“Mercedes” F1 komandas vadītājs Toto Volfs norādījis, ka viņa vadītā vienība ir gatava ciešākai sadarbībai tehnoloģiju jomā ar kādu no mazākajām čempionāta komandā, kas šobrīd jau izmanto “Mercedes” dzinējus – “Williams” vai “Force India”.

Jau šobrīd sadarbība ar “Force India” ir ciešāka par tikai jaudas agregāta piegādi – vācu koncerns pagājušā gada ceturtajai spēcīgākajai vienībai piegādā arī pārnesumkārbas un hidraulikas sistēmu, turklāt par “Force India” braucēju pērn kļuva “Mercedes” jauno braucēju sistēmas zvaigzne Estebans Okons.

Arī “Williams” izmanto vairākas ar dzinēju saistītas detaļas, kas iepirktas no “Mercedes”. Viens no komandas galvenajiem finansiālajiem balstiem Lorenss Strols izrādījis aktīvu interesi par ciešāku spēku apvienošanu ar “Mercedes”, kamēr komandas vadītāja Klēra Viljamsa pagaidām vēlas saglabāt neatkarību un konstruktoru statusu sava tēva radītajā vienībā.

Redzam, cik lieliska sadarbība izveidojusies “Ferrari” ar “Haas”. Tā strādājusi pa labu abām vienībām. Tas ir interesants ienākumu avots “Ferrari”, taču arī “Haas” kļuvusi spēcīgāka. Viņi to paveikuši bez pieredzes, kas parasti prasa vairākus gadus, lai visu pilnībā sapratu un pieslīpētu. Tā kā sistēma ir ļoti sekmīga, arī mēs vēlamies virzīties līdzīgā ceļā ar “Williams” vai “Force India”. Šobrīd gan esam titula cīņas karuselī, tādēļ ir jāizvērtē prioritātes,” komentē “Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs.

Volfs arī norādīja, ka sadarbību modelī starp vairākām komandām gaidāmas pamatīgas izmaiņas pēc 2020. gada, kad tiks ieviesti arī tēriņu griesti, taču vai tie dos vajadzīgo rezultātu ir atkarīgs no vairākām niansēm noteikumu izstrādē un kontrolē.