Francūzis Estebans Okons pēc F1 atvaļinājuma pārņems Rio Harjanto vietu “Manor” komandas sastāvā. Jau ilgāku laiku gāja runas par to, ka Harjanto sponsoriem no Indonēzijas nav izpildīt komandas noteiktos kritērijus, tādēļ sākotnēji Harjanto vieta tika piedāvāta Aleksandram Rosi, tomēr amerikānis no tās atteicās. Okons pēdējo gadu laikā kļuvis par Eiropas F3 un GP3 čempionu, tomēr šogad ar ne pārāk labām sekmēm startēja DTM čempionātā “Mercedes” komandas sastāvā, kurai arī ir tiesības uz nepilnus 20 gadus veco braucēju, lai gan šogad viņš tika izīrēts “Renault” vienībai, kuras sastāvā šogad piedalījās četrās Grand Prix izcīņu treniņbraucienu sesijās. Harjanto paliks “Manor” komandā rezerves braucēja statusā.

Kevins Magnusens paziņojis, ka, neraugoties uz smago “Renault” atgriešanos F1 čempionātā, viņš jūtas motivācijas pilns, jo tic, ka komandai ir lieliskas izaugsmes iespējas. Dānis atzinis, ka ar savu sniegumu šogad jūtas apmierināts, lai gan dažas kļūdas tomēr ir pieļautas, taču kā spožāko mirkli atzīst 7. vietas izcīnīšanu Sočos. Magnusenam joprojām nav līguma uz nākamo gadu, turklāt kandidātu saraksts uz abām vietām ir diezgan garš.

“F1LV

“Williams” braucējs Felipe Masa uzskata, ka ir nepieciešami kārtīgi ‘Halo’ sistēmas testi, lai pārliecinātos par to, vai šāda drošības tehnika ir pareizais solis čempionāta attīstībai. “Ja tu to uzstādi mašīnai un veic tikai vienu instalācijas apli, tas neskaitas. Tie nav īsti testi,” norāda Masa, uzsverot, ka viņš šobrīd necenšas nosliekties nevienā virzienā, jo sistēmu līdz šim izmēģinājuši vien 3 braucēji – Fetels, Raikonens un Gazlī. Brazīlietis arī uzsver, ka ‘tā esot neglīta’ neesot arguments, lai izvairītos no šīs sistēmas ieviešanas.