Formula E komanda “Team Aguri” panākusi vienošanos ar “Chinese Media Capital” par tās pārpirkšanu. Komanda izmantos “Renault” dzinējus, ko pašlaik lieto tikai čempionāta vadošā komanda “e.Dams”. Tiek ziņots, ka komandas dibinātāji Aguri Suzuki un Marks Prestons paliks komandā, palīdzot jaunpienācējiem ar regulējumiem. Visticamāk, savu vietu komandā saglabās Makao pārstāvis Ma Čang Uā (Ma Qing Hua), bet otrā pilota vieta pagaidām nav skaidra. Šosezon “Aguri” komandu vērtējumā atrodas 8. pozīcijā.

Formula E un Austrālijas Supercars čempionāti pievienoti FIA superlicences punktu sarakstam, pēc kura tiek noteikts vai braucējs ir pietiekami pieredzējis, lai startētu F1 čempionātā. Tam nepieciešami 40 punkti, kurus saņems čempionāta uzvarētājs, 30 punkti tiks piešķirti vicečempionam, 20 trešās vietas ieguvējam, tālāk attiecīgi 10, 8, 6, 4, 3, 2 un 1 punkts kopvērtējuma 10. vietas īpašniekam, līdzīgi kā Eiropas F3, WEC un IndyCar čempionātos. Līdz šim gan neviens braucējs no Formula E nav devies uz F1, kamēr aptuveni puse Formula E dalībnieku ir startējuši F1. Austrālijas Supercars čempionāts nav tik prestižs, tādēļ tā čempionam pienākas vien 13 punkti. Tomēr FIA patur tiesības dot atļauju braucējam startēt F1 posmā pat, ja 40 punktu robeža nav sasniegta.

“F1LV

teosFranču uzņēmums “TEOS” paziņojis, ka plāno ienākt čempionātā piektajā sezonā 2018./2019. gadā. Mērķtiecīgie izteikumi par dažādām inovatīvām idejām liecina, ka “TEOS” ir pārliecināti, ka spēs uzbūvēt šasijas, kas “Dallara”, kas šobrīd ir čempionāta vienīgie šasiju ražotāji. Tiek ziņots, ka plāni neesot tikai Formula E virzienā, bet arī Roborace čempionātam, kas dienasgaismu ieraudzīs šī gada rudenī.

 Nenokavējiet šīs sezonas noslēgumu ar divām sacīkstēm Londonas ielās, kas šajā nedēļas nogalē tiks aizvadītas pl. 18:00 pēc Latvijas laika sestdien un svētdien. Šobrīd čempionāta līderi Lukasu di Grassi un Sebastianu Buemi šķir tikai 1 punkts!