Īsi pēc Formula E sezonas satriecošā noslēgumā braucēju tirgus ir sakustējies un noslēgti vairāki jauni līgumi. Līdzšinējais “DS Virgin” braucējs Žans Ēriks Verņē dosies uz “Techeetah” vienību, kas pārpirkusi “Team Aguri”, kļūstot par Ma komandas biedru. Komandu pametīs Antonio Fēlikss da Kosta, kurš ir tuvu, lai ieņemtu Simonas de Silvestro vietu “Amlin Andretti” sastāvā. Tikmēr atbrīvotajā “DS Virgin” mašīnā sēdīsies pēdējos gadus WTCC čempionātā dominējušais Hosē Marija Lopess. Sems Bērds vietu sastāvā saglabājis. Nemainīgs sastāvs palicis “Abt Schaeffler”, “Dragon Racing” un “e.Dams Renault” vienībām.

Bankrota piesniegums iesniegts no IndyCar čempionāta Bostonas Grand Prix rīkotājiem, kuru parādi sasnieguši 9 miljonus USD. Sacīkstēm Bostonā bija jānotiek 29. aprīlī, tomēr prasību laicīgas neizpildīšanas rezultātā rīkošanas tiesības tai tika atņemtas un aizvietots ar sacīkstēm Vatkinsglenā septembrī. Čempionāts arī iesniedzis tiesā prasību ar mērķi piedzīt 4.2 miljonus USD, ko čempionāta menedžmentam izmaksājusi sacīkšu atcelšana.

Pēc ilgstošas cīņas ar Alcheimera slimību 86 gadu vecumā miris viens no veiksmīgākajiem komandu vadītājiem autosporta vēsturē Karls Hāss. Viņa un aktiera Pola Ņūmena dibinātās komandas sastāvā pie CART un ChampCar tituliem tikuši Mario un Maiks Andreti, Naidžels Mansels, Kristiano da Mata, kā arī Sebastians Burdē, kas to paveica 4 reizes. Savus spēkus Hāss izmēģinājis arī F1 ar “Team Haas Ltd.” vienību 1980-tajos gados, piesaistot tādus braucējus kā Alens Džounss, Patriks Tambejs un Edijs Čiverss. Gluži kā Enzo Ferrari firmas zīme bija tumšas saulesbrilles, Karls Hāss gandrīz vienmēr padokā bija redzams ar cigāru zobos. Neraugoties uz līdzīgajām karjerām, Karlam Hāsam nav radniecīgu saišu ar esošās F1 komandas vadītāju Džīnu Hāsu.