“Red Bull” komandas braucējs Daniels Rikjardo ir pārliecināts, ka viens no galvenajiem iemesliem zemajam apdzīšanu skaitam ir mašīnu platums.

Cīņa, mašīnām atrodoties sāns pie sāna, pēdējā laikā kļuvusi par arvien retāku parādību. Piemēram, sezonas pirmajā posmā Austrālijā pēc pirmā apļa cīņām tika reģistrēti tikai 5 veiksmīgi apdzīšanas manevri. Par vienu no galvenajiem apstākļiem parasti tiek minētas gaisa plūsmas, ko inženieri apzināti projektē, lai aizmugurē esošajai mašīnai būtu pēc iespējas sarežģītāk sekot cieši aizmugurē, tomēr Daniels Rikjardo to neuzskata par vienīgo iemeslu.

Šobrīd braucam ar ļoti platām riepām un mašīnām kopumā. Tās vienkārši aizņem daudz vietas, tādēļ ir grūti tikt pie tīra gaisa. Dažbrīd es aizdomājos, ka trases vienkārši cietīs no mūsu sacensībām, jo nekas īpaši nenotiks. Labprāt vēlētos redzēt šaurākas mašīnas. Tas ir tāpat kā ar motocikliem – tie ir tik šauri, ka allaž atradīsies iespējas veikt apdzīšanu, turklāt viņi apli veic pusminūti lēnāk par mums. Tas tikai pierāda, ka mums nevajag tiekties pēc ātruma, bet gan skatāmības, jo tur viss ir interesanti.”

Runājot par ideālu ātruma un šova balansu Rikjardo par piemēru min 2014. gada formulas. “Pēc mūsdienu standartiem tās bija samērā lēnas, tomēr skatītājs to tikpat kā nevar pamanīt. Tikmēr sacīkstēs varēja gan sekot tuvu, gan veikt apdzīšanas. Tas bija ļoti labs gads.

Austrāliešu braucējs arī aicinājis čempionāta rīkotājus būt uzmanīgiem ar dažādiem jaunievedumiem, jo jaudas agregātu ierobežojums tikai palielināja rūpnīcu investīcijas izturīgāku dzinēju ražošanā, kamēr samazināts testu dienu skaits lika veikt vairāku miljonu ieguldījumus precīzu simulatoru izstrādē.