MotoGP čempionāta organizatori paziņojuši, ka no nākamās sezonas spēkā stāsies ievērojami skrupulozāki noteikumi aerodinamikas lauciņā. Kopš ‘spārniņu’ aizliegšanas 2016. gadā komandas aktīvi strādājušas pie dažādiem risinājumiem pispiedējspēka palielināšanā, interpretējot noteikumus sev pa labu. Šobrīd komandas ir ierobežotas ar divu dažādu veidu motocikliem – vienu, kas tiek homoloģēts pirms sezonas, un ‘uzlaboto versiju’, kuru var ieviest vēlāk sezonas laikā. Vairāki ražotāji izmantojuši šādu iespēju, lai ar vairāku nelielu detaļu palīdzību pielāgotu motocikla piespiedējspēku atbilstoši trases prasībām. Jaunie noteikumi aizliegs tik brīvu detaļu maiņu, kā arī daudz cītīgāk uzraudzīs strauji attīstošo motociklu elektroniku.

Andrea Doviciozo izteicies, ka viņa pārstāvētās “Ducati” komandas galvenā vājība šobrīd esot spēja nenodeldēt riepas. “Asenē mēs visu pazaudējām pēdējos astoņos apļos. Man vairs nebija saķeres. Tieši tādēļ nespēju turēt līdzi Markesam un cīnīties par goda pjedestālu. Es tik ļoti cīnījos, ka beigās esmu apmierināts pat par ceturto vietu. Esmu priecīgs par to, kā braucu, tomēr mums jāatrod kā uzlabot aizmugurējās riepas dzīves ilgums. Atšķirība no pagājušās sezonas ir tāda, ka, beigās zaudējot saķeri, mēs esam pilnīgā d****. Pērn spējām šo lauciņu kontrolēt un būt ātri arī pēdējos apļos. Šogad nav cerību.

Pēc ļoti garas savstarpējās sadarbības šīs sezonas izskaņā šķirsies Dani Pedrosas un “Honda” ceļi. 32 gadus vecais sportists atklājis, ka par saviem nākotnes plāniem paziņos nākamceturtdien gaidāmajā preses konferencē pirms sacensībām Zaksenringā. Lai gan sākotnēji tika baumots, ka Pedrosa pievienosies “Yamaha” satelītkomandai, jaunākā informācija liecina, ka 31 MotoGP uzvaru izcīnījušais Pedrosa varētu likt punktu savai karjerai, ko pastiprināja viņa paša atzīšanās, ka Markesa nospiedošais pārsvars radīja pamatīgu motivācijas trūkumu. Ja Pedrosa nepiekritīs kļūt par Frančesko Morbidelli komandas biedru “Yamaha” sastāvā, par reālākajiem kandidātiem uz šo vietu tiek uzskatīti Alvaro Bautista, Bredlijs Smits un Lorenzo Baldasari.

Neilgi pirms Horhe Lorenco parakstīja līgumu ar “Repsol Honda” komandu par vienu no galvenajiem favorītiem uz vakanci tika uzskatīts Džeks Millers, kura vārds tika asociēts arī ar “Ducati” rūpnīcas komandu. “Es arī lasīju, ka it kā esmu parakstījis līgumu ar “Repsol Honda” ap Mudžello sacīkšu laiku. Vēlos informēt, ka mums bija vairākas sarunas, tomēr līdz diskusijām par kontraktu netikām. Ir liela starpība starp pārrunām un līguma parakstīšanu. nezinu, kurš kuram ko pateica, kā rezultātā izplatījās šādas baumas,” norāda Millers, kurš atzina, ka ir sajūsmā par iespēju aizvadīt vēl vienu sezonu ar “Pramac” komandas “Ducati” motociklu. Millers šogad brauc ar iepriekšējās sezonas specifikācijas motociklu un tikai par 16 punktiem atpaliek no komandas biedra Danilo Petruči, kurš ticis pie jaunākā modeļa. Nākamsezon priekšrocības būs Milleram, kad par viņa komandas biedru kļūs Frančesko Bagnaja.