Kevins Magnusens ir ceļā uz to, lai parakstītu līgumu ar “Haas F1” komandu uz 2017.gada sezonu. Amerikāņu vienība vēl pirms Meksikas GP apliecināja, ka dānis ir viens no kandidātiem uz vietu blakus Romēnam Grožānam. Sarunas pirms Brazīlijas GP ir turpinājušās un vienošanās nav tālu, ziņo “Autosport”. Pats Magnusens cerēja palikt “Renault”, kas nākotnē viņam dotu iespēju cīnīties par uzvarām, tomēr franču komandas neizlēmība ir spiedusi jauno pilotu meklēt sev citu komandu.
Tostarp Brazīlijas SporTV ziņo, ka Estebans Okons jau esot noslēdzis līgumu ar “Force India” komandu, lai gan brazīlietis Felipe Nasrs bija otrs reālākais kandidāts uz šo vietu. Pēc SporTV ziņām, “Mercedes” bosa Toto Volfa viedoklis ir bijis izšķirošais Okona nolīgšanā. Nevar aizmirst, ka Silverstonā bāzētā komanda saņem “Mercedes” motorus, kuriem pienākas atlaides līdz ar konkrētu pilotu nolīgšanu. Pēc šī scenārija Nasrs arī nākamajā sezonā paliks “Sauber” sastāvā – brazīlieša palikšana F1 ir ļoti svarīga, jo ar Felipes Masas aiziešanu, Nasrs ir vienīgais brazīliešu pilots, kas uzrunā lielo Brazīlijas tirgu.
“Ferrari” boss Mauricio Arivabene ir atzinis, ka komandas lielākās problēmas vienmēr ir bijušas trasēs ar ļoti karstiem laika apstākļiem, tomēr itāļu vienība esot atradusi risinājumu šai problēmai. Arī Meksikas karstumā Sebastians Fetels un Kimi Raikonens sūdzējās par riepu uzvedību, kas pēc pilotu vārdiem kļūstot ‘nedabiska’. Uz gaidāmo Brazīlijas GP posmu sestdien un svētdien tiek solīts apmācies laiks ar vidējo gaisa temperatūru ap 20°C.
Ferrari un mistiskās problēmas ar riep…. (pat baidos no šī varda) …tas jau izklausās pēc Vucāna murgiem un fantāzijām visas sezonas garumā ….ne velti – rakstam neviena paša komentāra 😀
Vucān…vai tad visas sezonas garumā laika apstākļi bijuši ļoti karsti?! Izlasi rakstu 2x un tad raksti savu murgu 😉
Fan – es runāju par to, ka ESMU TO PIEMINĒJIS visas sezonas garumā, nevis par to , ka katrā posmā ir bijis karsti ..comoon Fan.. gluži kā mazs puika – šoreiz Tev nepalīdzēs tas, ka centīsies izlikties par muļ…. , jo sezona ir sastāvējusi no dažāda ,,veida posmiem,, , kuros ir bijuši atšķirīgi apstākļi …vienā posmā Ferrari ir konkurētspējīgāki, citā jau mazāk konkurētspējīgi..un te tev nu atbilde uz jautājumu – kāpēc tas tā notika…….. tēlaini runājot – katrs grāds plusā samazina Ferrari komandas konkurētspēju… bet tas arī vēl nav viss – temperatūra ir tikai viens no faktoriem riepu darbības principos…tas ir atkarīgs vēl arī no trases seguma abrazivitātes ,kā arī pat no konkrētas trases konfigurācijas… tas viss kopā arī ietekmē riepu darbību……
Es tev pat varu nosaukt apstākļus ,kādi Ferrari ir piemērotākie un kādi visčābīgākie…
vislabāk Ferrari jūtas mērenos trases temperatūras apstākļos un trasēs , kurās tiek likts mazāks uzsvars uz piespiedējspēku (jeb ātrās trasēs un ātro līkumu trasēs) ….taču arī tas vēl ir atkarīgs no seguma abrazivitātes…. ja trases temperatūra ir augstāka par vidējo un trasēs ar lielāku uzsvaru uz piespiedējspēka regulējumiem – Ferrari sākas nedienas ….katrs plus grāds saasina šīs problēmas…. … visspilgtākais piemērs bija 2011 gadā Mercedes izpildījumā, taču…. šķiet es to pateicu lieki 😀
Satek atomi un rodas
Progresīgi meteors..
Latīniski aizgāja sviestā, bet ko gribēju pateikt ir – ļauj deputātiem izrunāties, bet tauta tāpat zina labāk
…..man jau nu ļoti interesanti būtu zināt, kādā veidā Ferrari ir atrisinājuši šīs problēmas un kādu brīnumlīdzekli ir atraduši – jo kā vēsture rāda – šī problēma ir diezgan neārstējama , drīzāk tikai apārstējama.. nevienā no riepu ēras sezonām nevienai no komandām kurai kādā no sezonām ir bijušas problēmas ar riepām – vēl nav izdevies ,,izārstēt šo kaiti,, ..kā tas neizdevās Mercedesiem 2011 un 2012 gados, tā tas neizdevās, tā tas tiem pašiem Ferrari neizdevās 2011 gadā , tā tas neizdodas arī Williamsiem šogad un daļēji arī pagājušogad…to var apārstēt sezonas gaitā ar ,,virspusējām,, izmaiņām šasijā , kā arī formulas izsvarojumā, bet lai to varētu izārstēt pavisam – būtu vajadzīga pavisam jauni risinājumi šajos aspektos, bet kā zināms – ,,jaunu formulu neuzmūrēsi,, …var papildināt vien esošu ,,produktu,, ….
sinjoram Arrivabenem nepiekrīt sinjors Baldiserri:
Altro che team, è un gruppo di persone che hanno il terrore di essere cacciate.
Mans neautorizētais tulkojums:
“Tā nav komanda, bet gan atlaišanas (riska) iebiedētu personu grupa”.
Sinjors Baldisserri ir pieredzējis tos labos laikus iekš Ferrari, kad tīmu fīrerēja mesjē Tods, oberfīrera ampluā pildīja sinjors Kordero de Montedzemolo, sacīkšu stratēģijas kalkulēja misters Brons, utt. utjpr.
sinjora Baldisserri viedokļa pilns atstāstījums šeit – http://www.corrieredellosport.it/news/formula-1/ferrari/2016/10/11-16267092/baldisserri_ferrari_spaventata/
Kam jaunlatīņu mēle sveša, lietājiet Google Chrome un tulkojiet ‘neatejot no kases’.
Uz latvju mēli pa tiešo varbūt ne vienmēr ir optimālais variants, ja godīgi. Bet uz angļu, tad uz vācu, un izrēķinot ‘lingvistisko vidējo’ starp abiem variantiem, puslīdz aptuvenu nojausmu par svešvalodā esošo tekstu iegūt var.