“Red Bull” komandas braucējs Daniels Rikjardo paziņojis, ka vēlētos, lai “Pirelli” katrā posmā braucējiem sniegtu iespēju trasē doties ar hipermīkstajām riepām.
Hipermīkstās riepas čempionātā tika ieviestas tikai šosezon kā vienu soli mīkstākas par ultramīkstajām riepām, taču pirmajos piecos posmos braucējiem nav bijusi iespēja tās izmantot. Rozā krāsā marķētās riepas savu debiju piedzīvos Monako Grand Prix izcīņā, kur no 13 pieejamajiem sastāviem visi 20 braucēji izvēlējušies 9-11 hipermīksto riepu sastāvus (skatīt grafiku zemāk).
Daniels Rikjardo ir pārliecināts, ka šāda izvēle pavērtu iespēju atšķirīgākām stratēģijām, kā arī nodrošinātu pārsteidzošākus rezultātus. “Nesaprotu, kādēļ neizmantojam hipermīkstās riepas nevar izmantot katrā posmā. Vai vismaz kvalifikācijā, un tad skatīsies, kā tās uzvedas. Speciāli kvalifikācijai domātas riepas radītu lielāku apļa laiku starpību un pavērtu vairāk opciju, jo Barselonā jau piektdien bija skaidrs, ka visas 3 vadošās komandas otro kārtu aizvadīs ar mīkstajām riepām, bet sacīkstes ar 1 boksu apmeklējumu noslēgs ar vidējā sastāva riepām. Tas nebija nekāds noslēpums. Ir jāvirzas uz to, ka ir pieejamas vairāk iespējas, kas radītu vairāk pārsteigumu, jo viss ir pārāk paredzami.”
Riepu jautājumā pēc Spānijas GP savu sašutumu izteica “Haas” braucējs Romēns Grožāns: “Tas ir sviests. Nav nekādas loģikas tajā, ka ar mīkstajām riepām braucam ātrāk nekā ar supermīkstajām. Tā nevajadzētu būt. Supermīksto riepu mūžs ir īsāks, tādēļ mēs sagaidām, ka tās būs ātrākas. Aizmugurē saķeres ir ļoti maz, ar tām nevar braukt, cik ātri gribētos, tādēļ braucēju sapulcēs esam uzsākuši pārrunas ar “Pirelli”, jo jāseko darbiem. Visiem jāsastrādājas, lai radītu labākas riepas.”
“Aprunājos ar braucējiem. Viņiem ir vairākas idejas nākotnei. Nepiedāvāt 3 secīgas cietības riepas ir interesants piedāvājums. Dažkārt starp vidējo un mīksto sastāvu atšķirība ir mazāk par sekundi aplī, tādēļ vērts apsvērt iespēju sekot Ķīnas GP piemēram un piedāvājam, teiksim, cietās, mīkstās un ultramīkstās riepas. Varam veikt simulācijas, lai pārbaudītu, kā šāda pieeja izskatītos sacensībās. Tā kā piedāvājam sešus dažādus sastāvus, varam viegli pielāgoties situācijai. Šobrīd gan noteikumi paredz, ka sacensības ir jāuzsāk ar riepām, ar ko sportisti iekļuvuši trešajā kvalifikācijas kārtā, līdz ar to šo riepu mūžam jābūt pietiekami ilgam, lai tās varētu izmantot arī sacīkstēs. Nav viegli, bet jāizskata visas iespējas,” norāda “Pirelli” motorsporta daļas vadītājs Mario Isola.