Punktus piešķir pēc sacīkstēm, tomēr Monako kvalifikācijai ir lielāka nozīme kā jebkur. Ne visi šodien trasi pameta ar smaidu uz sejas.
“Es biju tik sabēdājies, ka pat nespēju izkāpt no formulas,” atzīst Luiss Hamiltons. “Tik daudz enerģijas un darba tiek ieguldīts gan individuāli, gan kā komandai, bet tad redzēt, kā citiem izdodas visu savest kārtībā, kamēr mēs paši nesaprotam savas problēmas, ir emocionāli smagi.” Pagājušā gada Monako GP uzvarētājs norāda, ka problēmas sagādājusi spēja uzsildīt “Pirelli” riepas līdz optimālai temperatūrai, turklāt katru reizi problēmas bijušas ar citu riepu. Vaicāts par to, vai pie vainas ir mašīna, vai kļūdu pieļāvis pats Hamiltons, britu braucējs uzsvēra, ka te vienmēr bijis ātrs un neuzskata, ka varējis ko ietekmēt.
Ar to Hamiltona problēmas nebeidzās. Par viņa braukšanas stilu iebildumi ir “Haas” pilotam Kevinam Magnusenam. “Luiss bija vissliktākais (no bloķētājiem), bet viņš nebija vienīgais. Pēdējā līkumā viņš pieļāva kļūdu un ievērojami samazināja tempu, bet neviena priekšā nebija. Es veicu lidojošo apli un, iespējams, tiktu uz trešo kārtu, bet tas mani iztraucēja.” Magnusens bloķēšanā vainoja arī “Toro Rosso” braucēju Daņilu Kvjatu.
Tikmēr pagājušā gada pole position ieguvējs Daniels Rikjardo šoreiz ierindojās tikai piektajā vietā. “Izlēmām pēdējā kārtā veikt tikai vienu apli. Zinājām, ka iesildīšanās apļos kārtīgi jāpapūlās uzsildīt riepas, bet es nokļuvu aiz lēnākiem braucējiem. Kāpēc nevarējām doties trasē mirkli vēlāk? Laika pietika, līdz ar to šī bija muļķīga kļūda.” Rikjardo arī neloloja cerības uz brīnumainu uzvaru, apzinoties, cik sarežģīti Monako ir ko paveikt ja neesi augšgalā.


