“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs paredz, ka “Pirelli” jaunākais produkts hipermīkstās riepas būs paredzētas tikai ‘izdzīvošanai’, tādēļ neesot pamata to pienācīgi testēt.
Lai gan “Mercedes” komanda testos veica visvairāk apļu no visām vienībām, tā izmantoja tikai vidējās, mīkstās un ultramīkstās riepas. Volfs norādīja, ka tās neietilpa komandas testu programmā, jo riepas esot lietojamas tikai viena apļa garumā un tādā veidā traucē iegūt nepieciešamo informāciju par mašīnas regulējumiem.
“Saķeres ziņā starp hipermīkstajām un ultramīkstajām riepām ir liela atšķirība. Tās būs kvalifikācijas riepas, tomēr vēlējāmies strādāt pie mašīnas attīstīšanas, nevis viena apļa ātruma pārbaudes. Tās varēs izmantot tikai kvalifikācijā, un censties noturēties pirmajos sacīkšu apļos,” norāda Volfs.
Austriešu speciālists arī piebilst, ka parasti atšķirības starp dažādiem riepu sastāviem ir diezgan mazas – pārsvarā vien pāris sekundes desmitdaļas aplī, vai vēl mazāk, tomēr šoreiz veikts ievērojams solis arī rezultātu izteiksmē.