Kamēr intriga čempionāta kopvērtējumā un braucēju tirgū, tuvojoties sezonas kulminācijai tikai augs, arī notikumi F1 dzinēju pasaulē tikai uzņem apgriezienus. “Ferrari” un “Mercedes” komandas nevēlās kļūt par “McLaren” komandas dzinēju piegādātāju, kamēr “Cosworth” plāno atgriezties čempionātā 2021. gadā.
“McLaren” komandas vadītājs Zaks Brauns pavēstījis medijiem, ka abas vadošās čempionāta komandas izbauda “McLaren” neiesaistīšanos cīņā par titulu un neredz jēgu palīdzēt konkurentiem, tādējādi apgrūtinot savu ceļu pretim uzvarām. Kā pēdējā alternatīva “Honda” dzinējam paliek “Renault”, kas neesot pārāk ieinteresēta paplašināties līdz četru komandu apgādāšanai ar jaudas agregātu. Līdz ar to, visticamāk, arī nākamgad Vokingā bāzētā komanda izmantos “Honda” dzinējus. Brauns situāciju komentējis, norādot, ka svarīgi darbu uzsākt laicīgi un vienoties par atšķirīgu pieeju, lai nenāktos atkārtot pēdējo gadu neveiksmes.
Jau no 2021. gada, kad tiek plānoti jaunie dzinēju noteikumi, atgriezties plāno “Cosworth”, kas pēdējo reizi F1 čempionātā tika pārstāvēti 2013. gadā, ar dzinējiem apgādājot “Marussia” komandu. “Cosworth” vadītājs Hals Reisingers norādīja, ka būtu labi sadarboties ar vairākām komandām, lai uzrādītu pēc iespējas labākus rezultātus, atzīstot, ka pārrunas jau ir uzsāktas. Viņš arī pavēstījis, kurā virzienā čempionātā vajadzētu attīstīties: “Lai visiem atvieglotu darbu, ir jātiek vaļā no MGU-H sistēmas. Tā ir pati dārgākā un prasa visvairāk laika.” Tā kā “Cosworth” ar saviem dzinējiem apgādā “Aston Martin”, kam ir cieša sadarbība ar Adrianu Ņūviju un “Red Bull” komandu, tiek prognozēts, ka tieši “Red Bull” un “Toro Rosso” varētu kļūt par “Cosworth” klientiem.