Aleksandrs Rosi ar savu uzvaru Indianapolisas 500 jūdžu braucienā ir reanimējis savas cerības uz iekļūšanu Formula 1 pilotu pulkā. Pērn Kalifornijā dzimušais Rosi zaudēja vietu “Manor” komandā un pievienojās IndyCar, kur šokēja pasauli maijā uzvarot 100tajā Indy500 sacīkstē. Sakarā ar Rio Harjanto sponsoru problēmām, Rosi parādijušās cerības jau šajā sezonā atgriezties Formulā 1.

“Es domāju, ka pēc Indy500 izrāviena mana kā sacīkšu pilota vērtība piedzīvoja dramatisku kāpumu gan vienā, gan otrā pusē okeānam. Jau šobrīd man risinās pārrunas ar F1 komandu par nākotnes iespējām.”

Makss Verstapens, kurš iepriekšējās nedēļas nogalē saņēma prestižo Lorenzo Bandīnī balvu, ir noliedzis iespējas jau šajā sezonā pacīnīties par čempiona titulu ar abiem “Mercedes” pilotiem. Neskatoties uz to, ka pirmos četrus posmus Verstapens aizvadīja “Toro Rosso“ sastāvā, holandietis šobrīd ir tikai 10 punktus aiz komandas biedra Daniela Rikardo un 78 punktus zaudē Rosbergam.

“Es zaudēju daudz punktus pirmajos posmos un “Mercedes” ir pārāk spēcīgi. Pārāk daudz sakritībām ir jānotiek, lai mēs varētu cīnīties par titulu jau šogad. Taču no trešās līdz sestai pozīcijai kopvērtējumā situācija ir ļoti cieša un es vēlos būt augstākā iespējamā vietā. Mūsu mērķis ir turpināt samazināt “Mercedes” pārsvaru un apsteigt “Ferrari” Konstruktoru kausa kopvērtējumā.”

“La Gazzetta dello Sport” ziņo, ka “Ferrari” varētu šķirties no sava tehniskā vadītājā Džeimsa Elisona. Kad pirmo reizi parādījās šīs baumas, Mauricio Arivabene to dusmīgi noliedza, bet tagad par to tiek runāts jau krietni skaļāk. “Ferrari” nav izpildījusi prezidenta Serhio Markiones mērķus un nav guvusi uzvaras sezonas pirmajā pusē. Tagad Markione ir apņēmības pilns pats vairāk iesaistīties F1 komandā un jo īpaši menedžmenta vadībā. Tostarp Elisons pēc savas sievas nāves krietni retāk uzturas Itālijā un ļoti daudz ceļo starp Maranello un Lielbritāniju, kur dzīvo viņa bērni. Tas ir bijis par iemeslu baubām, ka Elisons varētu atgriezties Enstonas bāzē, kur tagad atkal saimnieko “Renault’. Par to, ka Elisona vietā “Ferrari” lenc Rosu Braunu, jau rakstījām iepriekš, tomēr krietni reālākas iespējas kļūt par tehnisko direktoru ir Simone Restam, kurš ir Elisona palīgs. Tāpat “Ferrari” met acis uz “Toro Rosso” talantīgo tehnisko vadītāju Džeimsu Kiju.

6 KOMENTĀRI

    • ….es pat teiktu , ja ne Fetela protežē politika, tad jau nākamgad Maxis startētu Ferrari ….diezgan droši… Ferrari pilotu pārvilināšanas cīņās ir paši spēcīgākie, viņiem tas problēmas nesagādātu…. Ja vēl Brauns (kuru patiesībā uzskatu māāāzliet pat labāku par Ņūviju savos labākajos gados) , tad Brauns + Verstapens būtu spēcīga recepte paākumiem….

    • fans81 raxtīja – ‘Ferrarī vairāk nepieciešam kāds labs matemātiķis’

      ‘matemātika’ (ar to domājot perfekti izskaitļotu sacīkstes ‘stratēģijas’ plānošanu) it kā jau bija tieši Brona ‘stiprā puse’ un faktiskais darbības lauciņš ‘sarkanās neuzvaramās armādas’ ziedu laikos.
      tā ka no tā viedokļa zajava par “Ferrari vēlēšanos” ir saprotama. Tikai – dikti izmisušiem ir jābūt Maranello funkcionāriem, lai ķertos pie tāda salmiņa tagad. Plus, viss kas dzirdēts par Bronu/no Brona pēdējo gadu laikā, nu nekādi neliecina, ka viņam vēlreiz jūgties iekšā tai visā ir jelkāda interese. Bija pat mājieni, ka veselība nav tā labākā.. 🙁

      • Austin…tieši tā…viņi peec Brauna vairs tik smuki neplāno gonku… 😉 Man liekas viss saapiigaakaa sezona bija taa,kad skreeja pakalj Webrim un beigaas Vettelam uzdaavinaaja titulu! 😉

  1. Atļaušos apšaubīt, ka būtu augusi Aleksandra Rosi sacīkšu pilota vērtība. Augusi varētu būt tikai viņa vārda/uzvārda vērtība, kas saistīta ar laimīgās loterijas biļetes izvilkšanu Indianapolisā. Protams, sponsoru piesaistē un F1 krēsla nopirkšanā tas var palīdzēt, taču uz cik ilgu laiku? Rosi šīs sezonas IndyCar rezultāti runā paši par sevi – 12 gonkās no 14 iegūtās vietas rakstāmas ar divciparu skaitli. Bez Indy 500 uzvaras viņš kopvērtējumā būtu priekšā tikai diviem pilnas sezonas braucējiem.

  2. Pamats viņu grābt atpakaļ F1 nav nekāds, tas ka viņš kautkādā makarā sagramstīja Indy 500 vispār ne štrunta nenozīmē, pat Takumu Sato vai Mihailu Aļošinu būtu 5x lielāks tolks atvilkt uz F1 (ja protams daudzu miljonu sponsoru aizmugure būtu)