Pārliecinošu dominanci DTM sezonas trešā posmā pirmajā braucienā nodemonstrēja “Mercedes” komandas braucēji ar Polu di Restu priekšgalā, bet otrais brauciens tika apturēts pēc negadījuma boksos, sākoties spēcīgam lietum. Tas radīja pamatīgu haosu, ko vislabāk izmantoja Marko Vitmans.

Ļoti saspringtā pirmā brauciena kvalifikācijā visas 18 mašīnas iekļāvās 1 sekundes robežās, bet pole position pēc Lukasa Auersa kļūdas izcīnīja 2010. gada čempions Pols di Resta. Viņš startā nosargāja vadību, bet Niko Millers cieši sekoja. Auerss nolēma izmantot atšķirīgu stratēģiju un devās obligātajā boksu apmeklējumā ātrāk par konkurentiem jau sestā apļa izskaņā. Di Resta savu pitstopu veica tikai 3 apļus vēlāk. Tas bija samērā lēns un ar aukstām riepām di Resta nonāca aiz Auersa. Millers pēc sava boksu apmeklējuma nespēja iesaistīties cīņā par uzvaru. Di Resta panāca Auersu un ar svaigākām riepām patraucās garām austrietim. Milleram pēdējos apļos nācās aizsargāties no pagājušā gada čempiona Renē Rasta uzbrukumiem, tomēr viņš ar šo uzdevumu tika galā.

Otrajā braucienā “Mercedes” dominance bija vēl izteiktāka. Pēc Timo Gloka un Niko Millera sadursmes startā, kā rezultātā Gloks nonāca pēdējā vietā, bet vadošo sešiniekā atradās sešas “Mercedes” mašīnas – Auerss, Verleins, di Resta, Mortara, Pafets, Hunkandelja. Braucējiem bija jārēķinās ar vēl vienu mainīgo – ap trešo apli sāka līt lietus. Verleins apsteidza Auersu, bet Mortara pakāpās uz trešo vietu. Auerss bija pirmais, kurš devās boksos, tomēr nobloķēja riteņus un piedzīvoja avāriju uzduroties diviem trases darbiniekiem. Boksos devās ātrā palīdzība, trasē tika sūtīta drošības mašīna, bet līdzīgā situācijā nonāca Mortara un Špenglers, laimīgā kārtā izvairoties no trases darbiniekiem. Sacīkstes tika apturētas. Auersa traumētais darbinieks tika nogādāts slimnīcā ar smagām traumām, taču viņa dzīvībai briesmas nedraud. Pēc ilgākas pauzes sacīkstes tika atsāktas. Garijs Pafets bija vienīgais, kurš izmantoja slapjā laika riepas. Risks neattaisnojās un Pafets devās boksos. Hunkandelja apdzina Verleinu cīņā par pirmo vietu. Vadošie braucēji gan vēl nebija veikuši savu obligāto pitstopu, kas piepeši lieliskās pozīcijās novietoja “BMW” braucējus, kuri savu pitstopu veica pirms sacīkšu apturēšanas- Vitmans, Gloks un Engs.

“F1LV

Nākamais posms 23. un 24. jūnijā tiks aizvadīts Norisringas trasē, Vācijā. Kopvērtējuma jaunais līderis ar 90 punktiem ir Timo Gloks. Viņa tuvākais sekotājs Garijs Pafets pēc neveiksmīgas stratēģijas saglabā 79 punktus, bet Pols di Resta ar 67 punktiem ieņem trešo vietu.

Sacensību un kvalifikāciju rezultāti atrodami ŠEIT.