Džozefs Ņūgārdens ticis pie trešā panākuma pēdējo četru IndyCar sacīkšu laikā ar uzvaru Geitvejas ovālā. Vils Pauerss izstājās jau pirmajos apļos, kamēr citi titula pretendenti finišēja uzreiz aiz Ņūgārdena.

Spraigi notikumi sākās vēl pirms sacīkšu starta, kad Tonijs Kanāns iesildīšanās aplī nenovaldīja formulu, sildot riepas, un ietriecās sienā. Startā Ņūgārdens tika garām pole position ieguvējam Vilam Pauersam, kurš komandas biedra radītā ‘netīrā gaisa’ rezultātā izslīdēja un piedzīvoja avāriju. Eds Karpenters nespēja izvairīties no avarējušās mašīnas, ietriecoties tajā un pārlidojot pāri. Cīņa beidzās arī Indy500 uzvarētājam Takumam Sato.

Ņūgārdenam sekoja atlikušie “Penske” braucēji Kastronevess un Padženo, saglabājot šādu secību arī pēc boksu apmeklējuma. Sākotnējie Skota Diksona mēģinājumi iespraukties šai kompānijā beidzās ar mēģinājumiem noturēt ceturto pozīciju pār Aleksandru Rosi.

“F1LV

Hildebranda avārija trasē sūtīja drošīabs mašīnu. Boksu apmeklējuma laikā Kastronevess tika garām Ņūgārdenam, tomēr trešā pitstopa laikā uz brīdi aizkavējās, nespējot iedarbināt formulu. Tas lika atkāpties uz ceturto vietu, vēlāk gan atgūstot vietu pret Diksonu, kurš nespēja tikt garām Padženo.

Raiena Hantera-Reja avārijas un tai sekojošās drošības mašīnas rezultātā Padženo nonāca priekšā Ņūgārdenam, bet Diksons atguva trešo pozīciju. Agresīvs apdzīšanas manevrs ļāva Ņūgārdenam atgūt vadību, ļaujot arī Diksonam paspraukties garām Padženo.

Savu sezonas labāko finišu piektajā pozīcijā sasniedza Konors Deilijs, kamēr Sebastians Burdē, sadziedējis maijā Indianapolisā gūtās traumas, atgriezās ar finišu desmitajā vietā.

Šis bija pēdējā reize šogad, kad indyCar mašīnas sacenšas ovālā. Līdz sezonas beigām palikuši vairs tikai divi posmi – 3. septembrī Vatkinsglenā un 17. septembrī Sonomā. Kopvērtējumā Ņūgārdens iekrājis jau 547 punktus. Viņam seko Diksons (516), Kastronevess (505), Padženo (504) un Pauerss (464).