“Haas” komandas īpašnieks Džīns Hāss atzinis, ka atstatumi starp trim vadošajām komandām un pārējiem konkurentiem ir pārāk liela, kas liek justies ļoti depresīvi.
Amerikāņu komanda savu labāko finišu šosezon sasniedza Austrijā, izcīnot sesto vietu ar Romēnu Grožānu pie stūres, tomēr atstatums līdz sacīkšu uzvarētājam Valteri Botasam sasniedza nepilnu apli. Šobrīd “Haas” ar 29 punktiem kopvērtējumā ieņem septīto vietu.
“Mums šobrīd ir divi ļoti ātri braucēji, kas spēj regulāri gūt punktus, kā arī mašīna ir ļoti ātra. Tomēr esam 1 vai pat 2 sekundes aplī lēnāki kā vadošās komandas. Ja godīgi, tad nesaprotu, kā mēs varam tik daudz atpalikt, zinot ar kādu ekipējumu un rūpīgumu strādājam,” stāsta Hāss.
“Ja neskaita 3 vadošās vienības, pārējiem situācija ir vienāda. Fakts, ka viņi ir gaismas gadus priekšā visiem konkurentiem, manuprāt, ir šī brīža F1 lielākā problēma. Šīs komandas arī pašas attīsta savus dzinējus, transmisijas un šasijas, gūstot lielas priekšrocības no tā. Kā ar to cīnīties? Man šobrīd atbilžu nav. tas ir ļoti skumji.”
Lai gan Hāss norādījis, ka braucējiem ārpus vadošā sešinieka nav nekādas izredzes cīnīties par uzvaru, amerikāņu speciālists arī uzsvēris, ka vismaz cīņas par pārējām pozīcijām ir ļoti saistošas, jo atlikušās septiņas vienības iekļaujas vienas sekundes robežās.
Šāda īdēšana ir smieklīga! Uz ko tad jeņķu pāķis cerēja? Uz to, ka ienāks ar savu rančo komandu 1.formulā un vienā līmenī sitīsies pret pasaules industriju gigantiem un viņu resursiem? Ha-ha-ha…
Good Morning, America.. An old wise man said many moons ago – ‘If you want to make a small fortune in Formula One – start with a big one’.
incanti, ka Mr. Zaķis (ibo Haas viennozīmīgi nāk no ģermāņu saknēm), runā par 3 vadošām vienībām, kuras pašas attīstītot savus dzinējus. Es varu iedomāt vien divas.. What Am I Missing Here??