“Honda” izplatījusi paziņojumu, ka tās rūpnīcas komandu nākamsezon vairs nepārstāvēs tās ilggadējais braucējs Dani Pedrosa. Pagaidām nav zināms, kurš motociklists kļūs par viņa aizstājēju.
Pedrosas sadarbība ar “Honda” tika uzsākta jau 2001. gadā, kad spāņu sportists ienāca 125cc (tagad Moto3) čempionātā. 2003. gadā viņš šai kategorijā kļuva par pasaules čempionu, bet divas nākamās sezonas triumfēja 250cc ieskaitē (tagad Moto2). 2006. gadā Pedrosa kļuva par “Repsol Honda” braucēju MotoGP, kur aizvadītajās 12 sezonās katrā izcīnīja vismaz vienu uzvaru un noslēdza gadu labāko sešiniekā, tomēr ne reizi neizcīnīja čempiona titulu un pēdējos gadus iemantoja reputāciju kā marka Markesa ieročnesējs. Šī sezona Pedrosam nav iesākusies tik veiksmīgi un 32 gadus vecais sportists pēc sešiem posmiem ieņem tikai 12. vietu kopvērtējumā.
Par vienu no potenciālajiem Pedrosas aizstājējiem jau ilgāku laiku tika saukts Johans Zarko, tomēr francūzis nesen pieņēma jaunu izaicinājumu, no 2019. gada sezonas pārstāvot “KTM” rūpnīcu. Starp kandidātiem bija arī pagājušā gada Moto3 čempions Žoans Mirs, tomēr viņš vienojies ar “Suzuki”.
Līdz ar to par vienu no reālākajiem variantiem uz Pedrosas vietu tiek uzskatīts Itālijas GP uzvarētājs Horhe Lorenco, kurš jau vairākkārt netieši norādījis, ka šīs sezonas izskaņo plāno pārtraukt sadarbību ar “Ducati”, turklāt Marks Markess neslēpis, ka vēlās ātru un spēcīgu komandas biedru.
Spāņu medijos gan parādījās informācija, ka par patieso Pedrosas aizvietotāju varēja kļūt Džeks Millers, taču austrālietis esot noraidījis piedāvājumu, cerot ieņemt vietu pie “Ducati” rūpnīcas komandas stūres. Millers pats norādījis, ka nekādu piedāvājumu nav saņēmis, līdz ar to, nemaz teorētiski to nav varējis noraidīt.