“Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners ir pārliecināts, ka viņa vienības izredzes cīņā par šīs sezonas titulu necietīs no tā, ka sadarbība ar pašreizējo jaudas agregātu piegādātāju “Renault” gada beigās tiks pārtraukta.
Jau vēstījām, ka “Red Bull” komanda nolēmusi pārtraukt vairāk kā dekādi ilgo sadarbību ar “Renault” un no nākamās sezonas izmantot “Honda” jaudas agregātus. Tā rezultātā pastiprinājušās runas, ka “Renault” savus jaunākos uzlabojumus varētu pārbaudīt tikai uz rūpnīcas komandas un “McLaren” formulām, nesniedzot iespēju “Red Bull” pacīkstēties par uzvaru cīņā ar “Ferrari” un “Mercedes”.
“Nedomāju, ka šobrīd esam konkurenti “Renault” rūpnīcas komandai. Viņu mērķim tikai palīdzēs tas, ja ar šiem dzinējiem spēsim uzvarēt sacīkstes, sniedzot lielisku barometru, lai zinātu, kur jāattīstās,” stāsta Horners.
“Pēc sākotnēji redzētās neapmierinātības no viņu puses, šobrīd redzam pilnīgi pretēju situāciju. Viņi ir ieviesuši kvalifikācijas režīma uzstādījumus, bet pāris sacīkšu laikā iegūsim arī degvielas padeves sistēmas uzlabojumus. C-specifikācijas dzinējs savu dienasgaismu ieraudzīs ap Moncas laiku, līdz ar to nevaru teikt, ka izjustu vēsākas un attālākas attiecības ar “Renault”. Tas viss viņus padarīs entuziastiskākus, kas viņiem nenāks pa sliktu.”
Vaicāts par to, cik reālas izredzes “Red Bull” komandai ir izcīnīt titulu jau šosezon, Horners noteic: “Mums noteikti ir iespējas. Pirmajos deviņos posmos esam izcīnījuši 3 uzvaras – tikpat, cik “Mercedes” un “Ferrari”. Par mūsu Ahileja papēdi kļuvusi nespēja gūt punktus ar abām mašīnām izturības vai sadursmju dēļ, lai gan F1 ir pilna ar šādām ‘kā būtu, ja būtu’ situācijām. Ja paskatāmies uz pozīcijām, kur bijām, un kur mums vajadzēja būt, tad mums vajadzēja atrasties kopvērtējuma vadībā.
Ja paskatāmies uz rezultātu tabulu, tad situācija ir mazliet atšķirīga. Pēdējos posmos esam spējuši atspēlēt daļu deficīta, tomēr vēl tāls ceļš ejams. Palikušas 12 sacīkstes, tādēļ uzskatu, ka noteikti esam starp titula pretendentiem. Turpinājumā mūs gaida vairākas trases, kurām vajadzētu izcelt mūsu stiprās puses, piemēram, Ungārija un Singapūra. Protams, būs arī neparocīgas trases. Mūsu galvenais trumpis ir saliedētība un spēja būt radošiem gan stratēģijā, gan komandas darbā. Visa vienība strādā lieliski, tā ka nenorakstiet mūs, ceram uz abiem tituliem!”
Par “Red Bull” vienu no lielākajām problēmām sezonas otrajā pusē kļūs jaudas agregātu un to komponenšu ierobežojuma pārkāpšana, par ko komanda saņems starta pozīciju sodu. “Ceram, ka tas nenotiks jau šonedēļ. Ceram tikt līdz Hokenheimai un izciest sodus tur, izvairoties no Ungārijas. Tajā nav nepieciešama tik liela jauda, tādēļ ceram tur uzvarēt.” Hungarorings būtu ļoti nepiemērots sodu izciešanai ne tikai no “Red Bull” uzvaras izredžu skatupunkta, bet arī tādēļ, ka trase nekad nav izcēlusies ar labām apdzīšanas iespējām, kas padarītu sodus vēl dārgākus, kā tie ir šobrīd.