Bernijs Eklstons ir paziņojis, ka vienīgā izmaiņa, ko viņš labprāt veiktu sacīkstēm Baku, būtu to pārveidošana par nakts sacīksti jau uz nākamo gadu. 85 gadus vecais miljardieris arī veltījis ļoti atzinīgus vārdus organizatoriem, kas savu darbu veikuši nevainojami, uzskatot, ka problēmas ar apmalēm pirmajam posmam ir piedodamas. Aprēķināts, ka trases apgaismojums, lai nodrošinātu sacīkstes pēc saulrieta, izmaksātu 20 miljonus EUR un to uzstādīšanai būtu nepieciešami aptuveni 6 mēneši.
“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene viesis cerību stariņu itāļu komandas atbalstītājiem, paziņojot, ka mašīnai tiks veikti uzlabojumi, kas ļaus “Ferrari” iesaistīties cīņā par titulu, neraugoties uz to, ka ne Fetelam, ne Raikonenam šogad vēl nav izdevies tikt pie uzvaras. Precīzi datumi šiem uzlabojumiem gan vēl nav paziņoti. Arivabene arī atzinis, ka būtu ar mieru tikt pie titula kaut vai tikai ar 1 uzvaru visas sezonas gaitā, atkārtojot Kekes Rosberga 1982. gada sasniegumu.
Tikmēr “Ferrari” tehniskais direktors Džeimss Alisons ir pārliecināts, ka nākamās sezonas mašīnas kļūs vizuāli pievilcīgākas. “Komandas pilnībā koncentrējas uz spēkrata darbību nevis izskatu, tomēr ar noteikumu izmaiņām ir iespējams padarīt mašīnas ne tikai ātrākas, bet arī skaistākas.” Kā piemēru Alisons min mašīnu ‘degunus’, kas radīja sašutumu no fanu puses pirms dažiem gadiem, līdz tie tika izmainīti. Alisons uzskata, ka nākamsezon komandām būs lielāka tehniskā brīvība dažādām inovācijām.