“Honda” veikusi modifikācijas savu jaudas agregātu turbokompresoram un siltuma enereģijas reģenerācijas sistēmai pēc Pjēra Gazlī izstāšanās dzinēja defekta dēļ sezonas pirmajā posmā Austrālijā.
“Honda” tehniskais direktors Tojoharu Tanabe izskaidroja, ka tieši turbokompresora un MGU-H sistēmu problēmas radīja bojājumus mašīnas dzinējam, tādēļ šīs detaļas nomainītas gan Pjēra Gazlī mašīnai, gan viņa komandas biedra Brendona Hārtlija spēkratam preventīvos nolūkos. Tikmēr Gazlī ticis arī pie jauna paša iekšdedzes dzinēja.
Kā zināms, vienai mašīnai sezonas laikā var izmantot tikai pa trim dzinēja komponentēm, kas ievērojami apgrūtinās komandas izredzes iekļauties noteikumos, tomēr tā kā sods mērāms tikai starta pozīcijās un ne Gazlī, ne Hārtlijam Austrālijā neizdevās iekļūt otrajā kvalifikācijas kārtā, tad šim sodam nevajadzētu radīt nopietnas problēmas.
“Veikt komponenšu maiņu jau uz sezonas otro posmu nav viegli, un ir tālu no plānotā, ņemot vērā esošos ierobežojumus. Tomēr ticam, ka šis ir pareizais lēmums. Centīsimies attīstīties, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos. Lai gan Sakiras trase ir prasīga pret dzinēju, ceram, ka spēsim tikt pāri grūtajai situācijai un koncentrēties uz tuvākajiem posmiem,” norāda Tanabe.