Luka Džiotto ar spožiem rezultātiem Moncā pietuvojies kopvērtējuma vadošajiem braucējiem, kuriem lietainajos apstākļos neizdevās sasniegt cerētos rezultātus.

Aizraujoša izvērtās jau kvalifikācija, kur pole position izcīnīja japānis Nobuharu Macušita, kamēr čempionāta kopvērtējuma līderi Šarls Leklerks un Olivers Roulands ierindojās tikai attiecīgi 7. un 13. pozīcijā.

Pirmā brauciena starts tika dots pēc F1 kvalifikācijas ļoti slapjos laikapstākļos. Startā 3 vadošie braucēji Macušita, de Vrīss un Markelovs nesadalīja trasi, sabojājot pēdējā priekšējo antispārnu. Macušita zaudēja vairākas pozīcijas, de Vrīss nonāca vadībā, bet Leklerks pacēlās uz 2. vietu. Lielisku progresu veica Roulands, dažu apļu laikā nonākot trešajā pozīcijā, tomēr veiksme no viņa novērsās, kad nekārtīgi pieskrūvēts ritenis lika britu talantam izstāties. Trasē devās drošības mašīna. Pēdējos apļos aizraujošas cīņas uzsāka de Vrīss, Leklerks un Džiotto, kurš izmantoja de Vrīsa un Leklerka sadursmi, lai sasniegtu finiša līniju pirmais, startējot no 11. pozīcijas. Svētki gan nebija gari, jo par līkuma noīsināšanu pēdējā aplī saņēma 5 sekunžu sodu, kas lika atkāpties uz 4. vietu aiz Fuoko, Macušitas un Latifi.

“F1LV

Otrajā braucienā pole position pienācās Gustavam Maljam, tomēr zviedru braucējs tās priekšrocības nespēja izmantot, ļaujot vadībā nonākt ceturtās starta pozīcijas īpašnieks Šons Gelaels. Džiotto jau atkal lieliski cīnījās ātri vien nonākot vadošo trijniekā un drīz vien pārņemot arī sacīkšu vadību. Pēc aizraujošām cīņām un apdzīšanām bagāta brauciena trijniekā iekļuva arī Serhio Sette Kamara un pirmā brauciena uzvarētājs Antonio Fuoko. Leklerks, Roulands un de Vrīss līdz punktiem nespēja aizsniegties.

Čempionāta kopvērtējumā Šarls Leklerks ar 218 punktiem gandrīz nodrošinājis titulu. Viņam seko Roulands (159), Markelovs (152) un Džiotto (150), kamēr par uzvaru komandu vērtējumā aktīvi cīnās “Russian Time” (Markelovs, Džiotto, 302 punkti), “Prema Racing” (Leklerks, Fuoko, 295 punkti) un “DAMS” (Roulands, Latifi, 291 punkts).

Lietainajos apstākļos pamatīgi cietusi GP3 nedēļas nogale. Kvalifikācija tika atcelta, liekot braucējus sarindot pēc treniņbraucienu rezultātiem, ļaujot pirmās divas rindas ieņemt “ART” braucējiem Fukuzumi, Raselam, Ubēram un Eitkensam. Tehniskas problēmas gan liedza Fukuzumi izbaudīt pole position priekšrocības. Brauciens risinājās svētdienā, savukārt sprinta sacīkstes tika atceltas. Vienīgajā braucienā Rasels ieņēma vadību pirmajos apļos, tomēr drošības mašīna tika sūtīta trasē pēc Pulčini un Lorandi avārijas. Ubērs un Eitkenss, sacīkstēm atsākoties, uzsāka cīņu ar Raselu, dažus apļus pirms finiša pat iebraucot starta finiša taisnē visiem blakus. Raselam gan izdevās atrasties vadībā brīdī, kad no ceturtās pozīcijas avarēja Niko Kari, liekot punktu sacīkstēm, ļaujot britu braucējam palielināt pārsvaru kopvērtējumā.

F2 un GP3 čempionātu nākamais posms Heresas trasē Spānijā risināsies 7. un 8. oktobrī.

F2 Moncas posma rezultāti
F2 čempionāta kopvērtējums
F2 čempionāta kalendārs

GP3 Moncas posma rezultāti
GP3 čempionāta kalendārs