Toronto aizvadīts IndyCar čempionāta vienīgais posms ārpus ASV, kur panākumu guva “Penske” braucējs Vils Pauerss, kurš pēc pirmā apļa atradās tikai 4. pozīcijā aiz Diksona, Kastronevesa un Padženo. Drīz vien sadursmi piedzīvoja Reihals un Kimbals, bet aizmugurē esošais Hanters-Rejs nepaguva izvairīties, apskādējot savas mašīnas priekšējo antispārnu. Sacīkstēm atsākoties, trasi nesadalīja Montoija un iepriekšējā posma uzvarētājs Ņūgārdens, tomēr pirmajam izdevās izvairīties no došanās boksos. Kastronevesa kļūda ļāva Skotam Diksonam palielināt pārsvaru, tomēr aizķeršanās aiz par apli apdzenamo Hanteru-Reju, tomēr, kad Ņūgārdens vēlreiz ietriecās sienā, Pauerss paguva izmantot boksu apmeklējumu, kamēr Diksons un Padženo zaudēja laiku, braucot vēl vienu apli drošības mašīnas ātrumā. Pēdējos apļos izslīdēja arī Montoija, bet kopā ar Pauersu un Kastronevesu uz goda pjedestāla kāpa vietējais braucējs Džeimss Hinčklifs. Diksons un Padženo finišēja 8. un 9. vietā, ļaujot Pauersam samazināt Padženo pārsvaru kopvērtējumā līdz 47 punktiem. REZULTĀTI
F3 Eiropas čempionātā Zandvortā pie panākuma 3 braucienos tika 3 braucēji. Lenss Strols, neraugoties uz trešo starta pozīciju, izbrauca pirmā brauciena startu kā līderis un noturēja pārsvaru visa brauciena garumā. Otrajā braucienā pole position izmantoja Niks Kasidijs, izcīnot pirmo uzvaru karjerā pēc šogad gūtām piecām 2. vietām. Kalums Ilots zaudēja pozīciju Maksam Ginteram, ar pamatīgām pūlēm noturot 3. pozīciju, bet trešajā braucienā pēc ilgākas pauzes uzvarēja Ginters, kurš sezonas sākumā uz mirkli pat atradās kopvērtējuma vadībā. Startējot no beigām Lenss Strols nespēja īpaši pacelties un devās boksos, lai izstātos. Vienīgais “Prema Powerteam” braucējs, kas Zandvortā netika pie uzvaras bija igaunis Ralfs Ārons, kurš izcīnīja 14., 6. un 8. vietu un šobrīd atrodas astotais arī kopvērtējumā. Rezultāti: 1. BRAUCIENS, 2. BRAUCIENS, 3. BRAUCIENS
Paralēli F3 čempionātam Zandvortā risinājās arī DTM čemmpionāta sezonas piektais posms. Pirmā brauciena startā Roberts Vikenss noturēja Marko Vitmanu sev aizmugurē, kamēr peletona aizmugurē Adrians Tambejs gandrīz noslāpēja savu mašīnu, kamēr Martins Tomčiks praktiski iespieda Maksimilianu Gētzu , liekot vācietim saskrieties ar Tambeju. Bijušā F1 pilota Patrika Tambeja dēls avārijā guva rokas savainojumu un bija spiests izlaist otro braucienu. Vikenss izcīnīja pārliecinošu uzvaru, bet Vitmans izsargājās no Vietora uzbrukumiem. Tikmēr 9. vietā finišēja Estebans Okons, izcīnot pirmos punktus šosezon. Otrajā braucienā Pafetam padevās labs starts, tomēr pole position ieguvējs Grīns vadību saglabāja un drīz vien Pafets piekāpās arī Vikensam, kurš pēc boksu apmeklējuma piedzīvoja tehniskas problēmas, izkrītot ārpus cīņas par augstām vietām. Drīz vien caura riepa Vietorim ļāva atlikušās goda pjedestāla vietas ieņemt Pafetam un Mortaram. Šīs sezonas 10 braucienos pie uzvarām tikuši 9 dažādi braucēji, līdz ar to cīņa kopvērtējumā ir ļoti spraiga – Vitmana pārsvars pār Grīnu ir 7 punkti, bet Mortara atpaliek vēl 10 punktus. REZULTĀTI
tenko, ka FOM, nevarot sagaidīt galīgo vienošanos ar Monzu, esot ‘principā vienojušies’ ar Imolu par “Gran Premio d’Italia 2017”.
IMHO, alternatīva nav diez ko reāla, līdzarko visdrīzāk šis patiesībā ir vien ‘wakeup call’ ar Monzu saistītajiem ļaužiem..
Laba gonka Toronto, bija pat vērts neaizmigt, bet Wila vietā laikam labāk nostrādāja stratēģis Tims Sendriks, nekā pats uzvarētājs, klasiskais bardaks ar safety cariem un apbrīnojami, kā tās tačkas var izturēt to trasi, kas vietām atgādina tikko uzartu kartupeļu lauku. 🙂
Lai nu kā, bet vienā rāvienā intriga kopvērtējuma ir atgriezusies, pie tam reāla, nevis tikai teorētiska, kā bieži vien citās sacīkstēs. 🙂