Sebastians Fetels ir pārliecināts, ka vaina par avāriju Beļģijas GP startā jāuzņemas Maksam Verstapenam, kurš pārāk agresīvi centies noturēt savu pozīciju, pēc tam kad Kimi Raikonens jau bija ticis viņam garām. “Man bija labākais starts no visiem priekšā braucošajiem. Atrados otrajā pozīcijā aiz Niko, tomēr, braucot par ārmalu, biju priekšā konkurentiem. Kimi līkumā neredzēju, jo biju puskorpusu viņam priekšā, bet viņš atradās līdzīgā situācijā attiecībā pret Verstapenu, līdz ar to tas bija pārlieku agresīvs manevrs no Verstapena puses, kas rezultējās ar to, ka Raikonenam vairs nebija iespēju pagriezties.” Četrkārtējais pasaules čempions ir pārliecināts, ka “Ferrari” komandai šodien bija lieliska iespēja ar abām mašīnām sasniegt goda pjedestālu, tomēr ļaunu prātu uz Verstapenu neturot, norādot, ka atbalsta Verstapena agresīvo braukšanas stilu.
Kritiku Verstapena virzienā veltījis arī vecākais F1 braucējs Kimi Raikonens. “Atbalstu cīņas trasē un braukšanu uz robežas, tomēr nav korekti, ja man pēc Eau Rouge, kad jau esmu uzsācis manevru, ir jāsabremzējas, lai neavarētu, jo viņš nogriež man ceļu. Mums abiem paveicās, ka tā dēļ nenotika pamatīga avārija. Šķiet, ka viņu gan tas nesatrauc.” Raikonens vairākkārt lamājās par Verstapena braukšanas stilu arī sacīkšu gaitā, par ko pats “Red Bull” braucējs vien noteicis, ka tas ir interesanti TV reitingiem un skatītāju piesaistei, uzsverot, ka problēmu neredz, jo vienkārši centies nosargāt savu pozīciju. Par pirmā apļa incidentu Verstapens nejūtas vainīgs, jo Raikonens viņu esot iespiedis pašā iekšmalā, bet tad Fetels uzgrūdies Raikonenam, kas radījis ķēdes reakciju.
Uz citas nots sacīkstes noslēdza pēdējā rindā ar cietāko pieejamo riepu sastāvu startējušie Fernando Alonso un Luiss Hamiltons, kuri pēc sacīkšu apturēšanas nokļuva labāko pieciniekā un finišēja augstāk kā cerējuši. Hamiltons nenoliedz, ka šis pavērsiens pamatīgi palīdzējis, tomēr arī uzslavējis komandas mehāniķus, jo mašīnas konkurētspēja bijusi labāka kā gaidīts, lai gan visu laiku nācās cīnīties ar straujo riepu nodilšanu. Fernando Alonso norādījis, ka pirms dažiem mēnešiem nemaz necerētu konkurēt ar “Williams”, tādēļ vēl reizi ir pārliecinājies, ka komanda attīstas pareizā virzienā.
[socialpoll id=”2383968″]
Ō jā, es tikai nupat beidzu svinēt. 😀
Jānocitē Fetela teiktais pēc 2015.g. Monako GP gonkas
https://www.youtube.com/watch?v=GKxdd1IkVlM
– “I’m happy, I’m happy”! 🙂
P.s. Šaubu nav, ka starta incidentā vainojams ir Fetels, kurš iegrieza līkumā tā it kā tur neviens nebūtu! Nav jau pirmā un nebūs pēdējā šāda avārija Fetelim. 😉
Yo, sveiciens visiem! Ja es teiktu, ka šodien es turpinu buhāt un ballīte sakarā ar Luisa triumfālo kambeku turpinājās jūs laikam nenoticētu. 😀 Priekā! 😛
Kopš kura laika pasaku varoņi lieto alkoholu?!
nu kopš Krogzemju Mika (alias Ausekļa) laikiem pilnīgi noteikti:
Lai dzeram, lai dziedam, lai uzsākam diet!
Lai svēts mums ir dievības likums!
Lai Trimpus mums alu no jauna sāk liet!
Lai atdzīvo sentēvu tikums!
/no poēmas Trimpula/
…ballējam neguļam, kurinam, kurinam, jau 3 sutkas izturam! 😉 😀
Un kam tas interesē?!
Who cares? 😀 Tev taču ir laba galva , kas tur dullumu neatkarīgi no tā, vai tu buhā vai nebuhā 😛
Lauda smuki izteicās par Maxi 😉 laikam trakais Max ir pamanīts…Tā turpinās,tad noteikti būs Kvjaca liktenis 😉
tas ir tas pat Lauda, kuŗš ‘it kā’ teica austrīķeru TV tiešajā ēterā, cita starpā, ka HAM melojot, stāstot publikā par savu brīnišķīgo relationship ar ROS, un b) pēc kura tur sava ne pārāk veiksmīgā GP vīkenda HAM esot izdemolējis ne ta savu hoteļa numuru, ne ta savu privāttelpu iekš Mercedes motormājas? Un kura vārdā vēlāk meŗši publicēja atsaukumus pieminētajiem apgalvojumiem?
labāk par Toto W. nepateiks neviens:
“You can see that some guys are starting to think twice about how to overtake him.”
Fan – paies 20 gadi , un Tev vēl jiprojām nebūs skaidrs, kāpēc Kvjats zaudēja vietu Red Bullos 😀 😀 😀
Tipa pats nogulējis startu un pēc tam vēl citiem gonku sačakarējis un komanda svarīgus punktus zaudēja…Neatceros kāds pats Lauda bijis gončiks,bet vecais zin ko saka! 😉
sacīkšu dienā atminu lasījis Autosport.com un NL avotos, ka par tiešo Turn1 kreša vaininieku Nikijpele skaitījis tomēr VET.. Makša sakarā viņējie izteicieni bija +/- tā pat Vermina paustā līnija – ka nevajadzējis līst iekšmalā, un ka neesot brīv’ uzvesties trasē tā, kā Maksis esot uzvedies.
Maksim ir uzvārds ‘as vārdu’, odnako – Verstappen. Un anglojazičnajā F1-sfērā joprojām plašā apgrozībā ir ģermānisms ‘Verstappen slappen’.. 😛