“Haas F1” komanda ir apstiprinājusi divus jaunos pilotus, kas kļūs par ameriķāņu vienības attīstības un testu pilotiem šajā sezonā – amerikāni Santīno Feruči un indieti Arjunu Maini.

Feruči “Haas” pirmo reizi pievienojās jau pērn un vasarā piedalījās divu dienu testos Silverstonas trasē, tādejādi kļūstot par pirmo amerikāni, kurš sēdies pie amerikāņu F1 mašīnas stūres kopš 1977.gada, kad Danijs Ongajas pilotēja “Penske PC4” šasiju Kanādas GP izcīņā “Mosport International Raceway” trasē Ontario.

18 gadus jaunais Feruči, kurš dzimis Vudburijā, Konektikutā, šogad jau otro sezonu startēs GP3 čempionātā DAMS sastāvā, kur pērn izcīnīja goda pjedestālu Spa trasē.

“F1LV

19 gadus jaunais indietis Arjuns Maini arī startēs GP3 čempionātā, kur pērn aizvadīja 14 no 18 sacīkstēm un finišēja 10.vietā kopvērtējumā, ar labāko rezultātu 2.vietu Hungaroringa trasē.

Abiem jaunajiem pilotiem būs iespēja “Haas” sastāvā būt klāt F1 posmos, apgūt zināšanas komandas simulatorā un iespējams piedalīties F1 testos sezonas laikā.

“Haas” Barselonā izmantos “Brembo” bremzes

Šīs nedēļas nogalē Barselonas trasē “Haas” komanda plāno atkal atgriezties pie “Brembo” bremžu izmantošanas. Krievijas GP laikā gan bija nopietnas problēmas ar bremžu dzesēšanas sistēmu, tomēr komanda cer tās novērst. Vēl Krievijas GP treniņos “Haas” izmēģināja “Carbon Industrie” bremžu sistēmu, tomēr atgriezās pie “Brembo”, jo Sočos nespēja nodrošināt pietiekamu dzesēšanu CI izstrādājumam. Pirms Spānijas posma komanda ir strādājusi aero tunelī, lai noskaidrotu iemeslus dzesēšanas problēmām, tomēr tas ir sarežģīts process un tikmēr komanda atgriezīsies pie “Brembo” bremzēm. Interesanti, ka arī pilotiem domas par bremzēm atšķiras: Romēns Grožāns ir apmierināts ar “Brembo”, bet Kevinam Magnusenam labāk patika CI bremžu uzvedība, kas vairāk atbilst viņa pilotēšanas stilam.