“Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners paziņojis, ka komandas mērķis atlikušajai sezonas daļai ir noslēgt sezonu ar vairāk punktiem kā “Ferrari” pēc vasaras pārtraukuma. Tikmēr Makss Verstapens ir gatavs doties uz citu komandu pēc sava kontrakta beigām 2018. gada izskaņā, ja komanda nespēs radīt mašīnu, kas cīnās par titulu un uzvarām.

No kopvērtējuma viedokļa plaisa starp abām vadošajām komandām un mums ir pārāk liela, lai ko spētu glābt. Tomēr es vēlētos, lai mēs sezonas otrajā pusē gūtu vairāk punktu nekā “Ferrari” komanda, un ja spēsim cīnīties par goda pjedestālu gan tagad, gan sezonas noslēgumā, domāju, tas ir agresīvs, bet reālistisks mērķis,” skaidro “Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners.

Par galveno problēmu vājajam sezonas sākumam Horners nosaucis nepilnības vēja tunelī, kas ietekmējis aerodinamikas attīstību, taču problēmas novēršana un labojumi mašīnas dizainā prasījuši pietiekami daudz laika, lai izstātos no cīņas par titulu. Tikmēr, runājot par kopvērtējuma līderi un “Red Bull” bijušo braucēju Sebastianu Fetelu, Horners uzsver vācieša spēju būt izcilam paaugstinātas spriedzes apstākļos, kas bieži ļauj sezonu noslēgt pozitīvāk par konkurentiem.

“F1LV

Tikmēr komandas šī brīža pamatsastāva braucējs Makss Verstapens jau skatās tālāk kā šīs sezonas ietvaros. “Vienmēr esmu teicis, ka nav jēga pamest komandu, ja tai ir konkurētspējīga mašīna. Šobrīd neatrodamies, kur vēlētos, bet tas nenozīmē, ka uzreiz nolaidīšu rokas, gluži pretēji, jāstrādā vēl cītīgāk. Tomēr, ja pēc 2 – 3 gadiem nebūs nekāda progresa, tas jau būs cits stāsts. Ceram pietuvoties līderiem, tomēr redzēsim, kāda būs situācija pēc gada.

19 gadus vecais Verstapens arī norādījis, ka apzinās, ka ātrajās trasēs Spa un Moncā deficīts līdz vadošajām komandām būs lielāks garo taišņu dēļ, kurās “Renault” dzinējs nespēj konkurēt ar “Mercedes” un “Ferrari”, tomēr uzsver, ka katra nedēļas nogale spēj sagādāt pārsteigumus, tādēļ ir gatavs cīnīties jebkādos apstākļos.

Abi “Red Bull” braucēji arī atguvuši spēkus pēc vasaras atvaļinājuma un gatavi ar jaunu sparu mesties cīņās Beļģijas posmā.

Makss Verstapens: “Nevaru vien sagaidīt Spa posmu. Vienkārši mīlu to trasi un būs patīkami redzēt oranži ģērbtos līdzjutējus tribīnēs. Spa ir mana mīļākā trase šī gada kalendārā. Visam ir jāizdodas perfekti, tomēr, kad tas izdodas, sajūtas ir ļoti patīkamas. Trase sastāv no vairākiem ātriem un aizraujošiem līkumiem, tomēr ‘Eau Rouge’ stāv pāri visam, kur jādodas kalnā. Lai gan ar mūsdienu formulām tas tiek izņemts ar gāzes pedāli grīdā, sajūta, kad mašīnas grīda aizskar asfaltu, bet augšā paliek pavisam viegla, joprojām ir aizraujoša. Tā kā šogad mašīnas palikušas ātrākas, braukšana būs sarežģītāka, bet jautrāka. Es pilnīgi noteikti jutīšos, kā braucot mājas posmu, jo trase ir ļoti tuvu robežai, bet Nīderlandes GP trūkums liek daudziem faniem doties uz Beļģiju. Jau pērn redzēju ļoti daudz fanu oranžos kreklos. Tas bija ļoti īpašs brīdis.

Daniels Rikjardo: “Kad runa iet par Spa, man uzreiz prātā nāk mana uzvara 2014. gadā. Protams, vienmēr patīkami uzvarēt dramatiskos apstākļos [Toreiz cīņā par vadību 2. aplī Niko Rosbergs sadūrās ar Luisu Hamiltonu – aut. piez.], tomēr uzvara paliek uzvara, lai gan man bija pārliecinošs pārsvars, joprojām izjutu spiedienu. Tas nekad nav tik viegli, kā no malas izskatās. Vienmēr izbaudu ‘Pouhon’ līkumu. Tas ir ātrs kreisais pagrieziens lejā no kalna. Iespējams, tas ir mans mīļākais līkums. Arī ‘Les Combes’ sekcijā ir ļoti svarīgi izbraukt precīzi. Arī pēdējais pagrieziens nav ar pliku roku ņemams, tomēr tieši tur bieži izšķiras, vai aplis būs ātrs.