Atšķirībā no F1 čempionāta, kur šosezon ieviesta ‘halo’ aizsardzības sistēma, IndyCar čempionāta rīkotāji nolēmuši iet atšķirīgu ceļu un 2018. gada izskaņā ieviest vējstiklus, kas pēc līdzīga principa samazinātu galvas traumu risku.
Pirmie vējstikla izmēģinājumi tiks veikti jau šonedēļ uz “Chip Ganassi Racing” braucēja Skota Diksona formulas. Precīzs sistēmas ieviešanas laiks netiek atklāts, tomēr zināms, ka šobrīd aizrit cītīga projekta virzība, sadarbībā ar šasiju “Dallara” ražotājiem un prototipu konstruktoriem “PPG”, izmantojot tos pašus materiālus, kas tiek lietoti militāro iznīcinātāju lidaparātu kabīnes ietvara ražošanā.
Kā pavēstījuši čempionāta organizatori, vējstikls jau ticis izmēģināts uz simulatora, tādēļ testi trasē esot pēdējais solis pirms galīgā lēmuma pieņemšanas. Sistēmas primārais mērķis ir braucēju drošība, tomēr arī jaunajiem noteikumiem aerodinamikas lauciņā vajadzētu samazināt potenciāli bīstamu nelielu detaļu atdalīšanos no kokpita.
Tieši galvas traumu risks pēdējos gados kļuvis par galveno iemeslu letālām avārijām. 2011. gadā lielas avārijas rezultātā nāvējošas galvas traumas guva 2005. gada IndyCar čempions Dens Veldons, bet 2015. gada vasarā līdzīgs liktenis piemeklēja bijušo F1 braucēju Džastinu Vilsonu.