšana uz vienu pilotu – procentuāli lielāki resursi ,kas tiek novirzīti vienam pilotam salīdzinājumā ar otru….f1 vēsturē agrākos laikos komandas vispār piedalījās tikai ar vienu pilotu, lai maksimāli spētu iegūt rezultātu strādājot uz maksimālo (pilota) rezultātu.. march, wolf u.t.t. komandas, kas bija starp top konkrētajās sezonās…

      • Tāli – 70% politika… 30% sports…. bet man prieks, ka tu un daudzi to neapzinās…vismaz tas nesamazina f1 akcijas jūsu acīs…man par to tikai prieks….

      • Zinām zinām Vutnāna kungs, ka čukča nav lasītājs, bet rakstītājs 😀
        Izlasīt un kur nu vēl saprast to komentāru, par kuru bija mans komentārs, Jūs vienkārši neesiet spējīgs

      • šī informācija ir tikai uz emocijām balstīta Tāli…..apzināti prese šādu informāciju neizplata, jo tas, cik labs reitings ir f1, pilnā mērā atsaucas arī uz preses ,,peļņu,, …jo f1 sporta presei ir darba vieta…viņi nav ieinteresēti smērēt šo pasākumu un sist nost reitingus….dzeltenā prese jā – raksta viskautko… šī ir vienkārša sabotāža iekš UK …tikai pats smieklīgākais – viņi paši pat nenojauš, ka ir uzminējuši ar informāciju, kuru izplata 😀 ….tā pavisam oficiāli šādas ziņas tu nekur neatradīsi..

      • p.s. teātris ir neatņemama sastāvdaļa ik vienā augstas klases sporta kategorijā..vai tas motoru sports, vai bumbu trenkāšana u.t.t. …kā likums lielā sportā valda liela politika ,kā arī bizness….ja nepieciešams tam par labu piekoriģēt apstākļus – to neizbēgami dara….bet tas notiek aizkulisēs….nečīkstēsim nu par f1 kā par mēslu bedri..tu mēslus vēl neesi redzējis – paskat to pašu futbolu, basi vai olimpiādes , kur spēļu rezultāti nereti vispār ir nopirkti un ar teātra palīdzību izspēlēti….tur kur politika, tur vara, tur bizness, un viss pārējais tam tikai pakārtots….

      • Pār visu zemi mīla valda,
        visiem likumiem tā pāri iet

        /no P.Merimē kreatīvu motīviem/

    • Vutnāna kungs nevis aizbildinājums, bet gan skaidra norāde. ka Jūs ar savu komentāru iebāzāties beztēmā, nemaz nesaprotot par ko iet runa , bet gan tāpēc, ka ir vajadzība papļekstēt 😀
      Var jau mēģināt Jums kā ‘seviški apdāvinātam’ paskaidrot par ko ir runa: Mans komentārs par ‘sliktajiem; mehāniķiem, kuram Jūs uzskatījāt par vajadzīgu iebilst, bija atbilde uz Tāļa komentāru , kurā tieši bija runa par SKY sports informāciju par it kā Ham slikto startu iemesliem. Citēju: ‘Mehāniķu apmaiņa notikusi. Par to raksta arī citi (autosport com). Labie HAM mehāniķi apmainīti pret ROS sliktajiem?’ Tātad skaidri nosprausta tēma – sazvērestības teorija, kas Ham rezultātus izskaidro ar Ham labo mehāniķu nomaiņu ar Ros slikto. Par ko arī bija mans komentārs 😀
      A ko Jūs? Tieši iebilstot manam komentāram iebāzāties ar pilnīgi citu teoriju par to, ka ir iespēja , ka komanda vienam pilotam velta mazāk kā uzmanības kā otram. Arī šāda teorija ir iespējama, bet tad Jums to vajadzēja deklarēt kā atbildi uz Tāļa komentāru. Bet Jūs to iebāzāt pie komentāra piesaucot manu komentāru, kas norāda tikai to, ka neesiet sapratis ne tēmu ne komentāru būtību. 😀
      Un ja nesaprotiet tad vienkārši esiet tik laipns, un pastāviet kādreiz pie ratiem, lai zvirbulis ilksis neapkakā, nevis bāzieties visur iekšā ar savām gudrībām, kas neattiecas uz diskusiju 😀

      • ai, kā ģeldētu komentāru # kvota laika vienībā – vismaz kaut kāds motivators rezidentajam grafomānam indeksēt&filtrēt savu apziņas plūsmu, pirms tās ierakstu atskaņot..

      • Vermin – veco zēn , tur jau ir tā problēma, ka ne īsti saprati, ko tieši sevī ietver ,,mehāniķu nomaiņa,, ..te nav kā skolas klasē atlasa dvojičņikus un zubrilas, un pēctam saliek tos pa dažādām nometnēm…komanda nevis skaitliski tiek samainīta, bet gan izvētēta pēc komandas resursiem , cik un kādi resursi kuram pilotam tiks atvēlēti..burtiskas nomaiņas arī protams neizpalika, bet galvenā loma ir jēdzienam – ,,resursu sadalījums,, ….tāka tas vēl kā ir saistīts ar diskusiju…

  6. ..tie idioti izrādās ne tādi idioti, kā es sākotnēji biju domājis, bet es personīgi šo komandu politiku atkodu jau kādus 13 gadus atpakaļ…. vienīgā nianse ir tā, ka daži labi nemaz līdz galam skaidri nezina, ko sevī iekļauj ,,spēku nomaiņa,, …

      • Vermin , nu par to jau nu Tev toč nav jāuztraucas ,kur un kādā iestādē ko es beigšu….izmanto laiku lietderīgāk , studējot un pilnveidojot šādas vai tādas zināšanas par lietām ,kuras tevi interesē un netērē laiku domām, kur, kādā iestādē kuram būtu kas jāpabeidz…….

    • Ko tad Tu izskaidroji – tikai to , ka Tev arī pēc smalka izskaidrojuma, par ko Tev tika uzbraukts vienalga tā arī neko nesaprati:D Līdz šim nevarēju īsti saprastu vai Tu tikai izliecies vai arī esi? 😀 Izskatās , ka tomēr esi , jo katrā gadījumā savas domas Tu kaut kāt kādā loģiska saprāta robežās noturēt nespēj 😀
      Ja Tev , piemēram, pajautātu kāda tad ir tieša korelācija starp konkrētiem mehāniķiem un komandas resursiem , cik un kādi resursi kuram pilotam tiks atvēlēti, tad atkal sāktos sviesta nešana, kuras laikā Tu 100 % procentu nonāktu pretrunā ar sevis paša iepriekš teikto
      Tam , ka Tu spēj iegaumēt daudz faktus, nav pilnīgi nekādas nozīmes, jo Tu nespēj saprast , ko tie fakti nozīmē, vismaz Tu neuzrādi apliecinājumus, ka esi tos sapratis. Un līdz ar to operē ar tiem bez jebkādas jēgas un sapratnes 😀 Un vēl pamanies apgalvot , ka Tu esi vienīgais, kas to ir dzirdējis, jeb kā Tu izsakies atkodis. Atkost nozīmē saprast, bet tas nav tas, ko Tu vari.

      • ..atslābsti 😀 …
        p.s. ja mans viedoklis ir subjektīvs ,nevis objektīvs, tad neizbēgami tas nozīmē arī to, ka pārējo viedokļi ir tikpat subjektīvi…jeb tikai manējie, tāpēc vien ,ka es kādam nepatīku..vai ne ?? 😀 ….cik objektīvs vērtējums Tāli 😀

      • Nešpiko kometāru sākumus no manis 🙂
        Tieši tā arī ir, arī pārējo viedokļi ir subjektīvi. Un runa nav par Tavu komentāru saturu, bet par stilu kādā Tu tos pasniedz. Nu tā augstprātīgi, sak ieradies guru Vutnanz nest gaismību…..un šis ir pietiekoši objektīvs vērtējums.

      • .. tāds stils manā gadījumā ir neizbēgams Tāli ..jo citādā veidā nemaz nav iespējams kādam kautko utočņitj vai piekoriģēt kāda domu, kas esi pārliecināts kādam sapratnes vienā vai otrā jautājumā bišku trūkst… vēl trakāk ir tad, kad kāds lej pilnīgu sviestu un nemaz nav pārliecināts par to ko saka, tad nu toč – vienkārši nevar neiejaukties sarunā…. jā, varbūt izklausās no manas puses augstprātīgi, bet kādā ted vēl stilā cilvēkam var pateikt , ka 2×2 nav 5 , bet gan 4 .. (pamācības stilā) …a ko padarīsi , ja vietām tas ir nepieciešama….
        šai piebildei nebūs nekāda sakara ar šo tēmu , bet man šis Tavs manis raksturojums atgādina šādu aņuku:
        — ,, kādā veidā var pasūtīt di…st cillvēku tā , lai viņš neapvainojas???
        —- ,,ej d…st … – tikai neapvainojies!!! ,, 😀

        …..līdzīgi ir arī te – ja kāda viedoklim liec pretī pretargumentu – tas vienmēr izklausās augstprātīgi , taču savādāk jau nemaz nevar izklausīties 😀

      • Būtu jau labi Edgar, ja būtu tā ,kā Tu raksti 😀 Diemžēl nav 😀 Vai zini, kas pats sliktākais komunikacijā ar Tevi ? Tas ir šīs komunikācijas bezjēdzība 😀 Katrs normāls cilvēks rakstot komentāru seko kaut kādam mērķim, ko viņš grib pateikt , un parasti to arī vairāk vai mazāk saprotami pasaka 😀 Ar Tevi tā nav -rodas iespaids , ka Tev pašam nav skaidra mērķa Tu bieži vienā komentārā izber vienkārši kaut kādu kvantumu ar f1 saistītu informāciju, bet tur nav domas , ko Tu gribi pateikt Acīmredzot tādēļ, ka esi piestūmis galvu ar šo informāciju , bet neesi papūlējies šo informāciju kat kā sistematizēt un savā galvā sakārtot 😀 iznāk bezjēdzīgs ķīselis Un tieši tāpat nesakārtotas ir Tavas domas – nāk ārā kaut kādi šībrīža domu uzplaiksnījumi – bet sistemātisku domu ta nav 😀
        Un neuztver mani kā ienaidnieku – mēģini to uztvert kā draudzīgu padomu 😀 Un tas skan – sakārto savas zināšanas un domas 😀 un vienmēr padomā (noskaiti līdz 10) ko gribi pateikt un tikai tad saki 😀